Categories: Авто

Названі моделі, які покинули авторинок Європи

Дослідники компанії JATO Dynamics перерахували автомобілі, продажі яких на європейському ринку з різних причин були припинені. При цьому наголошується, що європейці сумувати за ним не будуть.

Фахівці згадали колись популярні моделі, які пішли з авторинків Європи. Серед них, наприклад, субкомпактний Alfa Romeo Mito , чий випуск почався ще в 2008-му. У салонах дилерів цю модель можна було знайти аж до другої половини цього року, пише «UaMotors» з посиланням на дослідження JATO Dynamics. Mito так і не обзавівся пятидверною версією, а до його оновлення у автовиробника все ніяк не доходили руки. Звідси і цілком закономірний підсумок.

Ще одна модель, яка не дочекалася апгрейда і втратила інтерес покупців – Citroen C4. Друге покоління авто дебютувало восени 2010-го і ніколи не піддавалося фейсліфтінгу. 
Модель DS 4 , в свою чергу, «впала» в конкурентній боротьбі з іншим автомобілем бренду – DS 7 Crossback. Хетчбек DS 5 був захоплено прийнятий ЗМІ, а от пересічні покупці його оригінальний зовнішній вигляд не оцінили. 
Пішов з Європи і Fiat Punto , який свого часу носив звання найбільш придаваного авто в цьому регіоні. Марка кілька разів намагалася оновити модель, проте цього не вистачило, щоб випередити конкурентів. А ось Ford B-Max став жертвою «буму» позашляховиків. Компактвен KIA Carens теж поступився місцем більш успішним моделям. Британський MG GS, Який дебютував в 2016-му в Лондоні, отримав наступника в особі ZS, який називають головним суперником ниссановского Qashqai. 
Крім цього, в 2019-му Європу покинув Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun , який так і не зміг знайти свого покупця через високу ціну, «незручні» розміри і поганою впізнаваностю марки. Хетчбек Nissan Pulsar не зміг скласти конкуренцію Volkswagen Golf і здав свої позиції. Бюджетний ліфтбек Seat Toledo для Європи теж став історією, проте цієї втрати європейці, швидше за все, навіть не помітили. Ця модель ніколи не грала важливу роль на ринку з моменту свого дебюту в 2012-му. Також в список авто, які залишили Європу, потрапили дві моделі Toyota – Avensis і Verso, культовий Volkswagen Beetle і Volkswagen Jetta.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що перевірити в автомобілі перед зимою: практичні рекомендації

Підготовка автомобіля до зими потребує комплексного підходу і проводити її варто завчасно, адже це дозволить…

03.10.2025

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025