Ferrari показала F8 Spider: суперкар отримав двосекційний жорсткий дах, який можна підняти за 14 секунд. Всупереч очікуванням, відкрита версія не поступається за динамічним характеристикам купе – на розгін з нуля до «сотні» новинка витрачає ті ж 2,9 секунди, що і F8 Tributo.
Із-за особливостей конструкції F8 Spider, а саме механізму складання даху і посиленого днища, він на 70 кілограмів важче купе. При цьому новинка «скинула майже 20 кілограмів у порівнянні з попередником Ferrari 488 Spider завдяки застосуванню вуглепластика.
Технічна начинка у родстера і купе однакова. В рух приводить їх бітурбований двигун V8 об’ємом 3,9 літра, який розвиває 720 кінських сил і 770 Нм крутного моменту. Мотор працює в тандемі з семиступінчастим преселективним “роботом”.
Час до «сотні» у купе і спайдера однакове (2,9 секунди), однак до позначки в 200 кілометрів у годину F8 Spider розганяється на 0,4 секунди повільніше – за 8,2 секунди проти 7,8 у F8 Tributo. Обмежувач швидкості на обох суперкарах спрацьовує на 340 кілометрах на годину.
В числі доступного обладнання вказані система допомоги при ковзанні (Side Slip Control), а також функція регулювання тиску в гальмівних механізмах для більш точного проходження поворотів.
Ferrari F8 Spider вже доступна для замовлення, але перші автомобілі доберуться до клієнтів не раніше початку 2020 року.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment