Експерти склали список з трьох німецьких автомобілів, які бажано не купувати на вторинному ринку.
При уявній престижності ці моделі з великою часткою ймовірності зажадають величезних грошей на ремонт вже незабаром після придбання.
BMW X5
Баварський паркетник символізує на дорогах успішність власника, тому багато автомобілістів купують модель з пробігом, щоб справляти враження і підвищити свій статус.
Фахівці застерігають людей від подібної покупки, оскільки дуже часто старий BMW X5 вимагає величезних грошових вкладень. Якщо є любителі ризикувати, то краще це робити з розумом і купувати автомобіль тільки після ретельної діагностики.
Mercedes GL
Особливою популярністю в Україні користується кузов Х164, який своїми великими розмірами вселяє повагу на дорозі.
Даний німецький автомобіль має безліч системних проблем, а будь-яка несправність на преміальному Mercedes GL загрожує власникові розоренням гаманця.
Opel Vectra C
Цей «німець» може принести багато горя власнику, якщо від нього вчасно не позбутися. Вразливим місцем моделі є проблемний бензиновий мотор з робочим об’ємом 1,6 і 1,8 літра.
Ремонт цього двигуна настільки дорогий, що дешевше купити відразу запасну стару силову установку від Opel Vectra C.
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…
Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…
View Comments
Мав необережність всій час купити, майже новий Mercedes GL 450, кузов Х164. Так, віз великий, красивий, так викликає повагу на дорозі, так, статусний. На цьому всі достоїнства цього лиха закінчуються. До 120 тисяч пробігу іще так-сяк, хоча і до цієї межі були проблеми, наприклад із пневмопідвіскою, а потім проблеми пішли валом: Компресор підвіски, впускний колектор, підвищена зношеність шин, косяки з електронікою. Одним словом, як продав, зітхнув зполегшенням. Мало того, що втртав купу грошей на самому автомобілі, бо продав по ціні втричі меньшій, аніж купив, та ще й витратив немало на те, щоб підтримувати це лихо в робочому стані. Випадково купив Тойоту Камри і переконався, що кращого авто, аніж Тойота не придумали