Авто

У Мережі з’явилися зображення нової ГАЗ-3102 «Волга»

Share

Горьковський автомобільний завод (ГАЗ) вже давненько не виробляє «легковики», хоча раніше були неодноразові спроби створити наступника популярного свого часу радянського і російського седана. Дизайнери «Колёса.ру» вирішили представити, як могла б виглядати така машина, якби вона була зроблена в стилі моделі 3102.

Перший серійний ГАЗ-3102 зійшов з конвеєра 22 грудня 1981 го, він став наступником моделі ГАЗ-24 і одночасно флагманом марки. Машина не пішла в масове виробництво, замість цього вона випускалася дрібної серією близько 3 тис. автомобілів в рік, в тому числі завдяки цьому отримавши імідж «директорської» Волги. До кінця 80-х років на зміну ГАЗ-3102 повинен був прийти більш сучасний авто, однак по ряду політичних і економічних причин цього не сталося. В результаті машина з рядом модернізацій випускалася до 2008-го, таким чином протримавшись 27 років, що є рекордним показником для « ГАЗу ». І до цього дня седан володіє досить привабливим і, можна сказати, класичним зовнішнім виглядом.

Найхарактерніша деталь передка – хромована радіаторна решітка з вертикальними перекладинами, з якої стикуються фари простої форми. Збоку Волгу можна впізнати по дисках, яка розташовується трохи нижче ручок дверей уздовж всього кузова. Представлена на рендерах машина зберегла і незграбну форму бічного скла, а також елементи декору за задніми бічними вікнами. Зовнішні дзеркала розташовані на ніжках – таке ж рішення було застосовано і на  ГАЗ-3102 перших років випуску. Волга має великим заднім свесом і досить довгою кришкою багажника, не в останню чергу завдяки відносно невеликому нахилу задніх стійок кузова. Ліхтарі отримали просту форму, але при цьому мають сучасної світлодіодним начинкою. Бампера зроблені лаконічними з переважанням горизонтальних елементів, доповнюють образ диски коліс класичного дизайну.

Представлений на рендерах седан має класичні задньопривідні пропорції з великою колісною базою, довгим капотом і коротким переднім свесом, таким же був і  ГАЗ-3102 . Перші серійні машини оснащувалися 2,4-літровим 105-сильним двигуном ЗМЗ-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням, який став головною технічною новинкою моделі. Пізніше з’явилися версії потужніший, а найцікавішими модифікаціями можна назвати 31013 для КДБ. Вона оснащувалася 5,53-літровим 8-циліндровим 195-сильним агрегатом ЗМЗ-505.10 від  ГАЗ-14 « Чайка » і 3-ступінчастим “автоматом”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Волга

Останні записи

В Україні обговорюють запровадження штрафів за їзду на літніх шинах взимку

Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…

05.12.2024

Реальне енергоспоживання електромобілів перевищує обіцяні показники

Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому…

05.12.2024

Nissan випустив кросовер з низькою витратою пального

Nissan офіційно запустив у Малайзії компактний електрифікований кросовер KICKS e-POWER Новинка поєднує стильний дизайн та…

05.12.2024

Відбувся запуск оновленої лінійки Audi A5: відомі ціни

Audi A5 продовжує радувати шанувальників: поліпшена стандартна комплектація робить модель ще привабливішою. Що ще відомо…

05.12.2024

Експерт розповів, як не допустити замерзання лобового скла в зимовий період

Експерт поділився перевіреними способами, як можна запобігти замерзанню лобового скла в холодну пору року. Один…

05.12.2024

Європа не відмовляється від переходу на електромобілі до 2035 року

Європейський Союз продовжує просувати плани повної відмови від бензинових та дизельних автомобілів до 2035 року.…

05.12.2024