В середині 90-х Україна могла освоїти випуск мікроавтобуса ЛАЗ-3210, який міг замінити застарілий на той час РАФ, пише autocentre. Головним конструктором машини був Олег Грицай, повідомляє на своїй сторінці в Фейсбук «Українські автомобілі».
Дослідний зразок мікроавтобуса був продемонстрований на виставці «Український автобус-94». Родзинка машини – кузов, виконаний зі склопластику. Салон був розрахований на 9 осіб. Довжина автомобіля складала всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротше Рафіка.
Споряджена маса – 1800 кг. В якості силового агрегату застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 к.с. Механічна, 5-ступінчаста коробка передач була теж польського виробництва. Рульове управління і посилену пружинну підвіску запозичив у «двадцять четвертої» «Волги», а задній був від УАЗ-452.
Машина привертала увагу обтічним кузовом, що нагадує Ford Transit. Цікаво, що фари головного світла «позичили» у «Таврії» ЗАЗ-1102. Мікроавтобус ЛАЗ-3210, якби пішов в серію, міг продаватися за ціною 7500 доларів. Однак цього не сталося – вийшла на ринок «ГАЗель» підім’яла під себе оригінальну розробку львівських конструкторів.
Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…
У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…
Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…
Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…
Нещодавнє дослідження Consumer Reports виявило, що витрати на обслуговування автомобіля можуть відрізнятися на десятки тисяч…
Mercedes-Benz запровадив нову технологію фарбування, яка поки що буде використовуватися лише в рамках програми персоналізації…
Leave a Comment