Корозія підступна: начебто ще вчора було маленьке плямочка, а сьогодні – діра розміром з кулак! Таке відбувається, на жаль, з самими різними автомобілями – новими і старими, що побували в ДТП і безаварійними, люксовими і бюджетними.
Причини виникнення корозії можуть бути різні, але доведеться змиритися з тим, що рано чи пізно ви можете зіткнутися з наслідками. Ми зібрали 10 найбільш вразливих для корозії місць практично у будь-якого автомобіля і ефективні способи боротьби з іржею в цих місцях.
Крило, підкрилок, арка і лонжерон створюють ідеальний «короб» для корозії. Тут багато зварних з’єднань і будь-який непровар може стати відмінним «розсадником» жита. Крім того, покрити всі закутки цього кузовного елемента антикорозійним покриттям зі 100-відсотковою гарантією можна тільки методом занурення кузова в ванну з катафорезним грунтом – а на більшості автозаводів ця технологія вважається застарілою і надто неекономічною і неекологічною.
Важкодоступність прихованих порожнин робить корозію в них особливо небезпечною, адже коли вона «вилазить назовні» стає вже пізно робити «консервативні» заходи. «Хірургічне втручання» в таких місцях також не буває простим – аж до заміни кузова!
Слідкуйте за станом порожнин під панеллю склоочисника! Якщо дренаж забитий – панель потрібно демонтувати, а решітки прочистити жорстким проводом в м’якій ізоляції або подібним предметом після чого промити чистою водою і переконатися, що вона стікає по передбаченим заводом-виготовлювачем каналах.
Знайти корозію в цих місцях – приємного мало, особливо якщо крило – заднє. Спочатку навколо кріплення починає злегка взбухать фарба, потім – утворюється велике вогнище – і нарешті, кріплення вивалюється з свого «гнізда», залишаючи дірку на пам’ять.
Основна причина – відсутність антикорозійної обробки кріплення при складанні або монтажі-демонтажі деталей. Всі кузовні деталі мають лише поверхневий захист від корозії. При свердлінні, закручуванні або відкручування шурупів про антикорозійне покриття варто подбати самостійно.
Всі саморізи, що закручуються безпосередньо в метал, необхідно змащувати змазкою – мовілем, пушсалом, на худий кінець – графіткой або литолом. А ще краще – застосовувати спеціальні пластикові пістони, що виключають контакт «метал-метал».
Всім знайома «бахрома» на старих Skoda Felicia? Знайти машину з цілої кришкою багажника було просто неможливо! Причина виникнення та ж, що і в разі з прихованими порожнинами: забиті вентиляційні отвори. Чи не листям, звичайно, але наприклад потекшіе в спеку шовний герметик, пісок і пил з дороги цілком можуть зробити свою чорну справу.
Регулярна прочищення дренажних отворів і «профілактична обробка антикором, благо тут не доведеться довго шукати технологічні отвори для заливки -« пшикати »можна прямо через свежепрочіщенние« вікна ». Постарайтеся направляти розпилювач так, щоб антикор потрапляв і на зовнішню, і на внутрішню панель дверей або капота.
Автомобілісти із стажем знають, що це дуже неприємний вид корозії, якому непросто протистояти: ремонтні роботи в даному випадку масштабні і «тягнуть» за собою багато інших витрат (наприклад, заміну лобового скла). Іржа з’являється з-за відколів від каменів або, що частіше – від недбалої обробки отвору при заміні лобового скла.
Дрібні неглибокі відколи «до бази» або «до грунту» найкраще підфарбовувати – в автомагазинах легко знайти тюбики зразок жіночого лаку для нігтів більш-менш відповідного кольору. Більш глибокі – «до металу», але свіжі – можна помазати змазкою. Може бути не дуже естетично, зате не буде гнити.
А ось при заміні скла рекомендуємо не поспішати і крім грунту, що входить в комплект набору для заміни скла, обробити отвір антикорозійним грунтом. Також рекомендується акуратно зрізати старе скло і клей-герметик, по можливості не дряпаючи металеві деталі кузова.
Гвинтове з’єднання з переднім крилом і складне зварне – з заднім – відмінні місця, щоб там утворився осередок шкідливої іржі. Незважаючи на бризковики і підкрилки, пороги піддаються активному «піскоструй», часто «страждають» від бордюрів та інших неприємностей. Місце, що звільнилося від грунту місце з радістю займає новий «хазяїн» – оксид заліза.
Антигравій або зовнішній антикор – зовні, рідкий «порожнинної» антикор – всередині. Якщо поріг дуже довгий і не хочеться свердлити додаткові технологічні отвори – краще скористатися потужним професійним розпилювачем, у всіх інших випадках – по літровому балончика на поріг.
Дуже небезпечний вид корозії. Якщо почалася – не радимо упускати з під контролю. Крім набили оскому вентиляційних отворів, іржа може виникати через «гуляння» прикручених або приварених до стійки дверних петель. Особливо якщо закис один з штифтів, на яких тримається двері.
Час від часу змащуйте петлі спеціальним мастилом – це хороша профілактика. При найменших підозрах на наявність в металі стійки тріщин – відновіть рухливість дверної петлі, змастіть консистентним мастилом зовні і розпорошите порожнинної антикор всередину двері.
Різкий удар шини об бардюр, або інший твердий об'єкт викликає здуття на боковині. «В результаті…
Автолюбителі часто запитують: чим відрізняються двигуни Volkswagen TSI від Audi TFSI? Виявляється, різниця більша в…
Автомобілі, які випускає Toyota та її преміальний суббренд Lexus вважаються практично невбивними, але останнім часом…
Які зміни обіцяє зміна покоління для моделі пофантазували художники порталу «TopElectricSUV», які задіяли у своїх…
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Leave a Comment