Продажі оновленого крос-купе Mazda CX-4 на авторинку Китаю стартували в листопаді 2019 року. Реалізація моделі за січень цього року склала рекордні 7 539 одиниць.
Згідно зі статистичними даними, купеподібний Mazda CX-4 виявився найпопулярнішим SUV марки в минулому місяці, випередивши класичний Mazda CX-5 майже в два рази. А в своєму сегменті автомобілю вдалося випередити колишніх фаворитів – Hyundai Tucson і Skoda Kodiaq .
Нагадаємо, рестайлінговий Mazda CX-4 відрізняється переглянутими бамперами, переробленою світлодіодним головною оптикою, інший гратами радіатора і задніми ліхтарями іншій конфігурації. В оновленому кросовері використовуються більш якісні матеріали обробки крісел, передній панелі і дверних карт. Плюс до всього в салоні з’явився сучасний інформаційно-розважальний комплекс з великим сенсорним дисплеєм.
BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…
Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…
Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…
Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…
Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…
В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…
Leave a Comment