Categories: Авто

5 причин, чому ГБО може бути не так вигідно, як здається на перший погляд

Share

В Україні з кожним роком все більше і більше автомобілістів встановлюють в свої машини газоболонні обладнання. Вони розраховують таким чином економити багато грошей. Сьогодні ми розповімо, чому насправді економія буде не такою великою, як вони очікують.

Купівля ГБО

В Україні пропонують газоболонні обладнання різних фірм. Найчастіше наші співвітчизники встановлюють польське ГБО. Воно дешевше, ніж наприклад, італійське. Однак, за якістю польське обладнання поступається італійському і, наприклад, голландському. Вартість установки ГБО різна, залежно від фірми.

Наприклад, польське ГБО вартує від 8 900 до 18 600 грн (ціна залежить від двигуна), а італійське – від 16 200 до 31 500 грн.

Установка ГБО

Окремо потрібно платити за установку ГБО. Не рекомендуємо звертатися в «кустарні» майстерні, так як це може призвести до поганих наслідків. Краще звернутися до спеціалізованої фірми.

Реєстрація ГБО

При переобладнанні автомобіля на газ його потрібно зареєструвати в поліції. За це теж потрібно платити (правда, зовсім небагато). Якщо їздити на автомобілі з ГБО без реєстрації, то вас оштрафують.

Ремонт

Автомобіль з газоболонние обладнанням втрачає гарантію на деякі вузли та агрегати. Тому якщо він ламається, то автомобілісту найчастіше доводиться самому оплачувати його ремонт.

Витрати на заміну компонентів

Так як якість автогазу в Україні не надто висока, газовий фільтр в автомобілі з ГБО потрібно міняти кожні 10 000 км. Крім того, потрібно також змінювати гумові діафрагми в редукторі (кожні 60 000-100 000 км). Все це потрібно робити на спеціалізованому СТО, так як, наприклад, при заміні газового фільтра може знадобитися регулювання системи.

У машин з ГБО є витрати, про які спочатку не скажеш. І це ми назвали ще не всі можливі витрати для них. Потрібно ще враховувати, що такий б / у автомобіль дуже важко продати за гідною ціною. Найчастіше при продажах втрачається значна сума грошей. У підсумку реальна економія від установки ГБО менше, ніж здається на перший погляд.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Volkswagen відновить виробництво ID.4 після падіння продажів

Volkswagen завершив 2024 зростанням продажів на 15,2%, реалізувавши 379 178 автомобілів в США. Основний внесок…

04.01.2025

Водіям більше не потрібно надавати довідки ТЦК

Президент України Володимир Зеленський підписав закон, який сприяє дерегуляції та детінізації ринку торгівлі вживаними автомобілями.…

04.01.2025

BMW встановлює нові стандарти: американський ринок не встигає за попитом на електрокари

У 2024 році BMW встановила новий рекорд продажів на американському ринку, продавши 371,346 автомобілів, що…

04.01.2025

Електрокари за доступними цінами: найдешевші моделі 2025 року

У 2025 році на ринку з’являться доступні електричні автомобілі, які обіцяють подвійну економію: вони не…

04.01.2025

Автофіксація в Україні тепер перевірятиме наявність страховки у водіїв

Згідно з новим законом 3720-IX «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», передбачено…

04.01.2025

Авто в умовах війни: список речей, які мають бути у кожного водія

Правила дорожнього руху зобов’язують водіїв мати в автомобілі базові засоби безпеки, такі як аптечка, вогнегасник,…

04.01.2025