Categories: Авто

Названі моделі, які покинули авторинок Європи

Дослідники компанії JATO Dynamics перерахували автомобілі, продажі яких на європейському ринку з різних причин були припинені. При цьому наголошується, що європейці сумувати за ним не будуть.

Фахівці згадали колись популярні моделі, які пішли з авторинків Європи. Серед них, наприклад, субкомпактний Alfa Romeo Mito , чий випуск почався ще в 2008-му. У салонах дилерів цю модель можна було знайти аж до другої половини цього року, пише «UaMotors» з посиланням на дослідження JATO Dynamics. Mito так і не обзавівся пятидверною версією, а до його оновлення у автовиробника все ніяк не доходили руки. Звідси і цілком закономірний підсумок.

Ще одна модель, яка не дочекалася апгрейда і втратила інтерес покупців – Citroen C4. Друге покоління авто дебютувало восени 2010-го і ніколи не піддавалося фейсліфтінгу. 
Модель DS 4 , в свою чергу, «впала» в конкурентній боротьбі з іншим автомобілем бренду – DS 7 Crossback. Хетчбек DS 5 був захоплено прийнятий ЗМІ, а от пересічні покупці його оригінальний зовнішній вигляд не оцінили. 
Пішов з Європи і Fiat Punto , який свого часу носив звання найбільш придаваного авто в цьому регіоні. Марка кілька разів намагалася оновити модель, проте цього не вистачило, щоб випередити конкурентів. А ось Ford B-Max став жертвою «буму» позашляховиків. Компактвен KIA Carens теж поступився місцем більш успішним моделям. Британський MG GS, Який дебютував в 2016-му в Лондоні, отримав наступника в особі ZS, який називають головним суперником ниссановского Qashqai. 
Крім цього, в 2019-му Європу покинув Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun , який так і не зміг знайти свого покупця через високу ціну, «незручні» розміри і поганою впізнаваностю марки. Хетчбек Nissan Pulsar не зміг скласти конкуренцію Volkswagen Golf і здав свої позиції. Бюджетний ліфтбек Seat Toledo для Європи теж став історією, проте цієї втрати європейці, швидше за все, навіть не помітили. Ця модель ніколи не грала важливу роль на ринку з моменту свого дебюту в 2012-му. Також в список авто, які залишили Європу, потрапили дві моделі Toyota – Avensis і Verso, культовий Volkswagen Beetle і Volkswagen Jetta.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Перші реалістичні рендери нового Audi A2 з’явилися в мережі

Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…

23.10.2025

BMW розробила технологію, яка робить дизельні авто екологічно чистими

BMW представила систему, яка дозволяє дизельним автомобілям працювати на паливі HVO100, виготовленому з відновлюваних джерел,…

23.10.2025

Чому штраф за неувімкнену аварійку під час зупинки є незаконним

Багато українських водіїв потрапляють у ситуацію, коли поліцейський накладає штраф за те, що під час…

23.10.2025

Mercedes тестує електричну версію C-Class із запасом ходу до 1000 км

Mercedes-Benz завершує випробування повністю електричного C-Class, дебют якого заплановано на 2026 рік. Новинку вже помітили…

23.10.2025

Які штрафи можна отримати в очікуванні зеленого сигналу світлофора

Навіть під час очікування зеленого сигналу світлофора водії в Україні можуть отримати штраф, якщо порушують…

23.10.2025

Електрокари в Україні залишаються пільговими ще на рік

Верховна Рада України підтримала поправку до держбюджету на 2026 рік, яка передбачає продовження пільгових умов…

23.10.2025