Авто

Відбувся анонс нового Mercedes-Benz E-Class (фото)

Оновлене сімейство E-Class 2021 модельного року отримало косметичні зміни зовнішності і новітні технології.

Оновлений Mercedes-Benz E-Class отримав модернізовані фари, інший передній бампер і більш габаритні грати радіатора. У задній частині авто з’явилися більш тонкі горизонтальні ліхтарі замість трикутних фар і інших бампер. Крім того, автомобіль може похвалитися розширеним асортиментом коліс і трьома новими відтінками для кузова.

Усередині E-Class 2021 роки отримує новітню інформаційно-розважальну систему MBUX і оновлену графіку цифрової приладової панелі. Як опція пропонується два 10,25-дюймових екрану або два 12,3-дюймових дисплея. Обидва вони можуть використовуватися для доступу до широкого спектру функцій, мають широкі можливості настройки і можуть управлятися за допомогою сенсорного екрану, нової сенсорної панелі на центральній консолі, голосового управління або жестів рук.

Конструкція рульового колеса також є новою, має двозонну зону управління та може бути представлена в трьох різних варіантах. Сидіння, дверні карти і інші відчутні поверхні в салоні можуть виконані з різних матеріалів, таких як Artico , шкіра Nappa з алмазними стьобами і інше. Доступний і широкий спектр допоміжних засобів для водія, в тому числі парктронік і 360-градусна камера, а також активний стоп-сигнал Go Assist .

В Європі бензинова лінійка нового Mercedes-Benz E-Class буде мати мотори потужністю 156-367 к.с., а дизельний гамма – 160-330 к.с. До складу електрифікованої лінійки входить чотирициліндровий бензиновий агрегат M254 з новим вбудованим стартером-генератором ( ISG ), який створює додаткові 20 к.с. і крутний момент 180 Нм.

Mercedes-Benz вперше випустив 3,0-літровий рядний бензиновий двигун M256 в E-класі, який також оснащений ISG . Завершує лінійку двигунів шестициліндровий дизель OM656 , який оснащений розширеною системою контролю викидів, як і чотирициліндровий OM654 . На європейському ринку оновлений E-Class з’явиться в середині 2020 року, а в кінці року вийдуть купе і кабріолет.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025