Авто

Чому не можна піднімати «двірники» на автомобілі під час снігопаду

Багато автовласників навіть за відсутності серйозних снігопадів звикли піднімати повідці «двірників», надовго залишаючи машину на стоянці – щоб не примерзали. Наскільки виправданий такий метод і чи є від нього хоча б якась користь?

Мало кому з автовласників подобається часто купувати нові щітки склоочисника. Зате багато хто з них чули про те, що «двірники» швидше зношуються, якщо намагатися з їх допомогою зчищати з лобового скла сніг і лід.

Та й сам по собі факт регулярного примерзання «двірників» до скла не додає у людей впевненості в їх довговічності.

Порятунком від всіх перерахованих вище бід вважається найпростіша маніпуляція: залишаєш машину надовго і метеорологи обіцяють снігопад – підніми повідці склоочисника, щоб «двірники» бовталися над склом! Популярність цього методу більш ніж висока: переконатися в цьому можна, перерахувавши кількість авто із спрямованими вгору «двірниками» на парковці чи у дворах будинків.

Насправді ж піднімати «двірники» заради благої мети порятунку резинок настільки ж виправдано, як ідея ходити під дощем по калюжах босоніж з тим, щоб черевики не промокли.

По-справжньому дбайливий автовласник повинен знати, що «двірники» до скла притискаються спеціальними пружинками. Вони заховані в основі кожного повідця.

Коли ми задираємо їх вгору і залишаємо надовго в такому положенні, ці пружини розтягуються практично до максимально можливих значень. Відомо, що чим довше в подібному положенні вони перебувають, то більше і швидше зменшується їх пружність.

Все б нічого, але от лихо: ефективність роботи «двірників» залежить не лише від них самих. Насправді, набагато більш серйозний вплив на якість очистки «лобовухи» має саме величина зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла.

З ослаблою пружиною повідця навіть найдорожчі гумки будуть розмазувати бруд, залишаючи неочищені зони або взагалі не справляючись зі своїм завданням. Таким чином, манера піднімати «двірники», звичайно, рятує від їх примерзання до скла, але одночасно створює куди більш серйозну проблему – виводить з ладу сам механізм.

Таким чином, краще не займатися дурницями, піднімаючи повідці, а просто зробити їх роботу безперешкодною – прибрати сніг та лід.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Середня вартість нового автомобіля в Україні перевищила 32 тис. євро

Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…

24.11.2025

Скільки реально заряджається електромобіль і від чого залежить швидкість

Для тих, хто лише знайомиться з електромобілями, найбільше хвилювання зазвичай викликає уявна "повільність" зарядки. Та…

24.11.2025

Названо 5 найкрасивіших європейських фастбеків

Хоча термін «фастбек» ​​найчастіше асоціюється з американськими класиками 60-х, Європа створила не менше культових силуетів.…

24.11.2025

Топ-8 німецьких авто, здатних пройти понад пів мільйона кілометрів

Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…

23.11.2025

Dacia оновила лінійку двигунів для Duster: більше потужності за менші гроші

Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…

23.11.2025

ТОП-9 позашляховиків, які найбільше знецінюються за п’ять років

Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…

23.11.2025