Всі знають, що у «автоматів» давним-давно є режими ручної роботи, який імітує ручне перемикання передач. Такі режими можуть бути вельми корисні.
Самим явним випадком можна позначити обгін. Скинути передачу, щоб отримати більше крутного моменту і швидкості можна за допомогою ручного режиму, а не тільки кік-дауна, який може це робити з чіткою затримкою. Крім цього, ручний режим дає можливість більш точно контролювати оберти агрегату.
Друга передача «дозволяє» нам виключити моментальну пробуксовку, яка неминуче може виникнути на найсильнішій першій передачі. Більш просунуті автоматичні коробки зі складним програмним забезпеченням наділені заздалегідь запрограмованими режимами для кожної з поверхонь.
Затяжні подорожі по трасах іноді теж можуть бути зручніші з ручним режимом. Якщо, наприклад, авто рухається по довгому підйому, то “автомат” може почати сіпатися між верхніми передачами. Щоб такого не допустити варто перемкнутися в ручний режим і зафіксувати одну передачу, якої вистачить для рівного пересування.
Також імітація ручного режиму підійде водіям авто, які, стоячи в пробці, постійно норовлять підвищити передачу, щоб заощадити паливо. Це більшою мірою стосується роботизованих трансмісій, адже вони сильніше підлаштовані на економію.
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Уявіть цю картину: повертаю ключ запалювання, а двигун просто мовчить. Ну от як так? Думаю,…
Багато сучасних автомобілів оснащуються смарт-ключами. Завдяки їм можна дистанційно відчиняти та закривати двері машини на…
Leave a Comment