Categories: Авто

Названі моделі, які покинули авторинок Європи

Дослідники компанії JATO Dynamics перерахували автомобілі, продажі яких на європейському ринку з різних причин були припинені. При цьому наголошується, що європейці сумувати за ним не будуть.

Фахівці згадали колись популярні моделі, які пішли з авторинків Європи. Серед них, наприклад, субкомпактний Alfa Romeo Mito , чий випуск почався ще в 2008-му. У салонах дилерів цю модель можна було знайти аж до другої половини цього року, пише «UaMotors» з посиланням на дослідження JATO Dynamics. Mito так і не обзавівся пятидверною версією, а до його оновлення у автовиробника все ніяк не доходили руки. Звідси і цілком закономірний підсумок.

Ще одна модель, яка не дочекалася апгрейда і втратила інтерес покупців – Citroen C4. Друге покоління авто дебютувало восени 2010-го і ніколи не піддавалося фейсліфтінгу. 
Модель DS 4 , в свою чергу, «впала» в конкурентній боротьбі з іншим автомобілем бренду – DS 7 Crossback. Хетчбек DS 5 був захоплено прийнятий ЗМІ, а от пересічні покупці його оригінальний зовнішній вигляд не оцінили. 
Пішов з Європи і Fiat Punto , який свого часу носив звання найбільш придаваного авто в цьому регіоні. Марка кілька разів намагалася оновити модель, проте цього не вистачило, щоб випередити конкурентів. А ось Ford B-Max став жертвою «буму» позашляховиків. Компактвен KIA Carens теж поступився місцем більш успішним моделям. Британський MG GS, Який дебютував в 2016-му в Лондоні, отримав наступника в особі ZS, який називають головним суперником ниссановского Qashqai. 
Крім цього, в 2019-му Європу покинув Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun , який так і не зміг знайти свого покупця через високу ціну, «незручні» розміри і поганою впізнаваностю марки. Хетчбек Nissan Pulsar не зміг скласти конкуренцію Volkswagen Golf і здав свої позиції. Бюджетний ліфтбек Seat Toledo для Європи теж став історією, проте цієї втрати європейці, швидше за все, навіть не помітили. Ця модель ніколи не грала важливу роль на ринку з моменту свого дебюту в 2012-му. Також в список авто, які залишили Європу, потрапили дві моделі Toyota – Avensis і Verso, культовий Volkswagen Beetle і Volkswagen Jetta.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи зобов’язаний водій виходити з авто на вимогу поліцейського

Водій зобов'язаний вийти з автомобіля лише у випадках, коли поліцейський має для цього законні підстави.…

25.12.2025

Новий кросовер Volkswagen ID.Unyx 08 показали наживо

Volkswagen продовжує інтригувати китайський ринок великим електричним кросовером ID.Unyx 08, який надійде у продаж наступного…

25.12.2025

Як перевірити якість незамерзаючої рідини для авто

Перевірити якість склоомиваючої незамерзаючої рідини досить просто і не потребує спеціального обладнання: достатньо взяти невелику…

25.12.2025

Чи справді електрокари небезпечніші за бензинові авто

В інтернеті часто поширюються відео про пожежі електромобілів, що створює враження, ніби вони небезпечніші за…

25.12.2025

Як правильно прогрівати дизельний двигун взимку

Зима - справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж…

25.12.2025

Названо 5 найдоступніших преміальних компактних кросоверів 2025 року

Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…

25.12.2025