Досить довга робота на холостому ходу здатна зменшити закладений в мотор ресурс роботи, через що слід прогрівати двигун протягом п’яти-десяти хвилин.
Аналогічна проблема може з’явиться у свічок запалювання, в яких накопичується велика кількість сажі після тривалого функціонування агрегату вхолосту.
Крім того, знижена ефективність свічок є причиною підвищеної витрати палива. Крім цього, через холосту роботу змінюється циркуляція масла в моторі, заміну якого необхідно здійснювати або за регламентом або ж частіше.
Відзначимо, що вихлопна система також страждає від довгого простою в пробках. Робота вхолосту призводить до перегріву і до поломки каталітичного нейтралізатора вихлопних газів.
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Рідкісні знахідки так званих «капсул часу» привертають чимало уваги з боку користувачів інтернету, особливо коли…
В Україні з'явиться новий автомобільний бренд Ineos. Британська компанія спеціалізується на виробництві рамних позашляховиків. Продажі…
Leave a Comment