Керованість, динаміка, гальмування – покришки мають значний вплив на усі ходові параметри автомобіля.
Три ідентичні автомобілі, “взуті” у літні шини, зимові та спортивні. Як машини поводяться в різних умовах – продемонстровано у цьому ролику.
Демонстрація проводилась на задньопривідних спорткарах BMW M4 Competition. У першій частині заїздів на сухому асфальті червоне купе оснастили фрикційними зимовими шинами, оливковий M4 мав звичайні літні покришки, а темно-синє купе отримало гоночну гуму.
Експерти порівняли динаміку розгону в короткому спринті, керованість в змійці на міських швидкостях і ефективність гальмування зі швидкості 150 кілометрів на годину.
Після цього усю перевірку повторили на збитому снігу. Цього разу літні шини були у сірого купе, зимові нешиповані – у червоного M4, а в золотавого – шиповані.
Автори ролику наголошують, що найбільше від використання несезонних шин страждає ефективність гальмування, хоча і керованість, і динаміка також будуть не на висоті, якщо покришки непідходящі.
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Leave a Comment