Авто

VW представив Golf 2021 версіях GTE (електро) і GTD (дизель)

Німецький бренд представив хетчбек Volkswagen Golf в плагін-гібридній версії GTE, а також дизельній GTD. Обидві новинки є більш продуктивними виконаннями компактного хетчбека.
Обидві версії компактного хетчбека восьмого покоління мають оновлений передній бампер і світлодіодну смугу в решітці радіатора. GTD має фірмовий значок на крилі, що позначає дизельну версію моделі, в задній частині машини з’явився новий бампер, з якого стирчать подвійні патрубки вихлопної системи. Плагін-гібридна версія GTE не отримала значка на крилі і може похвалитися стандартним заднім бампером з фальшивими трапецієподібними патрубками в кутах.
Обидві моделі отримали віртуальну «приборку», екран якої контрастує з 10-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи. 

Сидіння мають картатий малюнок, а багатофункціональне спортивне рульове колесо може похвалитися шкіряною оббивкою. Колір оздоблення салон унікальний для гібридної і дизельної версії хетчбека. Наприклад, в салоні гібридного GTE більше синього кольору, а в інтер’єрі дизельного GTD переважає срібний.

У нових GTE і GTD запропонована нова система управління, яка називається Vehicle Dynamics Manager, яка працює з наявним адаптивним керуванням шасі, дозволяючи регулювати демпфірування «на льоту», покращуючи керованість і комфорт під час будь-яких ситуацій, будь то зупинка на дорозі або рух по гоночній трасі. Доступні чотири режими їзди. Основними варіантами є Comfort, Eco і Sport. Індивідуальний режим дозволяє водієві налаштовувати різні параметри під себе.

Під капотом дизельного GTD знаходиться 2,0-літровий турбомотор на 197 к.с. (400 Нм). Мотор працює з семиступінчастою коробкою передач DSG. Плагін-гібридний GTE (ні фото нижче) використовує 1,4-літровий двигун з турбонаддувом, потужністю 147 кінських сил і один електродвигун на 114 к.с. Загальна продуктивність дорівнює 241 к.с. В електричному режимі, ця авто може проїхати 60 км на швидкості до 130 км / г. В якості трансмісії запропонований “робот” DSG з шістьма швидкостями.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025