Categories: Авто

Експерти назвали несправності в автомобілі, які не потрібно ремонтувати

Експерти автомобільної сфери розповіли про помилки, які часто зустрічаються в експлуатації машини. Виявляється, багато випадків, в яких автомобілісти зазвичай починають ремонт, не є несправностями, і, отже, їх не потрібно ремонтувати.
Іноді транспортний засіб поводиться так, ніби-то якісь його системи і деталі несправні. Однак не варто поспішати розбирати машину, в деяких ситуаціях необхідно ретельно розібратися в причинах цих «ознак». Так, іноді може барахлити акумулятор, що наштовхує на думку про його поломку. У таких випадках не виходить його завести поворотом ключа. Однак експерти радять не поспішати, така проблема властива автомашинам з АКПП при невиставленому в режим «нейтраль» або «паркінг» ручці. Також іноді водії не звертають увагу, що в авто перебуває в режимі заднього ходу або «драйв».

Буває і так, що при управлінні виникає відчуття якоїсь загальмованості ходу рульового колеса, ніби його щось утримує, створюючи перешкоди для прокручування. Часто така неприємність трапляється на поворотах. Це також може бути не поломкою, а всього лише результатом роботи ESP, навпаки, допомагає транспортному засобу щоб не занесло.

Дивні шуми під днищем можуть спонукати негайно вирушати в СТО. Однак їх причиною може бути розширена в процесі нагрівання вихлопна труба. Часто таке відбувається в період холодів. Також не варто хвилюватися при виявленні плям під машиною, це не завжди свідчить про витік рідини. Експерти дають просте пояснення – подібний слід могла залишити і попередня машина, яка стояла раніше в місці парковки.

Відчуття м’якості педалі гальма при тому, що самі колодки були замінені недавно, швидше за все, явище тимчасове. Також і довільний запуск в салоні повітряної рециркуляції може говорити про правильну роботу під час включення заднього ходу. Такий механізм запобігає потраплянню всередину авто вихлопних газів. Також і неможливість повернути кермо при вимкненому запаленні не говорить про несправності, так як в таких ситуаціях може включатися блокування, тому слід спокійно кілька разів повторити процес, при цьому повертаючи ключ.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota представить компактний SUV у стилі легендарного FJ Cruiser

Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…

01.10.2025

Верховна Рада готує суворі штрафи за гучні авто та мотоцикли

Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…

01.10.2025

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025

ТОП-5 зимних шин 2025 года по тестам – лучшие модели для дорог Украины

ТОП-5 моделей зимних шин по тестам 2025 года С наступлением холодного периода автолюбители все активнее…

01.10.2025

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025