Авто

VW представив Golf 2021 версіях GTE (електро) і GTD (дизель)

Німецький бренд представив хетчбек Volkswagen Golf в плагін-гібридній версії GTE, а також дизельній GTD. Обидві новинки є більш продуктивними виконаннями компактного хетчбека.
Обидві версії компактного хетчбека восьмого покоління мають оновлений передній бампер і світлодіодну смугу в решітці радіатора. GTD має фірмовий значок на крилі, що позначає дизельну версію моделі, в задній частині машини з’явився новий бампер, з якого стирчать подвійні патрубки вихлопної системи. Плагін-гібридна версія GTE не отримала значка на крилі і може похвалитися стандартним заднім бампером з фальшивими трапецієподібними патрубками в кутах.
Обидві моделі отримали віртуальну «приборку», екран якої контрастує з 10-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи. 

Сидіння мають картатий малюнок, а багатофункціональне спортивне рульове колесо може похвалитися шкіряною оббивкою. Колір оздоблення салон унікальний для гібридної і дизельної версії хетчбека. Наприклад, в салоні гібридного GTE більше синього кольору, а в інтер’єрі дизельного GTD переважає срібний.

У нових GTE і GTD запропонована нова система управління, яка називається Vehicle Dynamics Manager, яка працює з наявним адаптивним керуванням шасі, дозволяючи регулювати демпфірування «на льоту», покращуючи керованість і комфорт під час будь-яких ситуацій, будь то зупинка на дорозі або рух по гоночній трасі. Доступні чотири режими їзди. Основними варіантами є Comfort, Eco і Sport. Індивідуальний режим дозволяє водієві налаштовувати різні параметри під себе.

Під капотом дизельного GTD знаходиться 2,0-літровий турбомотор на 197 к.с. (400 Нм). Мотор працює з семиступінчастою коробкою передач DSG. Плагін-гібридний GTE (ні фото нижче) використовує 1,4-літровий двигун з турбонаддувом, потужністю 147 кінських сил і один електродвигун на 114 к.с. Загальна продуктивність дорівнює 241 к.с. В електричному режимі, ця авто може проїхати 60 км на швидкості до 130 км / г. В якості трансмісії запропонований “робот” DSG з шістьма швидкостями.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

BMW відклала вихід нового спорткара M1 на невизначений термін

Влітку 2024 року фотошпигуни випадково зафіксували прототип загадкового BMW, що тестувався на гоночному треку в…

16.12.2025

Audi і Honda визнані найякіснішими авто на китайському ринку

Китайська мережа якості автомобілів (China Automotive Quality Net) оприлюднила новий рейтинг найякісніших автомобілів, вироблених у…

16.12.2025

Продажі гібридних авто зростають у США, Європі та Китаї

2025 рік став важливим для гібридних і плагін-гібридних автомобілів, а 2026-й, судячи з тенденцій, буде…

16.12.2025

Перші шпигунські фото нового електрокара Smart #2

У Мережі з'явилися нові шпигунські знімки нового електромобіля Smart #2 2027. Зараз інженери компанії активно…

16.12.2025

Експерти назвали 5 найнадійніших двигунів Toyota в історії

Toyota має репутацію виробника довговічних і надійних автомобілів, і двигуни в цьому сенсі відіграють ключову…

16.12.2025

Ера люксу повертається: все більше людей обирають дорогі авто

У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…

16.12.2025