Авто

Відбувся анонс нового Mercedes-Benz E-Class (фото)

Оновлене сімейство E-Class 2021 модельного року отримало косметичні зміни зовнішності і новітні технології.

Оновлений Mercedes-Benz E-Class отримав модернізовані фари, інший передній бампер і більш габаритні грати радіатора. У задній частині авто з’явилися більш тонкі горизонтальні ліхтарі замість трикутних фар і інших бампер. Крім того, автомобіль може похвалитися розширеним асортиментом коліс і трьома новими відтінками для кузова.

Усередині E-Class 2021 роки отримує новітню інформаційно-розважальну систему MBUX і оновлену графіку цифрової приладової панелі. Як опція пропонується два 10,25-дюймових екрану або два 12,3-дюймових дисплея. Обидва вони можуть використовуватися для доступу до широкого спектру функцій, мають широкі можливості настройки і можуть управлятися за допомогою сенсорного екрану, нової сенсорної панелі на центральній консолі, голосового управління або жестів рук.

Конструкція рульового колеса також є новою, має двозонну зону управління та може бути представлена в трьох різних варіантах. Сидіння, дверні карти і інші відчутні поверхні в салоні можуть виконані з різних матеріалів, таких як Artico , шкіра Nappa з алмазними стьобами і інше. Доступний і широкий спектр допоміжних засобів для водія, в тому числі парктронік і 360-градусна камера, а також активний стоп-сигнал Go Assist .

В Європі бензинова лінійка нового Mercedes-Benz E-Class буде мати мотори потужністю 156-367 к.с., а дизельний гамма – 160-330 к.с. До складу електрифікованої лінійки входить чотирициліндровий бензиновий агрегат M254 з новим вбудованим стартером-генератором ( ISG ), який створює додаткові 20 к.с. і крутний момент 180 Нм.

Mercedes-Benz вперше випустив 3,0-літровий рядний бензиновий двигун M256 в E-класі, який також оснащений ISG . Завершує лінійку двигунів шестициліндровий дизель OM656 , який оснащений розширеною системою контролю викидів, як і чотирициліндровий OM654 . На європейському ринку оновлений E-Class з’явиться в середині 2020 року, а в кінці року вийдуть купе і кабріолет.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025