Отже, я часто помічаю, що дуже багато хто не хоче купувати деякі автомобілі з-за того, що виробник не заявляє про оцинковку кузова. Так я розумію, що в нашій країні дуже суворий клімат, реагенти на дорогах, постійна сльота і як наслідок кузовам дуже важко без втрат пережити кожну зиму, але чи так це критично насправді і як багато автомобілів, які оцинковані?
Якщо ви дочитаєте цю статтю до кінця, то знайдете дуже корисну інформацію, як перевірити будь-який автомобіль і дізнатися яким способом і що саме оцинковано в ньому.
Оцинкування – це покриття металу тонким шаром цинку . Як довго не буде іржавіти оцинкований кузов, залежить від того, який вид використовується, ну і звичайно як господар стежить за своїм залізним конем.
Я назву три основних види оцинковки:
Ну і перейдемо до самих автомобілів. Один з доступних варіантів для всіх – це бренд Honda. Японці, в загальному то завжди були на висоті. А зокрема поговоримо про Honda CR-V .
Мало того, що автомобіль займає одне з лідируючих місць по надійності, так ще і кузов має гальванічну оцинкування, як і багато інших автомобілів марки Honda . Деякі екземпляри не мають навіть «рижиків» і це говорить про хорошу якість. Отже, купивши даний автомобіль ви практично ніколи не будете мати з ним проблем. Самі виробники дають гарантію на кузов (а точніше, поява наскрізної корозії – 12 років).
Далі йде концерн Volvo ( які до речі викупили Geely ). Так ось, практично на всіх автомобілях Volvo застосовується гаряча оцинковка і навіть є повністю алюмінієві деталі. Отже, чекати в такому автомобілі корозію доведеться дуже довго (навіть в наших суворих умовах експлуатації).
Далі поговоримо про Audi , саме вони стали першими випускати автомобілі з оцинковкою кузова і першим була Audi 80.
З тих давніх часів всі моделі Audi покривають кузов гарячою оцинковкою і дають гарантію на лакофарбове покриття 3 роки і 12 років на відсутність наскрізної корозії.
Далі буде марка Porsche . Вони також всі свої моделі якісно обробляють гарячим оцинкуванням (хоча виробник дає гарантію від наскрізної корозії всього 3 роки).
І на закуску BMW X5. Ця модель обробляється гальванічної оцинкуванням, що трохи гірше, ніж обробка Porsche і Audi, але ви можете побачити до сих пір багато старих автомобілів цього виробника в живому стані. В загальному, весь модельний ряд BMW має таку обробку і також присутні алюмінієві деталі.
Взагалі можна перераховувати багато автомобілів, так як зараз багато кузова стали більш стійкими до корозії і навіть Skoda Octavia, починаючи з 2013 року вже отримала гальванічну оцинкування, а до цього була тільки холодна. Також, Skoda Rapid отримала гальванічну оцинкування починаючи з 2012 року.
Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…
BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…
Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…
На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…
Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…
У країнах Європи починається продаж оновленого Renault Captur 2024. Зокрема, в Іспанії його вже можна…
Leave a Comment