Авто

Чому не можна піднімати «двірники» на автомобілі під час снігопаду

Share

Багато автовласників навіть за відсутності серйозних снігопадів звикли піднімати повідці «двірників», надовго залишаючи машину на стоянці – щоб не примерзали. Наскільки виправданий такий метод і чи є від нього хоча б якась користь?

Мало кому з автовласників подобається часто купувати нові щітки склоочисника. Зате багато хто з них чули про те, що «двірники» швидше зношуються, якщо намагатися з їх допомогою зчищати з лобового скла сніг і лід.

Та й сам по собі факт регулярного примерзання «двірників» до скла не додає у людей впевненості в їх довговічності.

Порятунком від всіх перерахованих вище бід вважається найпростіша маніпуляція: залишаєш машину надовго і метеорологи обіцяють снігопад – підніми повідці склоочисника, щоб «двірники» бовталися над склом! Популярність цього методу більш ніж висока: переконатися в цьому можна, перерахувавши кількість авто із спрямованими вгору «двірниками» на парковці чи у дворах будинків.

Насправді ж піднімати «двірники» заради благої мети порятунку резинок настільки ж виправдано, як ідея ходити під дощем по калюжах босоніж з тим, щоб черевики не промокли.

По-справжньому дбайливий автовласник повинен знати, що «двірники» до скла притискаються спеціальними пружинками. Вони заховані в основі кожного повідця.

Коли ми задираємо їх вгору і залишаємо надовго в такому положенні, ці пружини розтягуються практично до максимально можливих значень. Відомо, що чим довше в подібному положенні вони перебувають, то більше і швидше зменшується їх пружність.

Все б нічого, але от лихо: ефективність роботи «двірників» залежить не лише від них самих. Насправді, набагато більш серйозний вплив на якість очистки «лобовухи» має саме величина зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла.

З ослаблою пружиною повідця навіть найдорожчі гумки будуть розмазувати бруд, залишаючи неочищені зони або взагалі не справляючись зі своїм завданням. Таким чином, манера піднімати «двірники», звичайно, рятує від їх примерзання до скла, але одночасно створює куди більш серйозну проблему – виводить з ладу сам механізм.

Таким чином, краще не займатися дурницями, піднімаючи повідці, а просто зробити їх роботу безперешкодною – прибрати сніг та лід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024

Skoda провела презентацію компактного кросовера Kylaq (ФОТО)

Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…

06.11.2024

Як захистити себе від шахраїв при виборі авто з пробігом

Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…

06.11.2024

Представлено Toyota RAV4, спеціально підготовлений для ралі

Toyota RAV4 перетворили на ралійний RAV-X. До виставки тюнінгу SEMA-2024, яка проходить у ці дні…

06.11.2024