Корозія підступна: начебто ще вчора було маленьке плямочка, а сьогодні – діра розміром з кулак! Таке відбувається, на жаль, з самими різними автомобілями – новими і старими, що побували в ДТП і безаварійними, люксовими і бюджетними.
Причини виникнення корозії можуть бути різні, але доведеться змиритися з тим, що рано чи пізно ви можете зіткнутися з наслідками. Ми зібрали 10 найбільш вразливих для корозії місць практично у будь-якого автомобіля і ефективні способи боротьби з іржею в цих місцях.
Крило, підкрилок, арка і лонжерон створюють ідеальний «короб» для корозії. Тут багато зварних з’єднань і будь-який непровар може стати відмінним «розсадником» жита. Крім того, покрити всі закутки цього кузовного елемента антикорозійним покриттям зі 100-відсотковою гарантією можна тільки методом занурення кузова в ванну з катафорезним грунтом – а на більшості автозаводів ця технологія вважається застарілою і надто неекономічною і неекологічною.
Важкодоступність прихованих порожнин робить корозію в них особливо небезпечною, адже коли вона «вилазить назовні» стає вже пізно робити «консервативні» заходи. «Хірургічне втручання» в таких місцях також не буває простим – аж до заміни кузова!
Слідкуйте за станом порожнин під панеллю склоочисника! Якщо дренаж забитий – панель потрібно демонтувати, а решітки прочистити жорстким проводом в м’якій ізоляції або подібним предметом після чого промити чистою водою і переконатися, що вона стікає по передбаченим заводом-виготовлювачем каналах.
Знайти корозію в цих місцях – приємного мало, особливо якщо крило – заднє. Спочатку навколо кріплення починає злегка взбухать фарба, потім – утворюється велике вогнище – і нарешті, кріплення вивалюється з свого «гнізда», залишаючи дірку на пам’ять.
Основна причина – відсутність антикорозійної обробки кріплення при складанні або монтажі-демонтажі деталей. Всі кузовні деталі мають лише поверхневий захист від корозії. При свердлінні, закручуванні або відкручування шурупів про антикорозійне покриття варто подбати самостійно.
Всі саморізи, що закручуються безпосередньо в метал, необхідно змащувати змазкою – мовілем, пушсалом, на худий кінець – графіткой або литолом. А ще краще – застосовувати спеціальні пластикові пістони, що виключають контакт «метал-метал».
Всім знайома «бахрома» на старих Skoda Felicia? Знайти машину з цілої кришкою багажника було просто неможливо! Причина виникнення та ж, що і в разі з прихованими порожнинами: забиті вентиляційні отвори. Чи не листям, звичайно, але наприклад потекшіе в спеку шовний герметик, пісок і пил з дороги цілком можуть зробити свою чорну справу.
Регулярна прочищення дренажних отворів і «профілактична обробка антикором, благо тут не доведеться довго шукати технологічні отвори для заливки -« пшикати »можна прямо через свежепрочіщенние« вікна ». Постарайтеся направляти розпилювач так, щоб антикор потрапляв і на зовнішню, і на внутрішню панель дверей або капота.
Автомобілісти із стажем знають, що це дуже неприємний вид корозії, якому непросто протистояти: ремонтні роботи в даному випадку масштабні і «тягнуть» за собою багато інших витрат (наприклад, заміну лобового скла). Іржа з’являється з-за відколів від каменів або, що частіше – від недбалої обробки отвору при заміні лобового скла.
Дрібні неглибокі відколи «до бази» або «до грунту» найкраще підфарбовувати – в автомагазинах легко знайти тюбики зразок жіночого лаку для нігтів більш-менш відповідного кольору. Більш глибокі – «до металу», але свіжі – можна помазати змазкою. Може бути не дуже естетично, зате не буде гнити.
А ось при заміні скла рекомендуємо не поспішати і крім грунту, що входить в комплект набору для заміни скла, обробити отвір антикорозійним грунтом. Також рекомендується акуратно зрізати старе скло і клей-герметик, по можливості не дряпаючи металеві деталі кузова.
Гвинтове з’єднання з переднім крилом і складне зварне – з заднім – відмінні місця, щоб там утворився осередок шкідливої іржі. Незважаючи на бризковики і підкрилки, пороги піддаються активному «піскоструй», часто «страждають» від бордюрів та інших неприємностей. Місце, що звільнилося від грунту місце з радістю займає новий «хазяїн» – оксид заліза.
Антигравій або зовнішній антикор – зовні, рідкий «порожнинної» антикор – всередині. Якщо поріг дуже довгий і не хочеться свердлити додаткові технологічні отвори – краще скористатися потужним професійним розпилювачем, у всіх інших випадках – по літровому балончика на поріг.
Дуже небезпечний вид корозії. Якщо почалася – не радимо упускати з під контролю. Крім набили оскому вентиляційних отворів, іржа може виникати через «гуляння» прикручених або приварених до стійки дверних петель. Особливо якщо закис один з штифтів, на яких тримається двері.
Час від часу змащуйте петлі спеціальним мастилом – це хороша профілактика. При найменших підозрах на наявність в металі стійки тріщин – відновіть рухливість дверної петлі, змастіть консистентним мастилом зовні і розпорошите порожнинної антикор всередину двері.
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…
Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…
Toyota RAV4 перетворили на ралійний RAV-X. До виставки тюнінгу SEMA-2024, яка проходить у ці дні…
Leave a Comment