Для багатьох автовласників має значення колір антифризу, але мало хто знає, що спочатку їх випускають прозорими. Забарвлення вони набувають завдяки колірним пігментів. Насправді відтінок охолоджуючої рідини ніяк не впливає на її хімічні властивості, але може служити маркером протікання в системі охолодження або допомагати контролювати рівень рідини в бачку. Небезпека полягає в тому, що, керуючись колірним принципом, водій може змішувати антифризи різних типів, а це позначиться на роботі охолоджувальної системи. Також антифриз часто плутають з тосолом. Останній – це радянський варіант охолоджуючої рідини, який не підходить сучасним автомобільним двигунам. Виробники завжди враховують тенденції в цьому напрямку при створенні продукту.
Багато плутаються в класифікації антифризів і поділяють їх за критеріями, прийнятим в інших країнах. Правильніше їх розрізняти по пакету присадок: неорганічні, карбоксилатні, гібридні і лобридні. Неорганічні рідини потрібно міняти частіше ніж один раз на п’ять років, тому що речовини в їх складі утворюють товстий шар на деталях системи охолодження, через що ефективність теплообміну знижується. Як наслідок, двигун погано охолоджується, моторне масло окислюється швидше і зростає витрата бензину. Найсучаснішими є карбоксилатні антифрізи, які прослужать близько 10 років і захистять систему охолодження від корозії.
Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…
Lexus представив оновлену версію свого найбільшого кросовера TX, який дебютував у середині 2023 року. Ця…
Mercedes-Benz представив новий електричний седан CLA 2026 року, який стане першою моделлю бренду на новій…
Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…
В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Leave a Comment