В середині 90-х Україна могла освоїти випуск мікроавтобуса ЛАЗ-3210, який міг замінити застарілий на той час РАФ, пише autocentre. Головним конструктором машини був Олег Грицай, повідомляє на своїй сторінці в Фейсбук «Українські автомобілі».
Дослідний зразок мікроавтобуса був продемонстрований на виставці «Український автобус-94». Родзинка машини – кузов, виконаний зі склопластику. Салон був розрахований на 9 осіб. Довжина автомобіля складала всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротше Рафіка.
Споряджена маса – 1800 кг. В якості силового агрегату застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 к.с. Механічна, 5-ступінчаста коробка передач була теж польського виробництва. Рульове управління і посилену пружинну підвіску запозичив у «двадцять четвертої» «Волги», а задній був від УАЗ-452.
Машина привертала увагу обтічним кузовом, що нагадує Ford Transit. Цікаво, що фари головного світла «позичили» у «Таврії» ЗАЗ-1102. Мікроавтобус ЛАЗ-3210, якби пішов в серію, міг продаватися за ціною 7500 доларів. Однак цього не сталося – вийшла на ринок «ГАЗель» підім’яла під себе оригінальну розробку львівських конструкторів.
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
На початку листопада Peugeot представив концептуальний хетчбек Polygon, довжина якого близько 4 метрів. Модель розташовується…
Щороку нові автомобілі стають все дорожчими, але на ринку ще можна знайти цікаві бюджетні варіанти.…
Взимку ввечері, коли місто затихає, на стоянках часто видно автомобілі з піднятими двірниками. Багато водіїв…
Leave a Comment