Авто

Гелендваген для бідних: презентували нову версію індійського Bolero (Фото)

Share

У модельному ряду компанії Mahindra є відносно сучасні кросовери, компактні паркетники і компактвен, однак номером один в фірмовому рейтингу продажів вже багато років залишається ось цей динозавр. Mahindra Bolero дебютувала в 2000 році і за минулі 20 років майже не змінилася: з’явилися лише нові двигуни і оснащення. При цьому в минулому році на ринку Індії продано 70 тисяч таких машин! Напевно така популярність позашляховика частково обумовлена схожістю дизайну автомобіля із знаменитим Mercedes G-class.

Але якщо раніше Bolero можна було вважати повноцінним позашляховиком (з рамою, нерозрізним заднім мостом і опціонним повним приводом), то тепер це швидше великий кондовий універсал, адже чергова модернізація залишила машину лише з заднім приводом.

Спочатку це оновлення приурочено до переходу Індії на нові еконорми BS6 (аналог Euro 6). Адаптувати вже немолодий старший турбодизель 2.5 до нового стандарту в компанії не стали: це вимагало б великих витрат і позначилося б на кінцевій ціні машин. Тому такі версії Bolero виключені з гами. Залишився тільки базовий варіант з укороченим кузовом (пільгові 3995 мм в довжину), трициліндровим турбодизелем 1.5 і заднім приводом.

Мотор власного сімейства mHawk не тільки підтягнутий до нових еконорм, але і форсований з 70 к.с. і 195 Нм до 76 к.с. і 210 Нм. Також йому належить стандартна система старт-стоп. А в парі з ним працює безальтернативна п’ятиступінчаста «механіка». Шасі колишнє: спереду – двохважільна, пружини і дискові гальма, ззаду – ресори і барабани.

Модернізація принесла Bolero змінені фари, прозорі розсіювачі задніх ліхтарів і іншу решітку радіатора. Передній бампер і раніше металевий, але його конструкція і форма змінені для відповідності новим нормам пішохідної безпеки, які в Індії вступлять в силу з жовтня.

Спартанський салон колишній: Mahindra Bolero має два ряди сидінь і відкидні «стільчики» в багажнику. При цьому вже в базовій комплектації є водійська подушка безпеки, АБС, датчики непристебнутих ременів спереду і задній парктронік – з минулого року такий набір за законом повинен бути у всіх випущених в Індії пасажирських автомобілів. Також «в ​​базі» є кондиціонер і підсилювач керма, а сидіння мають вінілову оббивку. Але опцій негусто: доповнити Bolero можна хіба що протитуманними фарами, аудіосистемою, маршрутним комп’ютером, центральним замком, електричними склопідйомниками, тканинною оббивкою сидінь і різними дрібничками.

Оновлена ​​Mahindra Bolero коштує від 10600 до 11900 доларів. І, судячи з усього, конвеєрне життя цієї моделі ще далека від завершення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Компанія Volkswagen розповіла про плани на майбутнє

Volkswagen AG і профспілки підписали стратегічну угоду під назвою «Zukunft Volkswagen», що в перекладі з…

26.12.2024

3 показники панелі приладів, яким водіям не варто довіряти

Панель приладів автомобіля служить для інформування водіїв про стан різних систем транспортного засобу. Всі власники…

26.12.2024

Що може статися з електромобілем у далекій поїздці: типові проблеми

Електромобілі впевнено входять у наше життя, але їхнє використання для далеких поїздок залишається викликом. Хоча…

26.12.2024

Автомеханік попередив про ризики запуску двигуна автомобіля з штовхача

Механіки попереджають: запуск автомобіля з штовхача може призвести до дорогого ремонту, особливо у випадку із…

26.12.2024

GM запатентувала підголовник з інтегрованими ручками для автомобілів

General Motors представила унікальну розробку - підголовник із вбудованими ручками, спрямовану на покращення комфорту та…

26.12.2024

Не тільки влітку: чому в автомобілі кондиціонер варто вмикати взимку

Багато автомобілістів вважають, що кондиціонер у машині потрібен лише для охолодження салону у спекотні літні…

26.12.2024