Для багатьох автовласників має значення колір антифризу, але мало хто знає, що спочатку їх випускають прозорими. Забарвлення вони набувають завдяки колірним пігментів. Насправді відтінок охолоджуючої рідини ніяк не впливає на її хімічні властивості, але може служити маркером протікання в системі охолодження або допомагати контролювати рівень рідини в бачку. Небезпека полягає в тому, що, керуючись колірним принципом, водій може змішувати антифризи різних типів, а це позначиться на роботі охолоджувальної системи. Також антифриз часто плутають з тосолом. Останній – це радянський варіант охолоджуючої рідини, який не підходить сучасним автомобільним двигунам. Виробники завжди враховують тенденції в цьому напрямку при створенні продукту.
Багато плутаються в класифікації антифризів і поділяють їх за критеріями, прийнятим в інших країнах. Правильніше їх розрізняти по пакету присадок: неорганічні, карбоксилатні, гібридні і лобридні. Неорганічні рідини потрібно міняти частіше ніж один раз на п’ять років, тому що речовини в їх складі утворюють товстий шар на деталях системи охолодження, через що ефективність теплообміну знижується. Як наслідок, двигун погано охолоджується, моторне масло окислюється швидше і зростає витрата бензину. Найсучаснішими є карбоксилатні антифрізи, які прослужать близько 10 років і захистять систему охолодження від корозії.
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Leave a Comment