Досить довга робота на холостому ходу здатна зменшити закладений в мотор ресурс роботи, через що слід прогрівати двигун протягом п’яти-десяти хвилин.
Аналогічна проблема може з’явиться у свічок запалювання, в яких накопичується велика кількість сажі після тривалого функціонування агрегату вхолосту.
Крім того, знижена ефективність свічок є причиною підвищеної витрати палива. Крім цього, через холосту роботу змінюється циркуляція масла в моторі, заміну якого необхідно здійснювати або за регламентом або ж частіше.
Відзначимо, що вихлопна система також страждає від довгого простою в пробках. Робота вхолосту призводить до перегріву і до поломки каталітичного нейтралізатора вихлопних газів.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment