Авто

Чому не можна піднімати «двірники» на автомобілі під час снігопаду

Багато автовласників навіть за відсутності серйозних снігопадів звикли піднімати повідці «двірників», надовго залишаючи машину на стоянці – щоб не примерзали. Наскільки виправданий такий метод і чи є від нього хоча б якась користь?

Мало кому з автовласників подобається часто купувати нові щітки склоочисника. Зате багато хто з них чули про те, що «двірники» швидше зношуються, якщо намагатися з їх допомогою зчищати з лобового скла сніг і лід.

Та й сам по собі факт регулярного примерзання «двірників» до скла не додає у людей впевненості в їх довговічності.

Порятунком від всіх перерахованих вище бід вважається найпростіша маніпуляція: залишаєш машину надовго і метеорологи обіцяють снігопад – підніми повідці склоочисника, щоб «двірники» бовталися над склом! Популярність цього методу більш ніж висока: переконатися в цьому можна, перерахувавши кількість авто із спрямованими вгору «двірниками» на парковці чи у дворах будинків.

Насправді ж піднімати «двірники» заради благої мети порятунку резинок настільки ж виправдано, як ідея ходити під дощем по калюжах босоніж з тим, щоб черевики не промокли.

По-справжньому дбайливий автовласник повинен знати, що «двірники» до скла притискаються спеціальними пружинками. Вони заховані в основі кожного повідця.

Коли ми задираємо їх вгору і залишаємо надовго в такому положенні, ці пружини розтягуються практично до максимально можливих значень. Відомо, що чим довше в подібному положенні вони перебувають, то більше і швидше зменшується їх пружність.

Все б нічого, але от лихо: ефективність роботи «двірників» залежить не лише від них самих. Насправді, набагато більш серйозний вплив на якість очистки «лобовухи» має саме величина зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла.

З ослаблою пружиною повідця навіть найдорожчі гумки будуть розмазувати бруд, залишаючи неочищені зони або взагалі не справляючись зі своїм завданням. Таким чином, манера піднімати «двірники», звичайно, рятує від їх примерзання до скла, але одночасно створює куди більш серйозну проблему – виводить з ладу сам механізм.

Таким чином, краще не займатися дурницями, піднімаючи повідці, а просто зробити їх роботу безперешкодною – прибрати сніг та лід.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи можуть в Україні оштрафувати за літні шини взимку

В Україні покарання за використання літніх шин узимку прямо не передбачене, однак водія можуть оштрафувати…

09.10.2025

BMW обійшло Mercedes за підсумками третього кварталу 2025 року

У світі преміальних німецьких автомобілів традиційно змагаються три гіганти — BMW, Mercedes-Benz та Audi. Однак…

09.10.2025

Чи зобов’язаний водій показувати аптечку поліцейському

Питання щодо обов'язку водія показувати поліцейському медичну аптечку часто викликає суперечки. Частина водіїв вважає, що…

09.10.2025

Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

08.10.2025

Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність

Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…

08.10.2025

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025