У модельному ряду компанії Mahindra є відносно сучасні кросовери, компактні паркетники і компактвен, однак номером один в фірмовому рейтингу продажів вже багато років залишається ось цей динозавр. Mahindra Bolero дебютувала в 2000 році і за минулі 20 років майже не змінилася: з’явилися лише нові двигуни і оснащення. При цьому в минулому році на ринку Індії продано 70 тисяч таких машин! Напевно така популярність позашляховика частково обумовлена схожістю дизайну автомобіля із знаменитим Mercedes G-class.
Але якщо раніше Bolero можна було вважати повноцінним позашляховиком (з рамою, нерозрізним заднім мостом і опціонним повним приводом), то тепер це швидше великий кондовий універсал, адже чергова модернізація залишила машину лише з заднім приводом.
Спочатку це оновлення приурочено до переходу Індії на нові еконорми BS6 (аналог Euro 6). Адаптувати вже немолодий старший турбодизель 2.5 до нового стандарту в компанії не стали: це вимагало б великих витрат і позначилося б на кінцевій ціні машин. Тому такі версії Bolero виключені з гами. Залишився тільки базовий варіант з укороченим кузовом (пільгові 3995 мм в довжину), трициліндровим турбодизелем 1.5 і заднім приводом.
Мотор власного сімейства mHawk не тільки підтягнутий до нових еконорм, але і форсований з 70 к.с. і 195 Нм до 76 к.с. і 210 Нм. Також йому належить стандартна система старт-стоп. А в парі з ним працює безальтернативна п’ятиступінчаста «механіка». Шасі колишнє: спереду – двохважільна, пружини і дискові гальма, ззаду – ресори і барабани.
Модернізація принесла Bolero змінені фари, прозорі розсіювачі задніх ліхтарів і іншу решітку радіатора. Передній бампер і раніше металевий, але його конструкція і форма змінені для відповідності новим нормам пішохідної безпеки, які в Індії вступлять в силу з жовтня.
Спартанський салон колишній: Mahindra Bolero має два ряди сидінь і відкидні «стільчики» в багажнику. При цьому вже в базовій комплектації є водійська подушка безпеки, АБС, датчики непристебнутих ременів спереду і задній парктронік – з минулого року такий набір за законом повинен бути у всіх випущених в Індії пасажирських автомобілів. Також «в базі» є кондиціонер і підсилювач керма, а сидіння мають вінілову оббивку. Але опцій негусто: доповнити Bolero можна хіба що протитуманними фарами, аудіосистемою, маршрутним комп’ютером, центральним замком, електричними склопідйомниками, тканинною оббивкою сидінь і різними дрібничками.
Оновлена Mahindra Bolero коштує від 10600 до 11900 доларів. І, судячи з усього, конвеєрне життя цієї моделі ще далека від завершення.
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment