Авто

У Мережі з’явилися зображення нової ГАЗ-3102 «Волга»

Горьковський автомобільний завод (ГАЗ) вже давненько не виробляє «легковики», хоча раніше були неодноразові спроби створити наступника популярного свого часу радянського і російського седана. Дизайнери «Колёса.ру» вирішили представити, як могла б виглядати така машина, якби вона була зроблена в стилі моделі 3102.

Перший серійний ГАЗ-3102 зійшов з конвеєра 22 грудня 1981 го, він став наступником моделі ГАЗ-24 і одночасно флагманом марки. Машина не пішла в масове виробництво, замість цього вона випускалася дрібної серією близько 3 тис. автомобілів в рік, в тому числі завдяки цьому отримавши імідж «директорської» Волги. До кінця 80-х років на зміну ГАЗ-3102 повинен був прийти більш сучасний авто, однак по ряду політичних і економічних причин цього не сталося. В результаті машина з рядом модернізацій випускалася до 2008-го, таким чином протримавшись 27 років, що є рекордним показником для « ГАЗу ». І до цього дня седан володіє досить привабливим і, можна сказати, класичним зовнішнім виглядом.

Найхарактерніша деталь передка – хромована радіаторна решітка з вертикальними перекладинами, з якої стикуються фари простої форми. Збоку Волгу можна впізнати по дисках, яка розташовується трохи нижче ручок дверей уздовж всього кузова. Представлена на рендерах машина зберегла і незграбну форму бічного скла, а також елементи декору за задніми бічними вікнами. Зовнішні дзеркала розташовані на ніжках – таке ж рішення було застосовано і на  ГАЗ-3102 перших років випуску. Волга має великим заднім свесом і досить довгою кришкою багажника, не в останню чергу завдяки відносно невеликому нахилу задніх стійок кузова. Ліхтарі отримали просту форму, але при цьому мають сучасної світлодіодним начинкою. Бампера зроблені лаконічними з переважанням горизонтальних елементів, доповнюють образ диски коліс класичного дизайну.

Представлений на рендерах седан має класичні задньопривідні пропорції з великою колісною базою, довгим капотом і коротким переднім свесом, таким же був і  ГАЗ-3102 . Перші серійні машини оснащувалися 2,4-літровим 105-сильним двигуном ЗМЗ-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням, який став головною технічною новинкою моделі. Пізніше з’явилися версії потужніший, а найцікавішими модифікаціями можна назвати 31013 для КДБ. Вона оснащувалася 5,53-літровим 8-циліндровим 195-сильним агрегатом ЗМЗ-505.10 від  ГАЗ-14 « Чайка » і 3-ступінчастим “автоматом”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Волга

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025