Топ-5 кращих і економічних японських кросоверів назвали експерти «АвтоВзгляда», які відзначили, що в їхньому рейтингу виявилися моделі з пробігом.
Варто відзначити, що в цілому автомобілі японського автопрому славляться своєю надійністю, а якщо вони ще й будуть споживати відносно небагато палива, то така машина виявиться відмінною пропозицією.
В підібраному топ-5, до слова, немає жодного кросовера з дизельним мотором, а очолив його Suzuki Vitara другої генерації. Найекономічнішою версією цієї моделі стала та, в якій пропонується 1,4-літровий 140-сильний двигун, що працює в парі з шестишвидкісною механікою.
Заявлена витрата палива становить 5,2 літра на 100 км шляху. Відзначається, що моделей з таким двигуном на вторинному ринку не багато, а найчастіше зустрічаються варіанти з 1,6-літровим 117-сильним агрегатом. Він споживається 5,8 літра на 100 км шляху.
Другим в списку опинився Mitsubishi ASX, оснащений 1,6-літровим 117-сильним двигуном з витратою палива 6,1 літра.
У трійку лідерів визначили Nissan Qashqai з 115-сильним двигуном об’ємом 1,2 літра і витратою 6.2 літра. У рейтинг увійшов і Nissan Juke з 1,6-літровим мотором. Його витрата палива становить 6,3 літра.
Ну і замикає топ-5 найбільш економічних японських кросоверів трирічний Mazda CX-5 першої генерації з витратою 6,3 літра на 100 км шляху. Стільки бензину потрібно 150-сильному дволітровому агрегату, що працює в парі з шестишвидкісною механікою або автоматом
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment