Categories: Авто

Назвали основні проблеми сучасних моторних олив

Експерти розповіли про те, як можна «запороти» двигун маслом, рекомендованим автоконцерном.

Нові моторні масла постійно вдосконалюються, що дає можливість переходити на невеликі турбодвигуни. Але застосування малов’язких мастильних матеріалів може стати причиною появи деяких технічних проблем після завершення гарантії.

За заявами експертів, якщо конструкція по експлуатації машини вимагає використання малов’язкого масла 0-W20 або 0-W30 по SAE, це може викликати проблеми щодо довговічності силового агрегату.

Такі мастильні матеріали досить часто використовуються для сучасних турбодвигунів. Для нормальної циркуляції лубриканта іноді знижується діаметр маслоз’ємних кілець. Мінімізація втрат енергії під час запуску двигуна дає можливість швидше прогрівати мотор при низьких температурах.

Але мала в’язкість може негативно позначитися при високій температурі і високій швидкості зсуву. Лубриканти цієї категорії мають в’язкість на рівні 2,6 – 2,9 одиниць, але слід підкреслити, що при рівні нижче 2,6 збільшується ризик виникнення тертя в двигуні. Цей ефект може стати причиною поломки рухомих частин силового агрегату.

Крім цього слід згадати про те, що багато сучасних машини мають систему «старт-стоп», яка глушить двигун на світлофорах для зниження витрати палива. Але при запуску силової установки в масло потрапляє невелика кількість пального, що веде до зниження в’язкості. Зменшення цього параметру нижче 2,6 одиниць багаторазово прискорюється знос двигуна при виникненні сухого тертя.

На думку експертів, ресурс мотора розрахований так, що він не ламається до завершення гарантії, але потім малов’язка олива може стати причиною виходу з ладу двигуна.

Для запобігання згубного впливу малов’язкого масла можна використовувати масло трохи більшої високої в’язкості – щось на зразок 5W-30 або 5W-40. Але з ними холодний пуск при -40 градусів Цельсія буде трохи утруднений, проте в той же час силовий агрегат буде витриваліший.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen показав концепт доступного електромобіля ID.EVERY1

Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…

14.12.2025

ЄС змінює правила виробництва авто: нові машини можуть подорожчати

Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…

14.12.2025

Новий BMW X7 помічений на випробуваннях: що відомо про майбутній флагман

BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…

14.12.2025

Volkswagen ID.Cross 2026 помічено на тестових заїздах

Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…

13.12.2025

Новий універсал Dacia C-Neo помітили на тестах

У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…

13.12.2025

Експерти назвали моделі авто 2024 року, які майже не продаються

Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…

13.12.2025