Авто

Чому не можна піднімати «двірники» на автомобілі під час снігопаду

Share

Багато автовласників навіть за відсутності серйозних снігопадів звикли піднімати повідці «двірників», надовго залишаючи машину на стоянці – щоб не примерзали. Наскільки виправданий такий метод і чи є від нього хоча б якась користь?

Мало кому з автовласників подобається часто купувати нові щітки склоочисника. Зате багато хто з них чули про те, що «двірники» швидше зношуються, якщо намагатися з їх допомогою зчищати з лобового скла сніг і лід.

Та й сам по собі факт регулярного примерзання «двірників» до скла не додає у людей впевненості в їх довговічності.

Порятунком від всіх перерахованих вище бід вважається найпростіша маніпуляція: залишаєш машину надовго і метеорологи обіцяють снігопад – підніми повідці склоочисника, щоб «двірники» бовталися над склом! Популярність цього методу більш ніж висока: переконатися в цьому можна, перерахувавши кількість авто із спрямованими вгору «двірниками» на парковці чи у дворах будинків.

Насправді ж піднімати «двірники» заради благої мети порятунку резинок настільки ж виправдано, як ідея ходити під дощем по калюжах босоніж з тим, щоб черевики не промокли.

По-справжньому дбайливий автовласник повинен знати, що «двірники» до скла притискаються спеціальними пружинками. Вони заховані в основі кожного повідця.

Коли ми задираємо їх вгору і залишаємо надовго в такому положенні, ці пружини розтягуються практично до максимально можливих значень. Відомо, що чим довше в подібному положенні вони перебувають, то більше і швидше зменшується їх пружність.

Все б нічого, але от лихо: ефективність роботи «двірників» залежить не лише від них самих. Насправді, набагато більш серйозний вплив на якість очистки «лобовухи» має саме величина зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла.

З ослаблою пружиною повідця навіть найдорожчі гумки будуть розмазувати бруд, залишаючи неочищені зони або взагалі не справляючись зі своїм завданням. Таким чином, манера піднімати «двірники», звичайно, рятує від їх примерзання до скла, але одночасно створює куди більш серйозну проблему – виводить з ладу сам механізм.

Таким чином, краще не займатися дурницями, піднімаючи повідці, а просто зробити їх роботу безперешкодною – прибрати сніг та лід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz переглянув обладнання C-Class та GLC

Mercedes-Benz C-Class та GLC отримали нову мультимедіа. Остання версія системи MBUX підтримує мережі 5G, а…

13.05.2024

Нова Mazda CX-5 збереже назву, але стане гібридом

Найпопулярніший у лінійці компанії Mazda кросовер CX-5 продається з кінця 2011 року і у своєму…

13.05.2024

Tesla планує кардинально оновити свій автопілот

Система автономного керування Full Self-Driving (FSD) від Tesla скоро отримає значне оновлення. Очікується, що нова…

13.05.2024

Hyundai хоче ввести підписку на популярні опції слідом за BMW

Hyundai почне стягувати плату за найпопулярніші опції. Корейський автовиробник має намір піти шляхом BMW і…

13.05.2024

Hyundai IONIQ 5 N визнаний найкращим електричним спорткаром у світі

Hyundai IONIQ 5 N був визнаний найкращим електричним спортивним автомобілем у світі, як повідомляє CAR…

13.05.2024

Xiaomi планує представити другу машину у 2026 році

Компанія Xiaomi розробляє нову модель електромобіля. У Bloomberg вважають , що другою машиною корпорації стане…

13.05.2024