Продажі оновленого крос-купе Mazda CX-4 на авторинку Китаю стартували в листопаді 2019 року. Реалізація моделі за січень цього року склала рекордні 7 539 одиниць.
Згідно зі статистичними даними, купеподібний Mazda CX-4 виявився найпопулярнішим SUV марки в минулому місяці, випередивши класичний Mazda CX-5 майже в два рази. А в своєму сегменті автомобілю вдалося випередити колишніх фаворитів – Hyundai Tucson і Skoda Kodiaq .
Нагадаємо, рестайлінговий Mazda CX-4 відрізняється переглянутими бамперами, переробленою світлодіодним головною оптикою, інший гратами радіатора і задніми ліхтарями іншій конфігурації. В оновленому кросовері використовуються більш якісні матеріали обробки крісел, передній панелі і дверних карт. Плюс до всього в салоні з’явився сучасний інформаційно-розважальний комплекс з великим сенсорним дисплеєм.
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Leave a Comment