Авто

VW представив Golf 2021 версіях GTE (електро) і GTD (дизель)

Німецький бренд представив хетчбек Volkswagen Golf в плагін-гібридній версії GTE, а також дизельній GTD. Обидві новинки є більш продуктивними виконаннями компактного хетчбека.
Обидві версії компактного хетчбека восьмого покоління мають оновлений передній бампер і світлодіодну смугу в решітці радіатора. GTD має фірмовий значок на крилі, що позначає дизельну версію моделі, в задній частині машини з’явився новий бампер, з якого стирчать подвійні патрубки вихлопної системи. Плагін-гібридна версія GTE не отримала значка на крилі і може похвалитися стандартним заднім бампером з фальшивими трапецієподібними патрубками в кутах.
Обидві моделі отримали віртуальну «приборку», екран якої контрастує з 10-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи. 

Сидіння мають картатий малюнок, а багатофункціональне спортивне рульове колесо може похвалитися шкіряною оббивкою. Колір оздоблення салон унікальний для гібридної і дизельної версії хетчбека. Наприклад, в салоні гібридного GTE більше синього кольору, а в інтер’єрі дизельного GTD переважає срібний.

У нових GTE і GTD запропонована нова система управління, яка називається Vehicle Dynamics Manager, яка працює з наявним адаптивним керуванням шасі, дозволяючи регулювати демпфірування «на льоту», покращуючи керованість і комфорт під час будь-яких ситуацій, будь то зупинка на дорозі або рух по гоночній трасі. Доступні чотири режими їзди. Основними варіантами є Comfort, Eco і Sport. Індивідуальний режим дозволяє водієві налаштовувати різні параметри під себе.

Під капотом дизельного GTD знаходиться 2,0-літровий турбомотор на 197 к.с. (400 Нм). Мотор працює з семиступінчастою коробкою передач DSG. Плагін-гібридний GTE (ні фото нижче) використовує 1,4-літровий двигун з турбонаддувом, потужністю 147 кінських сил і один електродвигун на 114 к.с. Загальна продуктивність дорівнює 241 к.с. В електричному режимі, ця авто може проїхати 60 км на швидкості до 130 км / г. В якості трансмісії запропонований “робот” DSG з шістьма швидкостями.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Топ-5 найкращих сімейних кросоверів 2025 року

Наші редактори підготували рейтинг п'яти найкращих сімейних кросоверів 2025 року, які підходять як для щоденних…

05.10.2025

В Європі обвал цін на електромобілі: Audi e-tron подешевшав утричі

Європейський ринок уживаних електромобілів переживає справжній ціновий обвал. Моделі, які ще кілька років тому продавалися…

05.10.2025

Lexus виходить на ринок електрокарів із седаном ZC, щоб змінити правила гри

Lexus готує новий електроседан ZC, який стане серійним втіленням концепту LF-ZC, представленого у 2023 році.…

05.10.2025

Щотижневе миття авто прискорює корозію: чому хімія шкідливіша за бруд

Для більшості автомобілістів авто - це не просто засіб пересування, а показник акуратності, турботи та…

05.10.2025

Які речі в авто повинні бути справними, щоб уникнути штрафу

Перевірка документів - це не єдине, що може трапитися під час зупинки водія. Поліція має…

05.10.2025

Який бензин обрати для свого авто: А-92 чи А-95

Стоїш на заправці з пістолетом у руках і міркуєш: який бензин вибрати - 92-й чи…

05.10.2025