Коли вранці взимку сідаєш в автомобіль, хочеться скоріше його прогріти. Не дуже приємно мерзнути за кермом. Але деякі водії припускаються помилок, через які салон прогрівається дуже довго.
Є водії, які не прогрів двигун, включають на максимум вентилятор обігрівача. Цього робити не потрібно, адже вентилятор буде гнати в салон холодний вітер. Нехай мотор прогріється пару хвилин. Після цього можна включити піч.
Недосвідчені водії занадто довго прогрівають двигун. Звичайно, його потрібно гріти, але не дуже довго. Пам’ятайте, що на холостих обертах він гріється помітно довше, ніж під час руху. До того ж, якщо занадто довго прогрівати вранці двигун, це може не сподобатися вашим сусідам. Сучасному двигуну досить дати попрацювати кілька хвилин. І рух можна починати, коли обороти двигуна опустяться до 900 оборотів в хвилину. Головне – перші кілька хвилин руху не давати високих обертів і навантажень на мотор, а разом з ним і на трансмісію.
Взимку допоможе швидко обігріти салон режим рециркуляції повітря (влітку цей режим допоможе охолодити салон). Однак, багато водіїв вважають цей режим непотрібним або взагалі про нього не знають. І дарма. Це дуже корисна функція. Вона, до речі, стане в нагоді в будь-який час року, якщо ви потрапили в дорожню «пробку» або перед вами їде стара вантажівка, який випускає багато кіптяви.
Якщо ви врахуєте ці помилки, то взимку не будете мерзнути в своєму автомобілі. Доброю вам поїздки в теплій машині!
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment