Якщо постійно їздити “сухим”, проблеми з бензонасосом автомобілю гарантовані.
Деякі водії не дуже турбуються, коли на панелі приладів спалахує контрольна лампа низького рівня палива. Вони вважають, що можуть спокійно їхати далі, адже паливо “все одно ще є”. Однак, так можна знайти масу неприємних пригод і для себе, і для машини.
Найбільшої шкоди “сухий” бак завдає паливному насосу. Його можна просто спалити. Замість того, щоб всмоктувати паливо, насос всмоктує повітря. В результаті механізм перегрівається, адже він розрахований на охолодження паливом, а не гарячим повітрям.
Звичайно, якщо паливний насос короткочасно всмоктує повітря, з ним навряд чи щось трапиться. Однак, він вийде з ладу, якщо бак буде регулярно “обсихати”, а також при агресивній манері водіння.
Крім того, можуть виникнути проблеми з запалюванням, що призведе до того, що двигун буде “троїти” (“миссингу”). В цьому випадку мотор взагалі може стихнути. Все це збільшує ризик ДТП.
Якщо двигун буде працювати на мінімальному рівні палива в баку, то в паливний насос потрапить осад. В результаті засмітиться паливний фільтр.
Якщо ви пару разів не встигли вчасно заправити свого “залізного коня” – в цьому немає нічого страшного. Але якщо постійно їздити “сухим”, проблеми з бензонасосом гарантовані.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment