Прототипи Mercedes C-Class 2022 року неодноразово потрапляли в об’єктиви фотошпигунів, проте в кузові «універсал» новинка була помічена вперше. Хоча тут особливо нема на що подивитися, модель отримала грати Panamericana, а також з’явиться спортивний передній бампер, але на даний момент важко розібрати деталі.
Крім того «заряджений» універсал отримав колісні диски AMG, високопродуктивну гальмівну систему з вентильованими дисками і більш спортивні пороги, ніж у стандартної моделі.
Ззаду відзначимо вихлопну систему з чотирма вихлопними патубкамі, розділеними дифузором. Однак зазначимо, що перед нами «м’який» варіант AMG, оскільки він має круглі патрубки замість квадратних, як на інших моделях AMG. В результаті перед нами C43 або C53.
Незалежно від того, як вона називається, ця модель відмовиться від нинішнього 3,0-літрового V6 з двома турбінами на користь 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом потужністю 415 к.с. і 500 Нм крутного моменту в A45 S. Це на 30 к.с. (22 кВт / 30 к.с.) більше, ніж у нинішнього C43, але менше на 20 Нм. Звичайно, точний результат залишається загадкою.
Терміни також залишаються неясними, але очікується, що стандартний C-Class буде представлений на початку наступного року. Швидше за все, через кілька місяців за ним підуть варіанти AMG.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment