В середині 90-х Україна могла освоїти випуск мікроавтобуса ЛАЗ-3210, який міг замінити застарілий на той час РАФ, пише autocentre. Головним конструктором машини був Олег Грицай, повідомляє на своїй сторінці в Фейсбук «Українські автомобілі».
Дослідний зразок мікроавтобуса був продемонстрований на виставці «Український автобус-94». Родзинка машини – кузов, виконаний зі склопластику. Салон був розрахований на 9 осіб. Довжина автомобіля складала всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротше Рафіка.
Споряджена маса – 1800 кг. В якості силового агрегату застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 к.с. Механічна, 5-ступінчаста коробка передач була теж польського виробництва. Рульове управління і посилену пружинну підвіску запозичив у «двадцять четвертої» «Волги», а задній був від УАЗ-452.
Машина привертала увагу обтічним кузовом, що нагадує Ford Transit. Цікаво, що фари головного світла «позичили» у «Таврії» ЗАЗ-1102. Мікроавтобус ЛАЗ-3210, якби пішов в серію, міг продаватися за ціною 7500 доларів. Однак цього не сталося – вийшла на ринок «ГАЗель» підім’яла під себе оригінальну розробку львівських конструкторів.
Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Leave a Comment