В середині 90-х Україна могла освоїти випуск мікроавтобуса ЛАЗ-3210, який міг замінити застарілий на той час РАФ, пише autocentre. Головним конструктором машини був Олег Грицай, повідомляє на своїй сторінці в Фейсбук «Українські автомобілі».
Дослідний зразок мікроавтобуса був продемонстрований на виставці «Український автобус-94». Родзинка машини – кузов, виконаний зі склопластику. Салон був розрахований на 9 осіб. Довжина автомобіля складала всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротше Рафіка.
Споряджена маса – 1800 кг. В якості силового агрегату застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 к.с. Механічна, 5-ступінчаста коробка передач була теж польського виробництва. Рульове управління і посилену пружинну підвіску запозичив у «двадцять четвертої» «Волги», а задній був від УАЗ-452.
Машина привертала увагу обтічним кузовом, що нагадує Ford Transit. Цікаво, що фари головного світла «позичили» у «Таврії» ЗАЗ-1102. Мікроавтобус ЛАЗ-3210, якби пішов в серію, міг продаватися за ціною 7500 доларів. Однак цього не сталося – вийшла на ринок «ГАЗель» підім’яла під себе оригінальну розробку львівських конструкторів.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment