Categories: Авто

Названі моделі, які покинули авторинок Європи

Share

Дослідники компанії JATO Dynamics перерахували автомобілі, продажі яких на європейському ринку з різних причин були припинені. При цьому наголошується, що європейці сумувати за ним не будуть.

Фахівці згадали колись популярні моделі, які пішли з авторинків Європи. Серед них, наприклад, субкомпактний Alfa Romeo Mito , чий випуск почався ще в 2008-му. У салонах дилерів цю модель можна було знайти аж до другої половини цього року, пише «UaMotors» з посиланням на дослідження JATO Dynamics. Mito так і не обзавівся пятидверною версією, а до його оновлення у автовиробника все ніяк не доходили руки. Звідси і цілком закономірний підсумок.

Ще одна модель, яка не дочекалася апгрейда і втратила інтерес покупців – Citroen C4. Друге покоління авто дебютувало восени 2010-го і ніколи не піддавалося фейсліфтінгу. 
Модель DS 4 , в свою чергу, «впала» в конкурентній боротьбі з іншим автомобілем бренду – DS 7 Crossback. Хетчбек DS 5 був захоплено прийнятий ЗМІ, а от пересічні покупці його оригінальний зовнішній вигляд не оцінили. 
Пішов з Європи і Fiat Punto , який свого часу носив звання найбільш придаваного авто в цьому регіоні. Марка кілька разів намагалася оновити модель, проте цього не вистачило, щоб випередити конкурентів. А ось Ford B-Max став жертвою «буму» позашляховиків. Компактвен KIA Carens теж поступився місцем більш успішним моделям. Британський MG GS, Який дебютував в 2016-му в Лондоні, отримав наступника в особі ZS, який називають головним суперником ниссановского Qashqai. 
Крім цього, в 2019-му Європу покинув Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun , який так і не зміг знайти свого покупця через високу ціну, «незручні» розміри і поганою впізнаваностю марки. Хетчбек Nissan Pulsar не зміг скласти конкуренцію Volkswagen Golf і здав свої позиції. Бюджетний ліфтбек Seat Toledo для Європи теж став історією, проте цієї втрати європейці, швидше за все, навіть не помітили. Ця модель ніколи не грала важливу роль на ринку з моменту свого дебюту в 2012-му. Також в список авто, які залишили Європу, потрапили дві моделі Toyota – Avensis і Verso, культовий Volkswagen Beetle і Volkswagen Jetta.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Peugeot випускатиме спорткари завдяки новому підрозділу

Компанія Peugeot розкрила плани розширення свого модельного ряду за рахунок збільшення кількості високопродуктивних моделей, натякаючи…

01.05.2024

Mercedes-Benz презентував «оновлений» S-Class

Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class пройшов плановий рестайлінг. Він отримав ряд сучасних функцій, а також два нові відтінки…

01.05.2024

Суперкросовер Ferrari Purosangue отримає 980-сильну версію

Восени 2022 року відбулася прем'єра першого в історії Ferrari кросовера — модель Purosangue стала одним…

01.05.2024

Відбувся офіційний дебют Skoda Octavia Sportline Business

Skoda продовжує радувати шанувальників новими версіями своїх автомобілів, і останній додаток до лінійки Octavia -…

01.05.2024

Експерти провели аналіз та назвали найдешевше американське купе з великою потужністю

Ford Mustang EcoBoost 2024 виділяється як найдоступніше американське купе з потужністю понад 300 кінських сил.…

01.05.2024

Оголошено вартість оновленого Kia Picanto з дизайном EV9

Kia продовжує радувати автолюбителів, представляючи оновлену версію свого популярного міського автомобіля Kia Picanto . Модель…

01.05.2024