Categories: Авто

Назвали основні проблеми сучасних моторних олив

Share

Експерти розповіли про те, як можна «запороти» двигун маслом, рекомендованим автоконцерном.

Нові моторні масла постійно вдосконалюються, що дає можливість переходити на невеликі турбодвигуни. Але застосування малов’язких мастильних матеріалів може стати причиною появи деяких технічних проблем після завершення гарантії.

За заявами експертів, якщо конструкція по експлуатації машини вимагає використання малов’язкого масла 0-W20 або 0-W30 по SAE, це може викликати проблеми щодо довговічності силового агрегату.

Такі мастильні матеріали досить часто використовуються для сучасних турбодвигунів. Для нормальної циркуляції лубриканта іноді знижується діаметр маслоз’ємних кілець. Мінімізація втрат енергії під час запуску двигуна дає можливість швидше прогрівати мотор при низьких температурах.

Але мала в’язкість може негативно позначитися при високій температурі і високій швидкості зсуву. Лубриканти цієї категорії мають в’язкість на рівні 2,6 – 2,9 одиниць, але слід підкреслити, що при рівні нижче 2,6 збільшується ризик виникнення тертя в двигуні. Цей ефект може стати причиною поломки рухомих частин силового агрегату.

Крім цього слід згадати про те, що багато сучасних машини мають систему «старт-стоп», яка глушить двигун на світлофорах для зниження витрати палива. Але при запуску силової установки в масло потрапляє невелика кількість пального, що веде до зниження в’язкості. Зменшення цього параметру нижче 2,6 одиниць багаторазово прискорюється знос двигуна при виникненні сухого тертя.

На думку експертів, ресурс мотора розрахований так, що він не ламається до завершення гарантії, але потім малов’язка олива може стати причиною виходу з ладу двигуна.

Для запобігання згубного впливу малов’язкого масла можна використовувати масло трохи більшої високої в’язкості – щось на зразок 5W-30 або 5W-40. Але з ними холодний пуск при -40 градусів Цельсія буде трохи утруднений, проте в той же час силовий агрегат буде витриваліший.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024