Categories: Авто

Назвали основні проблеми сучасних моторних олив

Share

Експерти розповіли про те, як можна «запороти» двигун маслом, рекомендованим автоконцерном.

Нові моторні масла постійно вдосконалюються, що дає можливість переходити на невеликі турбодвигуни. Але застосування малов’язких мастильних матеріалів може стати причиною появи деяких технічних проблем після завершення гарантії.

За заявами експертів, якщо конструкція по експлуатації машини вимагає використання малов’язкого масла 0-W20 або 0-W30 по SAE, це може викликати проблеми щодо довговічності силового агрегату.

Такі мастильні матеріали досить часто використовуються для сучасних турбодвигунів. Для нормальної циркуляції лубриканта іноді знижується діаметр маслоз’ємних кілець. Мінімізація втрат енергії під час запуску двигуна дає можливість швидше прогрівати мотор при низьких температурах.

Але мала в’язкість може негативно позначитися при високій температурі і високій швидкості зсуву. Лубриканти цієї категорії мають в’язкість на рівні 2,6 – 2,9 одиниць, але слід підкреслити, що при рівні нижче 2,6 збільшується ризик виникнення тертя в двигуні. Цей ефект може стати причиною поломки рухомих частин силового агрегату.

Крім цього слід згадати про те, що багато сучасних машини мають систему «старт-стоп», яка глушить двигун на світлофорах для зниження витрати палива. Але при запуску силової установки в масло потрапляє невелика кількість пального, що веде до зниження в’язкості. Зменшення цього параметру нижче 2,6 одиниць багаторазово прискорюється знос двигуна при виникненні сухого тертя.

На думку експертів, ресурс мотора розрахований так, що він не ламається до завершення гарантії, але потім малов’язка олива може стати причиною виходу з ладу двигуна.

Для запобігання згубного впливу малов’язкого масла можна використовувати масло трохи більшої високої в’язкості – щось на зразок 5W-30 або 5W-40. Але з ними холодний пуск при -40 градусів Цельсія буде трохи утруднений, проте в той же час силовий агрегат буде витриваліший.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault зробила загальнодоступною технологію пожежогасіння для електромобілів

Renault зробила свою інноваційну систему пожежогасіння доступною для всіх. Компанія безкоштовно дозволила використовувати технологію Fireman…

19.02.2025

Tesla Cybertruck отримав максимальну оцінку безпеки

Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…

19.02.2025

Mercedes-Benz запустив продажі нового S-класу 2025 року: ціни та комплектації

Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…

19.02.2025

Поліцейські на блокпостах вигадують порушення ПДР для водіїв

Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…

19.02.2025

Оновлений 7-місний крос Kia Carens 2025 вийшов на дорожні випробування

7-місний кросовер Kia Carens продовжує залишатися одним із найбільш популярних автомобілів свого класу на індійському…

19.02.2025

Найдешевший Toyota Land Cruiser здивував несподівано низькою ціною

Однією з найбільш очікуваних новинок Toyota у сегменті позашляховиків найближчих років стане компактна модель, яка…

19.02.2025