Авто

VW представив Golf 2021 версіях GTE (електро) і GTD (дизель)

Німецький бренд представив хетчбек Volkswagen Golf в плагін-гібридній версії GTE, а також дизельній GTD. Обидві новинки є більш продуктивними виконаннями компактного хетчбека.
Обидві версії компактного хетчбека восьмого покоління мають оновлений передній бампер і світлодіодну смугу в решітці радіатора. GTD має фірмовий значок на крилі, що позначає дизельну версію моделі, в задній частині машини з’явився новий бампер, з якого стирчать подвійні патрубки вихлопної системи. Плагін-гібридна версія GTE не отримала значка на крилі і може похвалитися стандартним заднім бампером з фальшивими трапецієподібними патрубками в кутах.
Обидві моделі отримали віртуальну «приборку», екран якої контрастує з 10-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи. 

Сидіння мають картатий малюнок, а багатофункціональне спортивне рульове колесо може похвалитися шкіряною оббивкою. Колір оздоблення салон унікальний для гібридної і дизельної версії хетчбека. Наприклад, в салоні гібридного GTE більше синього кольору, а в інтер’єрі дизельного GTD переважає срібний.

У нових GTE і GTD запропонована нова система управління, яка називається Vehicle Dynamics Manager, яка працює з наявним адаптивним керуванням шасі, дозволяючи регулювати демпфірування «на льоту», покращуючи керованість і комфорт під час будь-яких ситуацій, будь то зупинка на дорозі або рух по гоночній трасі. Доступні чотири режими їзди. Основними варіантами є Comfort, Eco і Sport. Індивідуальний режим дозволяє водієві налаштовувати різні параметри під себе.

Під капотом дизельного GTD знаходиться 2,0-літровий турбомотор на 197 к.с. (400 Нм). Мотор працює з семиступінчастою коробкою передач DSG. Плагін-гібридний GTE (ні фото нижче) використовує 1,4-літровий двигун з турбонаддувом, потужністю 147 кінських сил і один електродвигун на 114 к.с. Загальна продуктивність дорівнює 241 к.с. В електричному режимі, ця авто може проїхати 60 км на швидкості до 130 км / г. В якості трансмісії запропонований “робот” DSG з шістьма швидкостями.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025