Ferrari показала F8 Spider: суперкар отримав двосекційний жорсткий дах, який можна підняти за 14 секунд. Всупереч очікуванням, відкрита версія не поступається за динамічним характеристикам купе – на розгін з нуля до «сотні» новинка витрачає ті ж 2,9 секунди, що і F8 Tributo.
Із-за особливостей конструкції F8 Spider, а саме механізму складання даху і посиленого днища, він на 70 кілограмів важче купе. При цьому новинка «скинула майже 20 кілограмів у порівнянні з попередником Ferrari 488 Spider завдяки застосуванню вуглепластика.
Технічна начинка у родстера і купе однакова. В рух приводить їх бітурбований двигун V8 об’ємом 3,9 літра, який розвиває 720 кінських сил і 770 Нм крутного моменту. Мотор працює в тандемі з семиступінчастим преселективним “роботом”.
Час до «сотні» у купе і спайдера однакове (2,9 секунди), однак до позначки в 200 кілометрів у годину F8 Spider розганяється на 0,4 секунди повільніше – за 8,2 секунди проти 7,8 у F8 Tributo. Обмежувач швидкості на обох суперкарах спрацьовує на 340 кілометрах на годину.
В числі доступного обладнання вказані система допомоги при ковзанні (Side Slip Control), а також функція регулювання тиску в гальмівних механізмах для більш точного проходження поворотів.
Ferrari F8 Spider вже доступна для замовлення, але перші автомобілі доберуться до клієнтів не раніше початку 2020 року.
Марка Avatr готує конкурента Tesla Model Y. Avatr створили Changan, Huawei та виробник батарей CATL…
Toyota представила інноваційний метод , який дозволяє змінювати колір автомобіля без необхідності перефарбовування чи використання…
Сучасні автомобілі, обладнані численними камерами, GPS-трекерами та пристроями для аудіозапису, нагадують комп'ютери на колесах. Ці…
Оновлений Cadillac Escalade із диким дисплеєм розкрили до прем'єри. У США зняли флагман General Motors…
У світі автомобільної індустрії завжди є місце для нових трендів та напрямів розвитку. BMW, відомий…
Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір. Глава бренду в Північній Америці Білл Пеффер…
Leave a Comment