Авто

Названо топ-3 вживаних японських малолітражки

Компактні міські автомобілі завжди користувалися досить високою популярністю, причому не тільки в мегаполісах. Невисока витрата палива, невеликі габарити, маневреність і легкість в управлінні – ось безперечні плюси сіті-карів. Ми вивчили ринок вживаних авто і склали ТОП-3 старих японських малолітражки середини «нульових» за доступною ціною.

Toyota Yaris

Перевірений часом японський сіті-кар, який показав себе як цілком надійний і безпечний автомобіль з досить високою залишковою вартістю. Друге покоління моделі має досить стриману зовнішність з нотками «біодизайну». Усередині все цілком функціонально і зручно, хіба що рішення з комбінацією приладів в середині передньої панелі може припасти до смаку не всім.

Під капотом Yaris для може розташовуватися тільки безальтернативний 1.3-літровий бензиновий мотор потужністю в 87 кінських сил, який працює з «механікою» або роботизованою КПП. З останньої можливі проблеми, як і з будь-яким старим «роботом», тому потрібно переконатися в адекватності його роботи перед покупкою.

Nissan Micra

Третє покоління даного хетчбека не залишає байдужим нікого. Комусь дизайн зовсім не подобається, проте більшість або приймає таку незвичайну зовнішність, або не ставить її на перше місце при виборі машини такого класу. Салон у “Мікро” вельми лаконічний і традиційний в плані компонування. Відзначимо, що дану модель часто вибирають представниці прекрасної статі.

Гамма двигунів дня компактного хетчбека включає в себе два бензинові агрегати об’ємом в 1.2 і 1.4 літра, потужність яких становить відповідно 80 і 88 кінських сил. Як КПП пропонувалися «механіка» і традиційна АКПП з гідротрансформатором.

Suzuki Swift

Ще одна досить популярна у нас малолітражка японського виробництва. Мабуть, саме у цій моделі самий нейтральний в той же час вельми стильний і лаконічний дизайн. Всередині «Свіфта» все стандартно, хоча виконання центральної консолі і блоку управління аудіосистемою вийшло досить цікавим. На нашому ринку третє покоління пропонувалося тільки в 5-дверному виконанні.

Дана модель доступна з 1.3-літровим бензиновим мотором потужністю в 93 к.с., що робить авто досить жвавим через невелику вагу. Як і у випадку з «Яріс», у Suzuki Swift є «механіка» і роботизована КПП, з якою потрібно бути уважнішим.

Всі три моделі вельми гідно показали себе в вітчизняних умовах експлуатації. При спокійній їзді малолітражні двигуни мають помірний «апетит», а хороша маневреність і легкість в управлінні відмінно підійдуть початківцям водіям.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025