Ferrari показала F8 Spider: суперкар отримав двосекційний жорсткий дах, який можна підняти за 14 секунд. Всупереч очікуванням, відкрита версія не поступається за динамічним характеристикам купе – на розгін з нуля до «сотні» новинка витрачає ті ж 2,9 секунди, що і F8 Tributo.
Із-за особливостей конструкції F8 Spider, а саме механізму складання даху і посиленого днища, він на 70 кілограмів важче купе. При цьому новинка «скинула майже 20 кілограмів у порівнянні з попередником Ferrari 488 Spider завдяки застосуванню вуглепластика.
Технічна начинка у родстера і купе однакова. В рух приводить їх бітурбований двигун V8 об’ємом 3,9 літра, який розвиває 720 кінських сил і 770 Нм крутного моменту. Мотор працює в тандемі з семиступінчастим преселективним “роботом”.
Час до «сотні» у купе і спайдера однакове (2,9 секунди), однак до позначки в 200 кілометрів у годину F8 Spider розганяється на 0,4 секунди повільніше – за 8,2 секунди проти 7,8 у F8 Tributo. Обмежувач швидкості на обох суперкарах спрацьовує на 340 кілометрах на годину.
В числі доступного обладнання вказані система допомоги при ковзанні (Side Slip Control), а також функція регулювання тиску в гальмівних механізмах для більш точного проходження поворотів.
Ferrari F8 Spider вже доступна для замовлення, але перші автомобілі доберуться до клієнтів не раніше початку 2020 року.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment