Досить довга робота на холостому ходу здатна зменшити закладений в мотор ресурс роботи, через що слід прогрівати двигун протягом п’яти-десяти хвилин.
Аналогічна проблема може з’явиться у свічок запалювання, в яких накопичується велика кількість сажі після тривалого функціонування агрегату вхолосту.
Крім того, знижена ефективність свічок є причиною підвищеної витрати палива. Крім цього, через холосту роботу змінюється циркуляція масла в моторі, заміну якого необхідно здійснювати або за регламентом або ж частіше.
Відзначимо, що вихлопна система також страждає від довгого простою в пробках. Робота вхолосту призводить до перегріву і до поломки каталітичного нейтралізатора вихлопних газів.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment