Всі знають, що у «автоматів» давним-давно є режими ручної роботи, який імітує ручне перемикання передач. Такі режими можуть бути вельми корисні.
Самим явним випадком можна позначити обгін. Скинути передачу, щоб отримати більше крутного моменту і швидкості можна за допомогою ручного режиму, а не тільки кік-дауна, який може це робити з чіткою затримкою. Крім цього, ручний режим дає можливість більш точно контролювати оберти агрегату.
Друга передача «дозволяє» нам виключити моментальну пробуксовку, яка неминуче може виникнути на найсильнішій першій передачі. Більш просунуті автоматичні коробки зі складним програмним забезпеченням наділені заздалегідь запрограмованими режимами для кожної з поверхонь.
Затяжні подорожі по трасах іноді теж можуть бути зручніші з ручним режимом. Якщо, наприклад, авто рухається по довгому підйому, то “автомат” може почати сіпатися між верхніми передачами. Щоб такого не допустити варто перемкнутися в ручний режим і зафіксувати одну передачу, якої вистачить для рівного пересування.
Також імітація ручного режиму підійде водіям авто, які, стоячи в пробці, постійно норовлять підвищити передачу, щоб заощадити паливо. Це більшою мірою стосується роботизованих трансмісій, адже вони сильніше підлаштовані на економію.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment