Ми відібрали найбільш знакові з них. Хоча ці автомобілі і були передовими, багато які з них виявилися не дуже успішними комерційно, а деякі – і зовсім провальними. А є й ті авто, які просто не порівняти з куди більш доступними, але зручним транспортними засобами – такими, як гіроскутери.
Марка Cord випускала передньопривідні моделі з 1929 року. Однак Cord 810/812 дивував не тільки компонуванням. Модель отримала напівавтоматичну КПП і перші в світі висувні фари. Був навіть 170-сильний компресорний варіант. Однак в 1936-38 роках випустили трохи більше 2000 авто.
Престон Такер задумав побудувати найкращий авто в світі. Для 1948 року Tucker Torpedo був дійсно передовим: розташований ззаду опозитний двигун, незалежна підвіска, напівавтоматична КПП (від Cord, до речі). Центральна фара поверталася разом з колесами, а каркас безпеки захищав при перевертанні.
Однак запустити масове виробництво не вийшло. До банкрутства вдалося зібрати лише 50 Tucker Torpedo.
Культовий Mercedes-Benz 300 SL – перший серійний авто в світі з піднімаючим вгору дверима типу «крило чайки». Але ще більш важливою інновацією став безпосереднє уприскування палива. Завдяки цій технології трилітрова шістка розвивала 215 к. с. і дозволяла досягти 245 км / год.
Citroen DS 1955 року – приклад успішного інноваційного авто. Він привертав увагу не тільки авангардним дизайном, але і гідропневматичною підвіскою із змінним кліренсом. До речі, колесо в DS можна було поміняти без домкрата.
Примітно, що у підвіски і підсилювача гідравлічна система була спільною. Також Citroen DS отримав передні дискові гальма і напівавтоматичну КПП, а пізніше йому додали і адаптивні фари.
Mini – це не тільки культовий британський авто і машина Містера Біна. Ця модель фактично визначила компоновку більшості сучасних авто. Саме Mini став першим передньопривідним авто з поперечним розташуванням двигуна.
Амфібії відомі з початку ХХ століття, проте більшість з них – військова або спеціальна техніка. У 1968 році була спроба налагодити виробництво легковий амфібії Amphicar.
Авто вийшло непоганим – розганявся до 11 км / год на воді і 112 км / год – на суші. Вдалося навіть продати 3848 Amphicar, хоча попит на амфібії виявився ну дуже низьким.
Роторно-поршневий двигун Ванкеля асоціюється з Mazda. Першим такий мотор отримало купе Cosmo 1967 року. Спочатку його потужність становила 110 к. с., потім її підняли до 130 к. с.
Всього випустили тільки 1176 Mazda Cosmo, але наступні роторні Мазда виявилися набагато більш масовими.
Porsche 959 – мабуть, найбільш передовий суперкар кінця 80-х – початку 90-х. Він увібрав в себе всі новітні досягнення тих років – повний привід, турбонаддув, ABS, активну підвіску із змінним кліренсом. А максималка в 317 км / г забезпечила йому звання найшвидшого авто на планеті.
Електромобілі відомі з кінця ХІХ, а сучасну їх еру почав GM EV1 1996 року. Автомобіль виглядав, як космоліт, але вийшов занадто дорогим, а його запас ходу склав всього 160 км.
У підсумку, всього випустили трохи більше тисячі EV1 і в основному здавали їх в лізинг. По завершенню рядок оренди більшість машин були знищені. Електрокар випередив час, але дав поштовх до розвитку подібних моделей.
Перший гібрид побудував ще в 1901 році Фердинанд Порше, проте саме Toyota Prius 1997 роки зміг популяризувати цю концепцію. За два десятиліття випущено понад 4 мільйонів Prius і гібрид Тойота дійсно можна назвати успішною інноваційною моделлю.
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…
Весь 2024 рік пройшов під знаком не анонсованих офіційно, але формально відомих планів Mitsubishi розпочати…
Водіям в Україні нагадали про важливість включення кондиціонера навіть у зимовий період. Багато хто вважає,…
Компанія Jaguar довгий час не анонсувала жодних новинок, але нещодавно стало відомо, що вона розробляє…
Leave a Comment