Авто

Названо топ-3 вживаних японських малолітражки

Компактні міські автомобілі завжди користувалися досить високою популярністю, причому не тільки в мегаполісах. Невисока витрата палива, невеликі габарити, маневреність і легкість в управлінні – ось безперечні плюси сіті-карів. Ми вивчили ринок вживаних авто і склали ТОП-3 старих японських малолітражки середини «нульових» за доступною ціною.

Toyota Yaris

Перевірений часом японський сіті-кар, який показав себе як цілком надійний і безпечний автомобіль з досить високою залишковою вартістю. Друге покоління моделі має досить стриману зовнішність з нотками «біодизайну». Усередині все цілком функціонально і зручно, хіба що рішення з комбінацією приладів в середині передньої панелі може припасти до смаку не всім.

Під капотом Yaris для може розташовуватися тільки безальтернативний 1.3-літровий бензиновий мотор потужністю в 87 кінських сил, який працює з «механікою» або роботизованою КПП. З останньої можливі проблеми, як і з будь-яким старим «роботом», тому потрібно переконатися в адекватності його роботи перед покупкою.

Nissan Micra

Третє покоління даного хетчбека не залишає байдужим нікого. Комусь дизайн зовсім не подобається, проте більшість або приймає таку незвичайну зовнішність, або не ставить її на перше місце при виборі машини такого класу. Салон у “Мікро” вельми лаконічний і традиційний в плані компонування. Відзначимо, що дану модель часто вибирають представниці прекрасної статі.

Гамма двигунів дня компактного хетчбека включає в себе два бензинові агрегати об’ємом в 1.2 і 1.4 літра, потужність яких становить відповідно 80 і 88 кінських сил. Як КПП пропонувалися «механіка» і традиційна АКПП з гідротрансформатором.

Suzuki Swift

Ще одна досить популярна у нас малолітражка японського виробництва. Мабуть, саме у цій моделі самий нейтральний в той же час вельми стильний і лаконічний дизайн. Всередині «Свіфта» все стандартно, хоча виконання центральної консолі і блоку управління аудіосистемою вийшло досить цікавим. На нашому ринку третє покоління пропонувалося тільки в 5-дверному виконанні.

Дана модель доступна з 1.3-літровим бензиновим мотором потужністю в 93 к.с., що робить авто досить жвавим через невелику вагу. Як і у випадку з «Яріс», у Suzuki Swift є «механіка» і роботизована КПП, з якою потрібно бути уважнішим.

Всі три моделі вельми гідно показали себе в вітчизняних умовах експлуатації. При спокійній їзді малолітражні двигуни мають помірний «апетит», а хороша маневреність і легкість в управлінні відмінно підійдуть початківцям водіям.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025

Представлений електричний фургон Renault 4 E-Tech Van без заднього сидіння

Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…

25.10.2025

Skoda представила електричний концепт 1000 MBX у дусі культового купе 1960-х

Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…

25.10.2025