Всі знають, що у «автоматів» давним-давно є режими ручної роботи, який імітує ручне перемикання передач. Такі режими можуть бути вельми корисні.
Самим явним випадком можна позначити обгін. Скинути передачу, щоб отримати більше крутного моменту і швидкості можна за допомогою ручного режиму, а не тільки кік-дауна, який може це робити з чіткою затримкою. Крім цього, ручний режим дає можливість більш точно контролювати оберти агрегату.
Друга передача «дозволяє» нам виключити моментальну пробуксовку, яка неминуче може виникнути на найсильнішій першій передачі. Більш просунуті автоматичні коробки зі складним програмним забезпеченням наділені заздалегідь запрограмованими режимами для кожної з поверхонь.
Затяжні подорожі по трасах іноді теж можуть бути зручніші з ручним режимом. Якщо, наприклад, авто рухається по довгому підйому, то “автомат” може почати сіпатися між верхніми передачами. Щоб такого не допустити варто перемкнутися в ручний режим і зафіксувати одну передачу, якої вистачить для рівного пересування.
Також імітація ручного режиму підійде водіям авто, які, стоячи в пробці, постійно норовлять підвищити передачу, щоб заощадити паливо. Це більшою мірою стосується роботизованих трансмісій, адже вони сильніше підлаштовані на економію.
Через два роки після скасування дотацій, що, як показують звіти, значно охолодили попит на електромобілі,…
На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів,…
Багато українців звикли заливати бак до країв, щоб рідше відвідувати заправку, проте ця звичка може…
Volkswagen Commercial Vehicles представив сьоме покоління Transporter, яке отримало безпрецедентну різноманітність варіантів кузова, місткості та…
Компанія Ford оголосила про відкликання майже 625 тисяч автомобілів у США через несправності ременів безпеки…
Європейська федерація транспорту та довкілля оприлюднила звіт, який ставить під сумнів екологічну ефективність підключних гібридів…
Leave a Comment