Categories: Авто

Назвали основні проблеми сучасних моторних олив

Експерти розповіли про те, як можна «запороти» двигун маслом, рекомендованим автоконцерном.

Нові моторні масла постійно вдосконалюються, що дає можливість переходити на невеликі турбодвигуни. Але застосування малов’язких мастильних матеріалів може стати причиною появи деяких технічних проблем після завершення гарантії.

За заявами експертів, якщо конструкція по експлуатації машини вимагає використання малов’язкого масла 0-W20 або 0-W30 по SAE, це може викликати проблеми щодо довговічності силового агрегату.

Такі мастильні матеріали досить часто використовуються для сучасних турбодвигунів. Для нормальної циркуляції лубриканта іноді знижується діаметр маслоз’ємних кілець. Мінімізація втрат енергії під час запуску двигуна дає можливість швидше прогрівати мотор при низьких температурах.

Але мала в’язкість може негативно позначитися при високій температурі і високій швидкості зсуву. Лубриканти цієї категорії мають в’язкість на рівні 2,6 – 2,9 одиниць, але слід підкреслити, що при рівні нижче 2,6 збільшується ризик виникнення тертя в двигуні. Цей ефект може стати причиною поломки рухомих частин силового агрегату.

Крім цього слід згадати про те, що багато сучасних машини мають систему «старт-стоп», яка глушить двигун на світлофорах для зниження витрати палива. Але при запуску силової установки в масло потрапляє невелика кількість пального, що веде до зниження в’язкості. Зменшення цього параметру нижче 2,6 одиниць багаторазово прискорюється знос двигуна при виникненні сухого тертя.

На думку експертів, ресурс мотора розрахований так, що він не ламається до завершення гарантії, але потім малов’язка олива може стати причиною виходу з ладу двигуна.

Для запобігання згубного впливу малов’язкого масла можна використовувати масло трохи більшої високої в’язкості – щось на зразок 5W-30 або 5W-40. Але з ними холодний пуск при -40 градусів Цельсія буде трохи утруднений, проте в той же час силовий агрегат буде витриваліший.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-9 позашляховиків, які найбільше знецінюються за п’ять років

Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…

23.11.2025

В Україні прогнозують подорожчання бензину А-95 через підвищення акцизів у 2026 році

В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…

23.11.2025

Названі найнадійніші розкішні кросовери та позашляховики у 2025 році

Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…

23.11.2025

Керування автомобілем у стані сп’яніння: штрафи, покарання та права водія

Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…

23.11.2025

Чому автодилери скептично ставляться до електромобілів

Багато автодилерів ставляться до електромобілів скептично, і справа тут не у батареях чи страхах покупців.…

23.11.2025

Ідеальні оберти для двигуна: як продовжити ресурс мотора

Щоб двигун служив довго, важливо уникати крайнощів у роботі. Надто високі оберти (червона зона на…

23.11.2025