Авто

Опублікована інформація про новий Toyota Tundra

Share

Повнорозмірний пікап Toyota Tundra – це, мабуть, автомобільна реліквія. Японський виробничий гігант старанно працював, готуючи свого конкурента F-150 наступного покоління, і ось з’явилися подробиці про його дизайн і начинку.

Стиль втілює суміш RAV4 і нового Highlander. Дивно, але вражаюча решітка з трапецидальною рамкою з хрому має візуальну зв’язок з поточним вантажівкою і його верхнім повітрозабірником, що, в свою чергу, привертає увагу поряд з RAM-подібним кожухом двигуна.

Вид збоку простий, але мужній, в той час як для обробки листового металу використовується напружене натяг в крилах і нижніх дверях. Для відмінності є чорні заповнені сегменти біля основи передніх стійок і зон задньої даху в іншому візуальному вказівці на новітній RAV4. Крім того, він оснащений задніми дверцями з електроприводом, вертикальними задніми ліхтарями в стилі Cadillac, вбудованими сходинками бампера.

В основі нового вантажівки буде нова архітектура Toyota F1, яка використовується спільно з повнорозмірним позашляховиком Tacoma і Sequoia наступного покоління. Це віщує простору, але все ж більш якісну кабіну з безліччю технологій і зручностей. Якщо вам потрібен новий Highlander, очікуйте мінімальний сенсорний екран з діагоналлю 12,3 дюйма, що включає Android Auto & Apple CarPlay, Amazon Alexa, 4G Wi-Fi і аудіосистему JBL.

Toyota Sense 2.0 також включатиме в себе набір допоміжних засобів для водія, включаючи виявлення пішоходів при слабкому освітленні, радіолокаційний круїз-контроль, оповіщення про вихід зі смуги руху за допомогою рульового управління, засіб відстеження смуги руху, автоматичний контроль дальнього світла, допомога при паркуванні попереду і ззаду.

За повідомленнями, нова Tundra буде використовувати версію всюдисущого бренду Lexus, гібридний 3,5-літровий V6 і двоциліндровий 3,5-літровий V6 під банером «I-Force Max», причому останній видає 450 кінських сил. Чи будуть ці гібридні двигуни доповнювати або повністю замінювати існуючі 4,6-літрові і 5,7-літрові безнаддувні V8, пропоновані в нинішньому вантажівці, залишається невідомим.

Потужність повинна подаватися на задні колеса (або опціонально на всі чотири) за допомогою шестиступінчастою механічною або 10-ступінчастою автоматичною коробки передач. У вантажівки будуть варіанти задньої і пневматичної підвіски з циліндричної пружиною, а також динамічне векторірованіе крутного моменту з режимами мультітеррейна і трейл для тих, хто регулярно з’їжджає з второваною доріжки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025