Авто

Опублікована інформація про новий Toyota Tundra

Повнорозмірний пікап Toyota Tundra – це, мабуть, автомобільна реліквія. Японський виробничий гігант старанно працював, готуючи свого конкурента F-150 наступного покоління, і ось з’явилися подробиці про його дизайн і начинку.

Стиль втілює суміш RAV4 і нового Highlander. Дивно, але вражаюча решітка з трапецидальною рамкою з хрому має візуальну зв’язок з поточним вантажівкою і його верхнім повітрозабірником, що, в свою чергу, привертає увагу поряд з RAM-подібним кожухом двигуна.

Вид збоку простий, але мужній, в той час як для обробки листового металу використовується напружене натяг в крилах і нижніх дверях. Для відмінності є чорні заповнені сегменти біля основи передніх стійок і зон задньої даху в іншому візуальному вказівці на новітній RAV4. Крім того, він оснащений задніми дверцями з електроприводом, вертикальними задніми ліхтарями в стилі Cadillac, вбудованими сходинками бампера.

В основі нового вантажівки буде нова архітектура Toyota F1, яка використовується спільно з повнорозмірним позашляховиком Tacoma і Sequoia наступного покоління. Це віщує простору, але все ж більш якісну кабіну з безліччю технологій і зручностей. Якщо вам потрібен новий Highlander, очікуйте мінімальний сенсорний екран з діагоналлю 12,3 дюйма, що включає Android Auto & Apple CarPlay, Amazon Alexa, 4G Wi-Fi і аудіосистему JBL.

Toyota Sense 2.0 також включатиме в себе набір допоміжних засобів для водія, включаючи виявлення пішоходів при слабкому освітленні, радіолокаційний круїз-контроль, оповіщення про вихід зі смуги руху за допомогою рульового управління, засіб відстеження смуги руху, автоматичний контроль дальнього світла, допомога при паркуванні попереду і ззаду.

За повідомленнями, нова Tundra буде використовувати версію всюдисущого бренду Lexus, гібридний 3,5-літровий V6 і двоциліндровий 3,5-літровий V6 під банером «I-Force Max», причому останній видає 450 кінських сил. Чи будуть ці гібридні двигуни доповнювати або повністю замінювати існуючі 4,6-літрові і 5,7-літрові безнаддувні V8, пропоновані в нинішньому вантажівці, залишається невідомим.

Потужність повинна подаватися на задні колеса (або опціонально на всі чотири) за допомогою шестиступінчастою механічною або 10-ступінчастою автоматичною коробки передач. У вантажівки будуть варіанти задньої і пневматичної підвіски з циліндричної пружиною, а також динамічне векторірованіе крутного моменту з режимами мультітеррейна і трейл для тих, хто регулярно з’їжджає з второваною доріжки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025