Повнорозмірний пікап Toyota Tundra – це, мабуть, автомобільна реліквія. Японський виробничий гігант старанно працював, готуючи свого конкурента F-150 наступного покоління, і ось з’явилися подробиці про його дизайн і начинку.
Стиль втілює суміш RAV4 і нового Highlander. Дивно, але вражаюча решітка з трапецидальною рамкою з хрому має візуальну зв’язок з поточним вантажівкою і його верхнім повітрозабірником, що, в свою чергу, привертає увагу поряд з RAM-подібним кожухом двигуна.
Вид збоку простий, але мужній, в той час як для обробки листового металу використовується напружене натяг в крилах і нижніх дверях. Для відмінності є чорні заповнені сегменти біля основи передніх стійок і зон задньої даху в іншому візуальному вказівці на новітній RAV4. Крім того, він оснащений задніми дверцями з електроприводом, вертикальними задніми ліхтарями в стилі Cadillac, вбудованими сходинками бампера.
В основі нового вантажівки буде нова архітектура Toyota F1, яка використовується спільно з повнорозмірним позашляховиком Tacoma і Sequoia наступного покоління. Це віщує простору, але все ж більш якісну кабіну з безліччю технологій і зручностей. Якщо вам потрібен новий Highlander, очікуйте мінімальний сенсорний екран з діагоналлю 12,3 дюйма, що включає Android Auto & Apple CarPlay, Amazon Alexa, 4G Wi-Fi і аудіосистему JBL.
Toyota Sense 2.0 також включатиме в себе набір допоміжних засобів для водія, включаючи виявлення пішоходів при слабкому освітленні, радіолокаційний круїз-контроль, оповіщення про вихід зі смуги руху за допомогою рульового управління, засіб відстеження смуги руху, автоматичний контроль дальнього світла, допомога при паркуванні попереду і ззаду.
За повідомленнями, нова Tundra буде використовувати версію всюдисущого бренду Lexus, гібридний 3,5-літровий V6 і двоциліндровий 3,5-літровий V6 під банером «I-Force Max», причому останній видає 450 кінських сил. Чи будуть ці гібридні двигуни доповнювати або повністю замінювати існуючі 4,6-літрові і 5,7-літрові безнаддувні V8, пропоновані в нинішньому вантажівці, залишається невідомим.
Потужність повинна подаватися на задні колеса (або опціонально на всі чотири) за допомогою шестиступінчастою механічною або 10-ступінчастою автоматичною коробки передач. У вантажівки будуть варіанти задньої і пневматичної підвіски з циліндричної пружиною, а також динамічне векторірованіе крутного моменту з режимами мультітеррейна і трейл для тих, хто регулярно з’їжджає з второваною доріжки.
Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…
Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…
Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…
Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…
2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…
Компанія Hyundai вже має у своїй лінійці електромобілі, що випускаються під суббрендом Ioniq. Але незабаром…
Leave a Comment