В середині 90-х Україна могла освоїти випуск мікроавтобуса ЛАЗ-3210, який міг замінити застарілий на той час РАФ, пише autocentre. Головним конструктором машини був Олег Грицай, повідомляє на своїй сторінці в Фейсбук «Українські автомобілі».
Дослідний зразок мікроавтобуса був продемонстрований на виставці «Український автобус-94». Родзинка машини – кузов, виконаний зі склопластику. Салон був розрахований на 9 осіб. Довжина автомобіля складала всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротше Рафіка.
Споряджена маса – 1800 кг. В якості силового агрегату застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 к.с. Механічна, 5-ступінчаста коробка передач була теж польського виробництва. Рульове управління і посилену пружинну підвіску запозичив у «двадцять четвертої» «Волги», а задній був від УАЗ-452.
Машина привертала увагу обтічним кузовом, що нагадує Ford Transit. Цікаво, що фари головного світла «позичили» у «Таврії» ЗАЗ-1102. Мікроавтобус ЛАЗ-3210, якби пішов в серію, міг продаватися за ціною 7500 доларів. Однак цього не сталося – вийшла на ринок «ГАЗель» підім’яла під себе оригінальну розробку львівських конструкторів.
BMW оголосила термінову сервісну кампанію в США, що охоплює 4397 автомобілів 2025 модельного року. Причиною…
З настанням перших теплих днів багато водіїв перестають прогрівати двигун, вважаючи, що ця процедура стала…
Японський автовиробник Toyota , який довго покладався на гібриди, тепер планує розробити близько 15 повністю…
Нові BMW Neue Klasse оснастять ШІ від китайського Alibaba. Німецька марка, що втрачає позиції в…
Нове покоління німецького седана Audi A6 2025 модельного року офіційно дебютує 15 квітня. Таку інформацію…
Audi презентувала оновлений A6 Avant 2025 на виставці Milano Design Week, зробивши акцент на широкі…
Leave a Comment