Керованість, динаміка, гальмування – покришки мають значний вплив на усі ходові параметри автомобіля.
Три ідентичні автомобілі, “взуті” у літні шини, зимові та спортивні. Як машини поводяться в різних умовах – продемонстровано у цьому ролику.
Демонстрація проводилась на задньопривідних спорткарах BMW M4 Competition. У першій частині заїздів на сухому асфальті червоне купе оснастили фрикційними зимовими шинами, оливковий M4 мав звичайні літні покришки, а темно-синє купе отримало гоночну гуму.
Експерти порівняли динаміку розгону в короткому спринті, керованість в змійці на міських швидкостях і ефективність гальмування зі швидкості 150 кілометрів на годину.
Після цього усю перевірку повторили на збитому снігу. Цього разу літні шини були у сірого купе, зимові нешиповані – у червоного M4, а в золотавого – шиповані.
Автори ролику наголошують, що найбільше від використання несезонних шин страждає ефективність гальмування, хоча і керованість, і динаміка також будуть не на висоті, якщо покришки непідходящі.
Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…
В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…
З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…
З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…
Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…
Якщо вас зупинила поліція, просто знати свої права – недостатньо. Потрібно вміти тримати себе в…
Leave a Comment