Авто

Топ-10 бюджетних автомобілів, які зникли з продажу в Україні

Share

В Україні бюджетні автомобілі стають дефіцитом. Вибір нових машин вартістю до 15 тисяч доларів дуже обмежений. За великим рахунком сьогодні цю нішу займають китайські і французькі бренди та російський «АвтоВАЗ». Щоправда, продукція останнього, незважаючи на низькі ціни, не користується попитом серед українців.

А ось інші марки фактично поставили хрест на ринку недорогих автомобілів в Україні. Це стосується навіть корейських виробників, моделі яких традиційно вважалися більш доступними ніж європейські, японські чи американські.

Давно зникли з продажу й вітчизняні бюджетні моделі. Але за ними, скоріш за все, майже ніхто не сумує. Тому ми і не будемо їх згадувати. До добірки MMR потрапили лише іномарки, які тишком-нишком пропали з продажу за останні декілька років.

Toyota Yaris

Yaris був найдешевшим автомобілем Toyota в Україні. Але «малюк» не користувався великим попитом. Мабуть, саме через це японці вирішили прибрати його з нашого ринку.

Нове покоління Toyota Yaris дебютувало восени 2019 року. Головним нововведенням найменшої моделі японської марки стала гібридна силова установка, до складу якої увійшли бензиновий трициліндровий двигун об’ємом 1,5 літра і електромотор.

У списку оснащення вказані проекційний дисплей, акустична система JBL, бездротова зарядка і мультимедійна система Toyota Touch з сенсорним дисплеєм.

Також у квітні 2020 року Toyota на базі Yaris представила маленький гібридний кросовер, який отримав позначення Cross. При цьому новинка значно відрізняється від звичайного «Яріс».

Hyundai i10

Модель i10 – найменший хетчбек Hyundai. І він відмінно підходить для міста. Але більше не продається в Україні.

Нове покоління i10 дебютувало в 2019 році. Хетчбек отримав більш динамічний дизайн екстер’єру і незначно збільшився в габаритах.

У салоні з’явився восьмидюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, який височить над центральною консоллю і візуально об’єднаний з панеллю приладів.

Мультимедіа підтримує Android Auto і Apple CarPlay.

Ford KA+

KA+ – це була найдешевша модель Ford в Україні. Пропонувалася вона як в кузові хетчбек, так і седан. На обидві версії встановлювалася всього одна силова установка: 1,2-літровий атмосферний бензиновий двигун, який працював в парі з 5-ступінчастою «механікою».

До списку оснащення Ka+ входить мультимедійна система з 6,5-дюймовим сенсорним дисплеєм, підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також автомобіль має систему Ford MyKey, що дозволяє обмежити використання деяких функцій автомобіля. Наприклад, обмежити максимальну швидкість руху або гучність аудіосистеми.

Volkswagen Polo Sedan

Цієї осені з офіційного сайту українського представництва Volkswagen зникла найдешевша модель німецької марки в Україні – Polo Sedan. Причиною «втечі» стала країна походження авто. Автомобіль збирають в Росії. А з 2020 року імпорт легкових машин, вироблених в країні-агресорі, заборонено.

Модель було розроблено для Росії та країн Азії. Але з 2011 року вона продавалася й в Україні. Найдоступніша версія седана пропонувалася з 1,6-літровим бензиновим атмосферним мотором, який працював в парі з 5-ступінчастою «механікою».

Citroen C1

Citroen вирішив вивести з українського ринку свою найменшу і доступну модель – міський хетчбек C1. Нинішнє покоління автомобіля дебютувало в 2014 році. «Малюк» пропонувався на вибір з одним з двох бензинових моторів:

  • літровим на 68 кінських сил;
  • 1,2 літра на 82 кінські сили.

Мотори можуть поєднуватися або з 5-ступінчастою «механікою», або з 5-діапазонним «роботом». Найпотужніший варіант набирає першу «сотню» за 11 секунд. Середні витрати палива – 4,3 літра на 100 кілометрів.

Peugeot 108

Peugeot 108 пішов з українського ринку слідом за своїм «братом» Citroen C1. У плані технічних характеристик і оснащення автомобілі нічим не відрізняються. У стандартне оснащення хетчбеків входить шість подушок безпеки, електричний підсилювач керма, система стабілізації і обмежувач швидкості.

За доплату можна встановити камеру заднього виду і систему автоматичного управління світлом.

Skoda Rapid

Rapid – бюджетна модель Skoda, яку в Україні досить часто закуповували державні структури. Але, незважаючи на високий попит, чеська компанія вирішила прибрати «Рапід» з українського ринку.

Skoda Rapid оснащувалась 1,6-літровим бензиновим мотором, який видає 110 кінських сил. Двигун працює в парі з 5-ступінчастою «механікою». Щоб розігнатися до «сотні» такому автомобілю потрібно більше 10 секунд. Проте витрата палива в змішаному циклі – всього 4,7 літра на 100 кілометрів.

Hyundai Accent Classic

Accent Classic був найдешевшою моделлю Hyundai в Україні. Приставка «Класик» в назві автомобіля означає, що перед нами Hyundai Accent в кузові попереднього – четвертого – покоління, якому вже близько 10 років.

Представники Hyundai в Україні запевняли, що Accent Classic виробляється в Кореї. Хоча була підозра, що ці машини везуть з Росії. Як би там не було, але імпорт корейської «класики» в Україну припинився.

Автомобіль оснащувався 1,4-літровим бензиновим мотором, який видає 100 кінських сил та 133 Нм крутного моменту.

Great Wall C30

Great Wall C30 був одним з найдоступніших седанів в Україні. Автомобіль оснащували 1,5-літровим мотором, який видавав 97 кінських сил. В оснащення моделі входила система АBS, передні подушки безпеки, парктронік, кондиціонер, CD-плеєр і бортовий комп’ютер.

Проте китайська компанія вирішила відмовитися в Україні від бренду Great Wall та перейти на іншу марку – Haval, яка спеціалізується на кросоверах.

Chevrolet Niva

Chevrolet Niva – проект бюджетного позашляховика. Довгий час його розробкою займалися російський «АвтоВАЗ» та американська General Motors. Але після початку в Росії патріотично-шовіністичного божевілля американці вирішили відмовитися від спільного з росіянами проекту. Після чого автомобіль зник з продажу в Україні.

Повнопривідний позашляховик оснащувався безальтернативним 1,7-літровим бензиновим двигуном потужністю 80 кінських сил і 5-ступінчастою «механікою».

Втім, не виключено, що у майбутньому цю модель «АвтоВАЗ» буде виробляти самостійно. Але чи повернеться вона в Україну – велике питання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Несподівані проблеми у власників електромобілів: чому їх так мало купують

Запас ходу на одній зарядці часто сприймається як проблема минулого, оскільки багато електромобілів тепер можуть…

08.05.2024

Дилер розкрив головний недолік Volkswagen Multivan, який робить його небезпечним

Volkswagen Multivan 2024 є одним із найстаріших авто в лінійці VAG. Люди купують його для…

08.05.2024

Audi A3 претендує на звання бюджетного автомобіля

З моменту останнього оновлення Audi A3 машина отримала не тільки оновлений екстер'єр, але й удосконалену…

08.05.2024

Представлений оновлений Land Rover Defender із найпотужнішим дизельним двигуном

Land Rover Defender оновився, став потужнішим та комфортнішим. Defender L663, представлений чотири роки тому, освіжили.…

08.05.2024

Представлений недорогий Cadillac Optiq 2025 з 33-дюймовим екраном та довічною гарантією на електричні системи

Cadillac представив Cadillac Optiq 2025 модельного року, який схожий на більший Cadillac Lyriq і оснащений…

08.05.2024

Toyota Camry може стати повністю електричним седаном

Нове покоління знаменитого своєю надійністю седана Toyota Camry було представлено минулого року. Машина вперше в…

08.05.2024