У Мережі з’явилися зображення нової ГАЗ-3102 «Волга»
Share
Горьковський автомобільний завод (ГАЗ) вже давненько не виробляє «легковики», хоча раніше були неодноразові спроби створити наступника популярного свого часу радянського і російського седана. Дизайнери «Колёса.ру» вирішили представити, як могла б виглядати така машина, якби вона була зроблена в стилі моделі 3102.
Перший серійний ГАЗ-3102 зійшов з конвеєра 22 грудня 1981 го, він став наступником моделі ГАЗ-24 і одночасно флагманом марки. Машина не пішла в масове виробництво, замість цього вона випускалася дрібної серією близько 3 тис. автомобілів в рік, в тому числі завдяки цьому отримавши імідж «директорської» Волги. До кінця 80-х років на зміну ГАЗ-3102 повинен був прийти більш сучасний авто, однак по ряду політичних і економічних причин цього не сталося. В результаті машина з рядом модернізацій випускалася до 2008-го, таким чином протримавшись 27 років, що є рекордним показником для « ГАЗу ». І до цього дня седан володіє досить привабливим і, можна сказати, класичним зовнішнім виглядом.
Найхарактерніша деталь передка – хромована радіаторна решітка з вертикальними перекладинами, з якої стикуються фари простої форми. Збоку Волгу можна впізнати по дисках, яка розташовується трохи нижче ручок дверей уздовж всього кузова. Представлена на рендерах машина зберегла і незграбну форму бічного скла, а також елементи декору за задніми бічними вікнами. Зовнішні дзеркала розташовані на ніжках – таке ж рішення було застосовано і на ГАЗ-3102 перших років випуску. Волга має великим заднім свесом і досить довгою кришкою багажника, не в останню чергу завдяки відносно невеликому нахилу задніх стійок кузова. Ліхтарі отримали просту форму, але при цьому мають сучасної світлодіодним начинкою. Бампера зроблені лаконічними з переважанням горизонтальних елементів, доповнюють образ диски коліс класичного дизайну.
Представлений на рендерах седан має класичні задньопривідні пропорції з великою колісною базою, довгим капотом і коротким переднім свесом, таким же був і ГАЗ-3102 . Перші серійні машини оснащувалися 2,4-літровим 105-сильним двигуном ЗМЗ-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням, який став головною технічною новинкою моделі. Пізніше з’явилися версії потужніший, а найцікавішими модифікаціями можна назвати 31013 для КДБ. Вона оснащувалася 5,53-літровим 8-циліндровим 195-сильним агрегатом ЗМЗ-505.10 від ГАЗ-14 « Чайка » і 3-ступінчастим “автоматом”.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment