Categories: Авто

5 причин, чому ГБО може бути не так вигідно, як здається на перший погляд

В Україні з кожним роком все більше і більше автомобілістів встановлюють в свої машини газоболонні обладнання. Вони розраховують таким чином економити багато грошей. Сьогодні ми розповімо, чому насправді економія буде не такою великою, як вони очікують.

Купівля ГБО

В Україні пропонують газоболонні обладнання різних фірм. Найчастіше наші співвітчизники встановлюють польське ГБО. Воно дешевше, ніж наприклад, італійське. Однак, за якістю польське обладнання поступається італійському і, наприклад, голландському. Вартість установки ГБО різна, залежно від фірми.

Наприклад, польське ГБО вартує від 8 900 до 18 600 грн (ціна залежить від двигуна), а італійське – від 16 200 до 31 500 грн.

Установка ГБО

Окремо потрібно платити за установку ГБО. Не рекомендуємо звертатися в «кустарні» майстерні, так як це може призвести до поганих наслідків. Краще звернутися до спеціалізованої фірми.

Реєстрація ГБО

При переобладнанні автомобіля на газ його потрібно зареєструвати в поліції. За це теж потрібно платити (правда, зовсім небагато). Якщо їздити на автомобілі з ГБО без реєстрації, то вас оштрафують.

Ремонт

Автомобіль з газоболонние обладнанням втрачає гарантію на деякі вузли та агрегати. Тому якщо він ламається, то автомобілісту найчастіше доводиться самому оплачувати його ремонт.

Витрати на заміну компонентів

Так як якість автогазу в Україні не надто висока, газовий фільтр в автомобілі з ГБО потрібно міняти кожні 10 000 км. Крім того, потрібно також змінювати гумові діафрагми в редукторі (кожні 60 000-100 000 км). Все це потрібно робити на спеціалізованому СТО, так як, наприклад, при заміні газового фільтра може знадобитися регулювання системи.

У машин з ГБО є витрати, про які спочатку не скажеш. І це ми назвали ще не всі можливі витрати для них. Потрібно ще враховувати, що такий б / у автомобіль дуже важко продати за гідною ціною. Найчастіше при продажах втрачається значна сума грошей. У підсумку реальна економія від установки ГБО менше, ніж здається на перший погляд.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025