Авто

Гелендваген для бідних: презентували нову версію індійського Bolero (Фото)

Share

У модельному ряду компанії Mahindra є відносно сучасні кросовери, компактні паркетники і компактвен, однак номером один в фірмовому рейтингу продажів вже багато років залишається ось цей динозавр. Mahindra Bolero дебютувала в 2000 році і за минулі 20 років майже не змінилася: з’явилися лише нові двигуни і оснащення. При цьому в минулому році на ринку Індії продано 70 тисяч таких машин! Напевно така популярність позашляховика частково обумовлена схожістю дизайну автомобіля із знаменитим Mercedes G-class.

Але якщо раніше Bolero можна було вважати повноцінним позашляховиком (з рамою, нерозрізним заднім мостом і опціонним повним приводом), то тепер це швидше великий кондовий універсал, адже чергова модернізація залишила машину лише з заднім приводом.

Спочатку це оновлення приурочено до переходу Індії на нові еконорми BS6 (аналог Euro 6). Адаптувати вже немолодий старший турбодизель 2.5 до нового стандарту в компанії не стали: це вимагало б великих витрат і позначилося б на кінцевій ціні машин. Тому такі версії Bolero виключені з гами. Залишився тільки базовий варіант з укороченим кузовом (пільгові 3995 мм в довжину), трициліндровим турбодизелем 1.5 і заднім приводом.

Мотор власного сімейства mHawk не тільки підтягнутий до нових еконорм, але і форсований з 70 к.с. і 195 Нм до 76 к.с. і 210 Нм. Також йому належить стандартна система старт-стоп. А в парі з ним працює безальтернативна п’ятиступінчаста «механіка». Шасі колишнє: спереду – двохважільна, пружини і дискові гальма, ззаду – ресори і барабани.

Модернізація принесла Bolero змінені фари, прозорі розсіювачі задніх ліхтарів і іншу решітку радіатора. Передній бампер і раніше металевий, але його конструкція і форма змінені для відповідності новим нормам пішохідної безпеки, які в Індії вступлять в силу з жовтня.

Спартанський салон колишній: Mahindra Bolero має два ряди сидінь і відкидні «стільчики» в багажнику. При цьому вже в базовій комплектації є водійська подушка безпеки, АБС, датчики непристебнутих ременів спереду і задній парктронік – з минулого року такий набір за законом повинен бути у всіх випущених в Індії пасажирських автомобілів. Також «в ​​базі» є кондиціонер і підсилювач керма, а сидіння мають вінілову оббивку. Але опцій негусто: доповнити Bolero можна хіба що протитуманними фарами, аудіосистемою, маршрутним комп’ютером, центральним замком, електричними склопідйомниками, тканинною оббивкою сидінь і різними дрібничками.

Оновлена ​​Mahindra Bolero коштує від 10600 до 11900 доларів. І, судячи з усього, конвеєрне життя цієї моделі ще далека від завершення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи для водіїв підскочили на декілька разів: що змінилося

Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…

17.03.2025

Ford готує новий позашляховик Explorer Tremor: що відомо

Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…

17.03.2025

Новий Nissan Skyline показали у стильному кузові крос-купе

Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…

17.03.2025

Як зрозуміти, що час міняти шини: п’ять ключових ознак

Навесні водії починають готувати автомобілі до літа, і одним із основних етапів є зміна коліс.…

17.03.2025

Найпопулярніший автомобіль Tesla зняли з виробництва

Tesla офіційно припинила прийом замовлень на класичну версію Model Y США, прибравши її з онлайн-конфігуратора…

17.03.2025

Названо найпопулярніші автобренди у світі

Аналітичне агентство Focus2move, яке аналізує ринки в 159 країнах, склало список найуспішніших автовиробників. Лідером залишається…

17.03.2025