Досить довга робота на холостому ходу здатна зменшити закладений в мотор ресурс роботи, через що слід прогрівати двигун протягом п’яти-десяти хвилин.
Аналогічна проблема може з’явиться у свічок запалювання, в яких накопичується велика кількість сажі після тривалого функціонування агрегату вхолосту.
Крім того, знижена ефективність свічок є причиною підвищеної витрати палива. Крім цього, через холосту роботу змінюється циркуляція масла в моторі, заміну якого необхідно здійснювати або за регламентом або ж частіше.
Відзначимо, що вихлопна система також страждає від довгого простою в пробках. Робота вхолосту призводить до перегріву і до поломки каталітичного нейтралізатора вихлопних газів.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment