Categories: Авто

5 причин, чому ГБО може бути не так вигідно, як здається на перший погляд

Share

В Україні з кожним роком все більше і більше автомобілістів встановлюють в свої машини газоболонні обладнання. Вони розраховують таким чином економити багато грошей. Сьогодні ми розповімо, чому насправді економія буде не такою великою, як вони очікують.

Купівля ГБО

В Україні пропонують газоболонні обладнання різних фірм. Найчастіше наші співвітчизники встановлюють польське ГБО. Воно дешевше, ніж наприклад, італійське. Однак, за якістю польське обладнання поступається італійському і, наприклад, голландському. Вартість установки ГБО різна, залежно від фірми.

Наприклад, польське ГБО вартує від 8 900 до 18 600 грн (ціна залежить від двигуна), а італійське – від 16 200 до 31 500 грн.

Установка ГБО

Окремо потрібно платити за установку ГБО. Не рекомендуємо звертатися в «кустарні» майстерні, так як це може призвести до поганих наслідків. Краще звернутися до спеціалізованої фірми.

Реєстрація ГБО

При переобладнанні автомобіля на газ його потрібно зареєструвати в поліції. За це теж потрібно платити (правда, зовсім небагато). Якщо їздити на автомобілі з ГБО без реєстрації, то вас оштрафують.

Ремонт

Автомобіль з газоболонние обладнанням втрачає гарантію на деякі вузли та агрегати. Тому якщо він ламається, то автомобілісту найчастіше доводиться самому оплачувати його ремонт.

Витрати на заміну компонентів

Так як якість автогазу в Україні не надто висока, газовий фільтр в автомобілі з ГБО потрібно міняти кожні 10 000 км. Крім того, потрібно також змінювати гумові діафрагми в редукторі (кожні 60 000-100 000 км). Все це потрібно робити на спеціалізованому СТО, так як, наприклад, при заміні газового фільтра може знадобитися регулювання системи.

У машин з ГБО є витрати, про які спочатку не скажеш. І це ми назвали ще не всі можливі витрати для них. Потрібно ще враховувати, що такий б / у автомобіль дуже важко продати за гідною ціною. Найчастіше при продажах втрачається значна сума грошей. У підсумку реальна економія від установки ГБО менше, ніж здається на перший погляд.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Електричний кросовер Mazda CX-6e помічений у Європі

Після релізу седана Mazda6e японці вже готують новий електричний SUV Mazda CX-6e 2026. Машину нещодавно…

02.04.2025

Компанія Nissan вперше розкриває характеристики X-Trail нового покоління

Нещодавно компанія Nissan анонсувала дебют кількох нових автомобілів. Однією з найважливіших моделей для японської марки…

02.04.2025

Новий Volkswagen Phaeton кине виклик Mercedes S-Class і BMW 7-Series

Volkswagen планує відродити флагманський седан Phaeton. Нове покоління моделі може скласти конкуренцію Mercedes-Benz S-Class і…

02.04.2025

Офіційно представлений новий Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (ФОТО)

Компанія Mercedes-Benz представила модель Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC 2025, яка вже доступна для покупців у…

02.04.2025

Названо автомобільні компанії в США, які найбільше постраждають від мит Трампа

Введення мит у розмірі 25% на імпорт автомобілів з Мексики та Канади, запропоноване президентом США…

02.04.2025

Важливо для водіїв: в Україні змінили правила дорожнього руху

Відтепер двоколісні мотоцикли та мопеди можуть рухатися виділеними смугами для громадського транспорту разом із загальним…

02.04.2025