Авто

Відбувся анонс нового Mercedes-Benz E-Class (фото)

Оновлене сімейство E-Class 2021 модельного року отримало косметичні зміни зовнішності і новітні технології.

Оновлений Mercedes-Benz E-Class отримав модернізовані фари, інший передній бампер і більш габаритні грати радіатора. У задній частині авто з’явилися більш тонкі горизонтальні ліхтарі замість трикутних фар і інших бампер. Крім того, автомобіль може похвалитися розширеним асортиментом коліс і трьома новими відтінками для кузова.

Усередині E-Class 2021 роки отримує новітню інформаційно-розважальну систему MBUX і оновлену графіку цифрової приладової панелі. Як опція пропонується два 10,25-дюймових екрану або два 12,3-дюймових дисплея. Обидва вони можуть використовуватися для доступу до широкого спектру функцій, мають широкі можливості настройки і можуть управлятися за допомогою сенсорного екрану, нової сенсорної панелі на центральній консолі, голосового управління або жестів рук.

Конструкція рульового колеса також є новою, має двозонну зону управління та може бути представлена в трьох різних варіантах. Сидіння, дверні карти і інші відчутні поверхні в салоні можуть виконані з різних матеріалів, таких як Artico , шкіра Nappa з алмазними стьобами і інше. Доступний і широкий спектр допоміжних засобів для водія, в тому числі парктронік і 360-градусна камера, а також активний стоп-сигнал Go Assist .

В Європі бензинова лінійка нового Mercedes-Benz E-Class буде мати мотори потужністю 156-367 к.с., а дизельний гамма – 160-330 к.с. До складу електрифікованої лінійки входить чотирициліндровий бензиновий агрегат M254 з новим вбудованим стартером-генератором ( ISG ), який створює додаткові 20 к.с. і крутний момент 180 Нм.

Mercedes-Benz вперше випустив 3,0-літровий рядний бензиновий двигун M256 в E-класі, який також оснащений ISG . Завершує лінійку двигунів шестициліндровий дизель OM656 , який оснащений розширеною системою контролю викидів, як і чотирициліндровий OM654 . На європейському ринку оновлений E-Class з’явиться в середині 2020 року, а в кінці року вийдуть купе і кабріолет.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan відмовляється від електромобілів у США та скасовує запуск нових моделей

Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…

09.10.2025

Jaguar Land Rover повертає Freelander у вигляді електрокросовера

Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…

09.10.2025

Топ-7 преміальних автомобілів, які розчаровують власників

Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…

09.10.2025

Як позбутися запотівання скла восени: лайфхак із котячим наповнювачем

Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…

09.10.2025

Чому кондиціонер у машині потрібно вмикати навіть узимку

Багато автовласників помилково вважають, що кондиціонер у машині потрібно включати влітку. Тому вони його не…

09.10.2025

Чи можуть в Україні оштрафувати за літні шини взимку

В Україні покарання за використання літніх шин узимку прямо не передбачене, однак водія можуть оштрафувати…

09.10.2025