Продажі оновленого крос-купе Mazda CX-4 на авторинку Китаю стартували в листопаді 2019 року. Реалізація моделі за січень цього року склала рекордні 7 539 одиниць.
Згідно зі статистичними даними, купеподібний Mazda CX-4 виявився найпопулярнішим SUV марки в минулому місяці, випередивши класичний Mazda CX-5 майже в два рази. А в своєму сегменті автомобілю вдалося випередити колишніх фаворитів – Hyundai Tucson і Skoda Kodiaq .
Нагадаємо, рестайлінговий Mazda CX-4 відрізняється переглянутими бамперами, переробленою світлодіодним головною оптикою, інший гратами радіатора і задніми ліхтарями іншій конфігурації. В оновленому кросовері використовуються більш якісні матеріали обробки крісел, передній панелі і дверних карт. Плюс до всього в салоні з’явився сучасний інформаційно-розважальний комплекс з великим сенсорним дисплеєм.
В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…
З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…
З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…
Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…
Якщо вас зупинила поліція, просто знати свої права – недостатньо. Потрібно вміти тримати себе в…
Tesla в останній момент перед завершенням 2024 року зробила кроки для збільшення продажів, пропонуючи значні…
Leave a Comment