Керованість, динаміка, гальмування – покришки мають значний вплив на усі ходові параметри автомобіля.
Три ідентичні автомобілі, “взуті” у літні шини, зимові та спортивні. Як машини поводяться в різних умовах – продемонстровано у цьому ролику.
Демонстрація проводилась на задньопривідних спорткарах BMW M4 Competition. У першій частині заїздів на сухому асфальті червоне купе оснастили фрикційними зимовими шинами, оливковий M4 мав звичайні літні покришки, а темно-синє купе отримало гоночну гуму.
Експерти порівняли динаміку розгону в короткому спринті, керованість в змійці на міських швидкостях і ефективність гальмування зі швидкості 150 кілометрів на годину.
Після цього усю перевірку повторили на збитому снігу. Цього разу літні шини були у сірого купе, зимові нешиповані – у червоного M4, а в золотавого – шиповані.
Автори ролику наголошують, що найбільше від використання несезонних шин страждає ефективність гальмування, хоча і керованість, і динаміка також будуть не на висоті, якщо покришки непідходящі.
Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…
У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…
Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…
Експерти порталу HotCars назвали найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz. Перше місце несподівано посів великий кросовер GL-Class у…
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
Leave a Comment