Авто

Недоліки Renault Duster: думка власників кросовера

Компактний кросовер Renault Duster вже давно став одним із бестселерів на українському ринку, але які ж він має недоліки?

Позашляховик Renault Duster в обох поколіннях залишається дуже популярним на ринку України. Про причини такого успіху наша редакція вже аналізувала в огляді тест-драйву новинки.

Проте тепер спробуємо проаналізувати основні нарікання на модель, про які пишуть реальні власники на автофорумах. Отже ми вибрали найбільш обговорювані теми у декілька зальних:

Незручна посадка та низьке лобове скло

Про цей недолік ми також писали у нашому огляді моделі. Однак, на жаль бюджетність моделі не дає виробнику занадто багато простору в цьому питанні. Можливо, нова генерація «Дастера» на іншій платформі дозволить змінити цю ситуації. До речі, нещодавно нове покоління кросовера вже уявили.

Пороги

Крім того, що Duster має статус позашляховика та відповідно повинен почувати себе добре в багнюці, але пороги машини теж постійно забруднені і одяг (штани) водія та пасажирів.

Замалий багажник

Звісно, розмір – це доволі суб’єктивна річ. Для когось 376 літри вантажного відсіку «Дастера» замало, а для когось нормально. Проте при роздумах над придбанням кросовера варто над цим теж замислитись. Як й над тим, що багажник може збільшитись до 1559 л за розкладених сидінь.

Поганий розгін

«Дастероводи» початківці також багато нарікають на спринтерські здатності машини, але тут варто розуміти, що цей автомобіль був розроблений зовсім для іншого. Якщо ж Duster розганяється все ж набагато повільніше за 11 секунди до 100 км/год, то варто звернутись до салону-продавця.

Некоректна робота ESP

До речі, на презентації нового покоління «Дастера» було продемонстровано чимало систем, які дозволяють долати великі підйоми та спускатись спокійно з них (дивіться відео з презентації).

Проте власники помітили іншу особливість у роботі «позашляхових» систем. Іноді при невеликих підйомах спрацьовує система ESP, яка «придушує» мотор й не дозволяє виїхати на гору з пробуксовкою. Проте, якщо у повнопривідної моделі систему можна вимкнути кнопкою, то у передньопривідної такої клавіші немає.

Вертикальне розгойдування на нерівностях

Також, як зазначалось в огляді тест-драйву, підвіска Duster дозволяє доволі м’яко проходити дрібні нерівності, як лежачі поліцейські та й окремі ями, але якщо виїхати на бездоріжжя то там вже така м’якість призводить до більших розгойдувань. Хоча якщо машину завантажити на повну, то можливо вони зникнуть.

Звісно, вищезгадані недоліки можуть бути лише суб’єктивною думкою власників або ж особливістю певної комплектації моделі. Проте, у будь-якому випадку при виборі автомобіля потрібно детально читати перелік обладнання в обраній комплектації та обов’язково протестувати машину до приймання рішення про її придбання. Це дозволить одразу зрозуміти та оцінити всі переваги та недоліки, на які можна йти.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-3 найменш надійних автомобілів бізнес-класу

Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…

28.11.2025

Mercedes поділився новими деталями про свій компактний кросовер

Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…

28.11.2025

Skoda готує новинку Epiq: компактний електрокар до 25 тисяч євро

Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…

28.11.2025

Що повинен знати водій при зупинці поліцією: правила та рекомендації

Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…

28.11.2025

Експерти розповіли, чому використання WD-40 може “вбити” авто

WD-40 часто вважають універсальним засобом, і він дійсно є популярним серед водіїв. Його застосовують для…

28.11.2025

Плани ЄС щодо заборони ДВЗ у 2035 році опинилися під питанням

Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п'ять років тому. Головна причина -…

27.11.2025