Експерти склали список з трьох німецьких автомобілів, які бажано не купувати на вторинному ринку.
При уявній престижності ці моделі з великою часткою ймовірності зажадають величезних грошей на ремонт вже незабаром після придбання.
BMW X5
Баварський паркетник символізує на дорогах успішність власника, тому багато автомобілістів купують модель з пробігом, щоб справляти враження і підвищити свій статус.
Фахівці застерігають людей від подібної покупки, оскільки дуже часто старий BMW X5 вимагає величезних грошових вкладень. Якщо є любителі ризикувати, то краще це робити з розумом і купувати автомобіль тільки після ретельної діагностики.
Mercedes GL
Особливою популярністю в Україні користується кузов Х164, який своїми великими розмірами вселяє повагу на дорозі.
Даний німецький автомобіль має безліч системних проблем, а будь-яка несправність на преміальному Mercedes GL загрожує власникові розоренням гаманця.
Opel Vectra C
Цей «німець» може принести багато горя власнику, якщо від нього вчасно не позбутися. Вразливим місцем моделі є проблемний бензиновий мотор з робочим об’ємом 1,6 і 1,8 літра.
Ремонт цього двигуна настільки дорогий, що дешевше купити відразу запасну стару силову установку від Opel Vectra C.
Якщо сніг з даху не прибрати, під час руху він може затулити не тільки твоє…
Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…
З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…
View Comments
Мав необережність всій час купити, майже новий Mercedes GL 450, кузов Х164. Так, віз великий, красивий, так викликає повагу на дорозі, так, статусний. На цьому всі достоїнства цього лиха закінчуються. До 120 тисяч пробігу іще так-сяк, хоча і до цієї межі були проблеми, наприклад із пневмопідвіскою, а потім проблеми пішли валом: Компресор підвіски, впускний колектор, підвищена зношеність шин, косяки з електронікою. Одним словом, як продав, зітхнув зполегшенням. Мало того, що втртав купу грошей на самому автомобілі, бо продав по ціні втричі меньшій, аніж купив, та ще й витратив немало на те, щоб підтримувати це лихо в робочому стані. Випадково купив Тойоту Камри і переконався, що кращого авто, аніж Тойота не придумали