Авто

Гелендваген для бідних: презентували нову версію індійського Bolero (Фото)

У модельному ряду компанії Mahindra є відносно сучасні кросовери, компактні паркетники і компактвен, однак номером один в фірмовому рейтингу продажів вже багато років залишається ось цей динозавр. Mahindra Bolero дебютувала в 2000 році і за минулі 20 років майже не змінилася: з’явилися лише нові двигуни і оснащення. При цьому в минулому році на ринку Індії продано 70 тисяч таких машин! Напевно така популярність позашляховика частково обумовлена схожістю дизайну автомобіля із знаменитим Mercedes G-class.

Але якщо раніше Bolero можна було вважати повноцінним позашляховиком (з рамою, нерозрізним заднім мостом і опціонним повним приводом), то тепер це швидше великий кондовий універсал, адже чергова модернізація залишила машину лише з заднім приводом.

Спочатку це оновлення приурочено до переходу Індії на нові еконорми BS6 (аналог Euro 6). Адаптувати вже немолодий старший турбодизель 2.5 до нового стандарту в компанії не стали: це вимагало б великих витрат і позначилося б на кінцевій ціні машин. Тому такі версії Bolero виключені з гами. Залишився тільки базовий варіант з укороченим кузовом (пільгові 3995 мм в довжину), трициліндровим турбодизелем 1.5 і заднім приводом.

Мотор власного сімейства mHawk не тільки підтягнутий до нових еконорм, але і форсований з 70 к.с. і 195 Нм до 76 к.с. і 210 Нм. Також йому належить стандартна система старт-стоп. А в парі з ним працює безальтернативна п’ятиступінчаста «механіка». Шасі колишнє: спереду – двохважільна, пружини і дискові гальма, ззаду – ресори і барабани.

Модернізація принесла Bolero змінені фари, прозорі розсіювачі задніх ліхтарів і іншу решітку радіатора. Передній бампер і раніше металевий, але його конструкція і форма змінені для відповідності новим нормам пішохідної безпеки, які в Індії вступлять в силу з жовтня.

Спартанський салон колишній: Mahindra Bolero має два ряди сидінь і відкидні «стільчики» в багажнику. При цьому вже в базовій комплектації є водійська подушка безпеки, АБС, датчики непристебнутих ременів спереду і задній парктронік – з минулого року такий набір за законом повинен бути у всіх випущених в Індії пасажирських автомобілів. Також «в ​​базі» є кондиціонер і підсилювач керма, а сидіння мають вінілову оббивку. Але опцій негусто: доповнити Bolero можна хіба що протитуманними фарами, аудіосистемою, маршрутним комп’ютером, центральним замком, електричними склопідйомниками, тканинною оббивкою сидінь і різними дрібничками.

Оновлена ​​Mahindra Bolero коштує від 10600 до 11900 доларів. І, судячи з усього, конвеєрне життя цієї моделі ще далека від завершення.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025