Авто

Чому не можна піднімати «двірники» на автомобілі під час снігопаду

Share

Багато автовласників навіть за відсутності серйозних снігопадів звикли піднімати повідці «двірників», надовго залишаючи машину на стоянці – щоб не примерзали. Наскільки виправданий такий метод і чи є від нього хоча б якась користь?

Мало кому з автовласників подобається часто купувати нові щітки склоочисника. Зате багато хто з них чули про те, що «двірники» швидше зношуються, якщо намагатися з їх допомогою зчищати з лобового скла сніг і лід.

Та й сам по собі факт регулярного примерзання «двірників» до скла не додає у людей впевненості в їх довговічності.

Порятунком від всіх перерахованих вище бід вважається найпростіша маніпуляція: залишаєш машину надовго і метеорологи обіцяють снігопад – підніми повідці склоочисника, щоб «двірники» бовталися над склом! Популярність цього методу більш ніж висока: переконатися в цьому можна, перерахувавши кількість авто із спрямованими вгору «двірниками» на парковці чи у дворах будинків.

Насправді ж піднімати «двірники» заради благої мети порятунку резинок настільки ж виправдано, як ідея ходити під дощем по калюжах босоніж з тим, щоб черевики не промокли.

По-справжньому дбайливий автовласник повинен знати, що «двірники» до скла притискаються спеціальними пружинками. Вони заховані в основі кожного повідця.

Коли ми задираємо їх вгору і залишаємо надовго в такому положенні, ці пружини розтягуються практично до максимально можливих значень. Відомо, що чим довше в подібному положенні вони перебувають, то більше і швидше зменшується їх пружність.

Все б нічого, але от лихо: ефективність роботи «двірників» залежить не лише від них самих. Насправді, набагато більш серйозний вплив на якість очистки «лобовухи» має саме величина зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла.

З ослаблою пружиною повідця навіть найдорожчі гумки будуть розмазувати бруд, залишаючи неочищені зони або взагалі не справляючись зі своїм завданням. Таким чином, манера піднімати «двірники», звичайно, рятує від їх примерзання до скла, але одночасно створює куди більш серйозну проблему – виводить з ладу сам механізм.

Таким чином, краще не займатися дурницями, піднімаючи повідці, а просто зробити їх роботу безперешкодною – прибрати сніг та лід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому досвідчені водії загортають ключі від авто у фольгу

Багато сучасних автомобілів оснащуються смарт-ключами. Завдяки їм можна дистанційно відчиняти та закривати двері машини на…

06.12.2024

Ще один бренд відмовився від повної електрифікації своїх моделей

Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…

06.12.2024

Новий Skyline може з’явитися, незважаючи на фінансові проблеми Nissan

Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…

06.12.2024

Оновлений Toyota Land Cruiser 300 офіційно дебютував: що змінилося

Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…

06.12.2024

Експерти пояснили, чому кросовери частіше потрапляють в аварії взимку

Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…

06.12.2024

Renault Sandero отримав нуль зірок у краш-тесті

Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…

06.12.2024