Компактний кросовер Renault Duster вже давно став одним із бестселерів на українському ринку, але які ж він має недоліки?
Позашляховик Renault Duster в обох поколіннях залишається дуже популярним на ринку України. Про причини такого успіху наша редакція вже аналізувала в огляді тест-драйву новинки.
Проте тепер спробуємо проаналізувати основні нарікання на модель, про які пишуть реальні власники на автофорумах. Отже ми вибрали найбільш обговорювані теми у декілька зальних:
Про цей недолік ми також писали у нашому огляді моделі. Однак, на жаль бюджетність моделі не дає виробнику занадто багато простору в цьому питанні. Можливо, нова генерація «Дастера» на іншій платформі дозволить змінити цю ситуації. До речі, нещодавно нове покоління кросовера вже уявили.
Крім того, що Duster має статус позашляховика та відповідно повинен почувати себе добре в багнюці, але пороги машини теж постійно забруднені і одяг (штани) водія та пасажирів.
Звісно, розмір – це доволі суб’єктивна річ. Для когось 376 літри вантажного відсіку «Дастера» замало, а для когось нормально. Проте при роздумах над придбанням кросовера варто над цим теж замислитись. Як й над тим, що багажник може збільшитись до 1559 л за розкладених сидінь.
«Дастероводи» початківці також багато нарікають на спринтерські здатності машини, але тут варто розуміти, що цей автомобіль був розроблений зовсім для іншого. Якщо ж Duster розганяється все ж набагато повільніше за 11 секунди до 100 км/год, то варто звернутись до салону-продавця.
До речі, на презентації нового покоління «Дастера» було продемонстровано чимало систем, які дозволяють долати великі підйоми та спускатись спокійно з них (дивіться відео з презентації).
Проте власники помітили іншу особливість у роботі «позашляхових» систем. Іноді при невеликих підйомах спрацьовує система ESP, яка «придушує» мотор й не дозволяє виїхати на гору з пробуксовкою. Проте, якщо у повнопривідної моделі систему можна вимкнути кнопкою, то у передньопривідної такої клавіші немає.
Також, як зазначалось в огляді тест-драйву, підвіска Duster дозволяє доволі м’яко проходити дрібні нерівності, як лежачі поліцейські та й окремі ями, але якщо виїхати на бездоріжжя то там вже така м’якість призводить до більших розгойдувань. Хоча якщо машину завантажити на повну, то можливо вони зникнуть.
Звісно, вищезгадані недоліки можуть бути лише суб’єктивною думкою власників або ж особливістю певної комплектації моделі. Проте, у будь-якому випадку при виборі автомобіля потрібно детально читати перелік обладнання в обраній комплектації та обов’язково протестувати машину до приймання рішення про її придбання. Це дозволить одразу зрозуміти та оцінити всі переваги та недоліки, на які можна йти.
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…
Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…
В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…
Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…
Leave a Comment