З 1 травня в Україні істотно посилять правила технічного огляду.
Зміни анонсували в Міністерстві внутрішніх справ, передає Обозреватель .
Новації торкнуться тільки вантажо- і пасажироперевізників , проте в 2020 році МВС планує поширити обов’язкову процедуру на всіх учасників дорожнього руху, що встановлює відповідний законопроект.
Відзначається, що буде розширено перелік обов’язкових полів, які заповнюють за результатами техогляду.
Також в 2019 можуть змінити правила отримання та заміни водійських прав. Наприклад, категорію «А» двоколісного транспорту планують розділити на чотири підкатегорії залежно від потужності. Документи доведеться отримувати і тим, хто водить електробайк.
Це викликано тим, що подібними засобами пересування користуються навіть підлітки, які часто не знають правил дорожнього руху.
Термін дії прав планують скоротити до 15 років. Для водіїв вантажівок він може скласти 5 років.
Згідно з новими нормами закону штрафувати будуть всіх. Про «тотальному» штрафування попередила державна фіскальна служба. Навіть якщо ваша машина нікуди не їздить і стоїть в гаражі, але є нерозмитненої вам все одно штрафують.
Поголовні штрафи будуть застосовуватися починаючи з 23 травня 2019 року. Якщо автомобіль перевищив термін перебування в країні на 10 діб і не перевищує 20 то штраф становитиме 17 000 гривень.
Якщо такий автомобіль знаходиться на території країни більше 20 днів доведеться віддати вже 85 000 гривен. Якщо перевищить ліміт в 30 днів тоді, крім штрафу в 170 000 гривен, за рішенням суду у вас заберуть транспортний засіб.
Відстежувати і штрафувати машини правоохоронці будуть по базі і не важливо зупинили вас на дорозі чи ні – штраф доведеться платити. У зв’язку з такими заходами від українського уряду ажіотаж на «евробляхі» потроху сходить нанівець. Черг на митниці, а також скаженого попиту на послуги всіляких брокерів «по розмитненню» вже немає.
Згідно з новими офіційним змін в документах поліції, копи починаючи з літа зможуть зупиняти «евробляхи» для огляду.
Жителі України вже знайшли ще один хитрий спосіб вигідно ввозити в країну автомобілі з-за кордону. Так, до проблеми «евроблях» в Україні в недалекому майбутньому може додатися ще й проблема «азіаблях». Дорогий Infiniti з номерним знаком Кувейту розсікає по вулицях міста Дніпра.
Раніше повідомлялося, що в Україні змінилися правила розмитнення «евроблях». Тепер при розмитненні авто на Єврономер вимагатимуть техпаспорт замість екологічного сертифікату. закон про «евробляхах» спровокував величезні черги на кордоні. За повідомленням очевидців, пропуск авто і рейсових автобусів через україно-польський кордон ускладнений.
На даний момент українці вже заплатили за розмитнення близько 5 мільярдів гривень. Всі ці гроші направили до Пенсійного фонду України. Вони, в тому числі, пішли на березневе пенсійне забезпечення.
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…
Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…
Останнім часом поліція все більше звертає увагу на авто з США. І тут не дивно,…
View Comments
Швидше вже б бралися за перевірку маршруток. Вже такі развалюхи їздять, що дивитись страшно. А про салони годі говорити.