Щоб переконатися, що з новим автомобілем все йде добре, автовиробники тестують його в найсуворіших умовах, і електричні кросовери преміум-класу не виняток. У всякому разі, з-за того факту, що в електромобілях використовуються нові технології, тестування стає все більш значущим. Останній тест BMW iX проводився в мороз за полярним колом, і, схоже, справи йдуть якнайкраще.
Тестування прототипів BMW iX проходило у фінській Лапландії і на мисі Нордкап на острові Магероя в Норвегії, при цьому випробування електродвигунів, технології зарядки, акумуляторів, систем управління теплом, підвіски і повного приводу були перенесені на граничні умови в мінусових температурах.
Дороги були крижаними і небезпечними, і у інженерів BMW була прекрасна можливість перевірити, як позашляховик поводиться на слизькій поверхні. Тестування включає оцінку «взаємодії між системами приводу і підвіски на дорожніх покриттях з низьким коефіцієнтом тертя». В результаті цих ретельних випробувань новий iX повинен бути більш ніж здатний справлятися з дорожніми умовами практично на будь-якому ринку.
Однак схоже, що велика частина випробувань цього нового електромобіля, не обов’язково принесе пряму користь для майбутніх моделей, оскільки BMW заявляє, що перспективні пропозиції від бренду будуть дуже мало чого запозичити у iX. Проте, без сумніву, певні уроки, витягнуті при розробці iX, будуть життєво важливі для моделей BMW завтрашнього дня, щоб вони були кращими у своїй справі.
Сам BMW iX теж повинен вийти дуже захоплюючим, оскільки, як заявляє баварський автовиробник, він буде пропонувати 600 кілометрів запасу ходу і близько 496 кінських сил потужності. У поєднанні з системою повного приводу «цей спортивний автомобіль повинен бути дійсно дуже спортивним».
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment