Керованість, динаміка, гальмування – покришки мають значний вплив на усі ходові параметри автомобіля.
Три ідентичні автомобілі, “взуті” у літні шини, зимові та спортивні. Як машини поводяться в різних умовах – продемонстровано у цьому ролику.
Демонстрація проводилась на задньопривідних спорткарах BMW M4 Competition. У першій частині заїздів на сухому асфальті червоне купе оснастили фрикційними зимовими шинами, оливковий M4 мав звичайні літні покришки, а темно-синє купе отримало гоночну гуму.
Експерти порівняли динаміку розгону в короткому спринті, керованість в змійці на міських швидкостях і ефективність гальмування зі швидкості 150 кілометрів на годину.
Після цього усю перевірку повторили на збитому снігу. Цього разу літні шини були у сірого купе, зимові нешиповані – у червоного M4, а в золотавого – шиповані.
Автори ролику наголошують, що найбільше від використання несезонних шин страждає ефективність гальмування, хоча і керованість, і динаміка також будуть не на висоті, якщо покришки непідходящі.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment