Отримавши більше 3-х метрів простору між осями, (3180 міліметрів, у кросовера Teramont – 2979 міліметрів), Volkswagen Viloran став найбільшою машиною, побудованої на модульній платформі MQB. Габаритні довжина, ширина і висота в його випадку склали 5346, 1976 і 1781 міліметрів відповідно, перевершивши, тим самим, і Teramont , і Sharan для Європи.
Салон, природно, вийшов більш ніж просторим, з компонуванням в 3 ряди сидінь і містким багажником на 436 літрів. На 2-му ряду розмістилися 2 роздільних сидіння з електричним приводом, висувними підставками для ніг і великими підлокітниками в «топовій» версії, а на 3-му – диван, розрахований на 3-х дорослих пасажирів.
Екстер’єр Viloran за своєю стилістикою практично повністю повторює кросовер Teramont, а ось по опціях став набагато цікавішим. Так, у новинки за замовчуванням є цифрова панель приладів, великий дисплей системи мультимедіа та повністю сенсорний блок управління кліматичною установки, а за додаткову плату – третя зона «клімату», панорамний дах, матричні фари, адаптивний «круїз» і великий комплекс електронних асистентів.
Моторна лінійка перейшла до мінівену від версії Teramont для ринку Китаю – та ж 2,0-літрова «турбочітвірка» TSI потужністю 186 або 220 кінських сил, агрегатована з 2-сцепленчатим 7-ступінчастим “роботом” DSG і переднім приводом.
Виробництвом Volkswagen Viloran в Китаї займеться місцеве спільне підприємство SAIC-Volkswagen . Перші транспортні засоби надійдуть до дилерів вже в травні 2020 року. Вартість буде варіюватися від 49 500 до 56 600 доларів в залежності від комплектації.
Leave a Comment