Продажі оновленого крос-купе Mazda CX-4 на авторинку Китаю стартували в листопаді 2019 року. Реалізація моделі за січень цього року склала рекордні 7 539 одиниць.
Згідно зі статистичними даними, купеподібний Mazda CX-4 виявився найпопулярнішим SUV марки в минулому місяці, випередивши класичний Mazda CX-5 майже в два рази. А в своєму сегменті автомобілю вдалося випередити колишніх фаворитів – Hyundai Tucson і Skoda Kodiaq .
Нагадаємо, рестайлінговий Mazda CX-4 відрізняється переглянутими бамперами, переробленою світлодіодним головною оптикою, інший гратами радіатора і задніми ліхтарями іншій конфігурації. В оновленому кросовері використовуються більш якісні матеріали обробки крісел, передній панелі і дверних карт. Плюс до всього в салоні з’явився сучасний інформаційно-розважальний комплекс з великим сенсорним дисплеєм.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment