Авто

Названо топ-3 вживаних японських малолітражки

Share

Компактні міські автомобілі завжди користувалися досить високою популярністю, причому не тільки в мегаполісах. Невисока витрата палива, невеликі габарити, маневреність і легкість в управлінні – ось безперечні плюси сіті-карів. Ми вивчили ринок вживаних авто і склали ТОП-3 старих японських малолітражки середини «нульових» за доступною ціною.

Toyota Yaris

Перевірений часом японський сіті-кар, який показав себе як цілком надійний і безпечний автомобіль з досить високою залишковою вартістю. Друге покоління моделі має досить стриману зовнішність з нотками «біодизайну». Усередині все цілком функціонально і зручно, хіба що рішення з комбінацією приладів в середині передньої панелі може припасти до смаку не всім.

Під капотом Yaris для може розташовуватися тільки безальтернативний 1.3-літровий бензиновий мотор потужністю в 87 кінських сил, який працює з «механікою» або роботизованою КПП. З останньої можливі проблеми, як і з будь-яким старим «роботом», тому потрібно переконатися в адекватності його роботи перед покупкою.

Nissan Micra

Третє покоління даного хетчбека не залишає байдужим нікого. Комусь дизайн зовсім не подобається, проте більшість або приймає таку незвичайну зовнішність, або не ставить її на перше місце при виборі машини такого класу. Салон у “Мікро” вельми лаконічний і традиційний в плані компонування. Відзначимо, що дану модель часто вибирають представниці прекрасної статі.

Гамма двигунів дня компактного хетчбека включає в себе два бензинові агрегати об’ємом в 1.2 і 1.4 літра, потужність яких становить відповідно 80 і 88 кінських сил. Як КПП пропонувалися «механіка» і традиційна АКПП з гідротрансформатором.

Suzuki Swift

Ще одна досить популярна у нас малолітражка японського виробництва. Мабуть, саме у цій моделі самий нейтральний в той же час вельми стильний і лаконічний дизайн. Всередині «Свіфта» все стандартно, хоча виконання центральної консолі і блоку управління аудіосистемою вийшло досить цікавим. На нашому ринку третє покоління пропонувалося тільки в 5-дверному виконанні.

Дана модель доступна з 1.3-літровим бензиновим мотором потужністю в 93 к.с., що робить авто досить жвавим через невелику вагу. Як і у випадку з «Яріс», у Suzuki Swift є «механіка» і роботизована КПП, з якою потрібно бути уважнішим.

Всі три моделі вельми гідно показали себе в вітчизняних умовах експлуатації. При спокійній їзді малолітражні двигуни мають помірний «апетит», а хороша маневреність і легкість в управлінні відмінно підійдуть початківцям водіям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024

Skoda провела презентацію компактного кросовера Kylaq (ФОТО)

Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…

06.11.2024