Авто

У Мережі з’явилися зображення нової ГАЗ-3102 «Волга»

Share

Горьковський автомобільний завод (ГАЗ) вже давненько не виробляє «легковики», хоча раніше були неодноразові спроби створити наступника популярного свого часу радянського і російського седана. Дизайнери «Колёса.ру» вирішили представити, як могла б виглядати така машина, якби вона була зроблена в стилі моделі 3102.

Перший серійний ГАЗ-3102 зійшов з конвеєра 22 грудня 1981 го, він став наступником моделі ГАЗ-24 і одночасно флагманом марки. Машина не пішла в масове виробництво, замість цього вона випускалася дрібної серією близько 3 тис. автомобілів в рік, в тому числі завдяки цьому отримавши імідж «директорської» Волги. До кінця 80-х років на зміну ГАЗ-3102 повинен був прийти більш сучасний авто, однак по ряду політичних і економічних причин цього не сталося. В результаті машина з рядом модернізацій випускалася до 2008-го, таким чином протримавшись 27 років, що є рекордним показником для « ГАЗу ». І до цього дня седан володіє досить привабливим і, можна сказати, класичним зовнішнім виглядом.

Найхарактерніша деталь передка – хромована радіаторна решітка з вертикальними перекладинами, з якої стикуються фари простої форми. Збоку Волгу можна впізнати по дисках, яка розташовується трохи нижче ручок дверей уздовж всього кузова. Представлена на рендерах машина зберегла і незграбну форму бічного скла, а також елементи декору за задніми бічними вікнами. Зовнішні дзеркала розташовані на ніжках – таке ж рішення було застосовано і на  ГАЗ-3102 перших років випуску. Волга має великим заднім свесом і досить довгою кришкою багажника, не в останню чергу завдяки відносно невеликому нахилу задніх стійок кузова. Ліхтарі отримали просту форму, але при цьому мають сучасної світлодіодним начинкою. Бампера зроблені лаконічними з переважанням горизонтальних елементів, доповнюють образ диски коліс класичного дизайну.

Представлений на рендерах седан має класичні задньопривідні пропорції з великою колісною базою, довгим капотом і коротким переднім свесом, таким же був і  ГАЗ-3102 . Перші серійні машини оснащувалися 2,4-літровим 105-сильним двигуном ЗМЗ-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням, який став головною технічною новинкою моделі. Пізніше з’явилися версії потужніший, а найцікавішими модифікаціями можна назвати 31013 для КДБ. Вона оснащувалася 5,53-літровим 8-циліндровим 195-сильним агрегатом ЗМЗ-505.10 від  ГАЗ-14 « Чайка » і 3-ступінчастим “автоматом”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Волга

Останні записи

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…

08.05.2024

Audi оголосила нові технічні подробиці Q6 e-tron

Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…

08.05.2024

Volkswagen представив новий автокемпер із підйомним дахом на базі T7 Multivan

Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…

08.05.2024

Нові Bentley оснастять 750-сильною гібридною установкою

Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…

08.05.2024

Топ-4: позашляховики з пробігом за ціною бюджетного седана

Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…

08.05.2024

Прощай, W12: представлений двигун, який відповідатиме за майбутнє марки Bentley

Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…

08.05.2024