Продажі оновленого крос-купе Mazda CX-4 на авторинку Китаю стартували в листопаді 2019 року. Реалізація моделі за січень цього року склала рекордні 7 539 одиниць.
Згідно зі статистичними даними, купеподібний Mazda CX-4 виявився найпопулярнішим SUV марки в минулому місяці, випередивши класичний Mazda CX-5 майже в два рази. А в своєму сегменті автомобілю вдалося випередити колишніх фаворитів – Hyundai Tucson і Skoda Kodiaq .
Нагадаємо, рестайлінговий Mazda CX-4 відрізняється переглянутими бамперами, переробленою світлодіодним головною оптикою, інший гратами радіатора і задніми ліхтарями іншій конфігурації. В оновленому кросовері використовуються більш якісні матеріали обробки крісел, передній панелі і дверних карт. Плюс до всього в салоні з’явився сучасний інформаційно-розважальний комплекс з великим сенсорним дисплеєм.
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Leave a Comment