Categories: Авто

Ford представив кросовер Kuga нового покоління (Фото)

Share

Новий Ford Kuga, який став майже на 100 кілограмів легше попередника, отримав напівавтопілот і модифікації з гібридними установками

Компанія Ford представила компактний кросовер Kuga нового покоління. Модель, що стала габаритніше попередника, отримала функції напівавтоматичного управління і три гібридні модифікації.

Ford Kuga побудований на збільшеній версії платформи Focus четвертого покоління, завдяки якій автомобіль став приблизно на 100 кг легше, але при цьому міцніше попередника. Довжина кросовера збільшилася на 44 мм, а розмір колісної бази виріс на 20 міліметрів. У компанії також стверджують, що істотно виріс обсяг багажника, хоча точні дані поки не наводяться.

Дизайн Ford Kuga виконаний в стилі нових Focus і Fiesta, а схожість з цими моделями простежується і в салоні. Кросовер позбувся багатьох аналогових кнопок і перемикачів – управління більшістю функцій і систем автомобіля здійснюється через тачскрін мультимедійного комплексу.

Новий Ford Kuga буде пропонуватися з п’ятьма різними силовими установками. Так, кросовер комплектується 1,5-літровим бензиновим турбомотором EcoBoost, доступним в двох варіантах форсування: 120 і 150 кінських сил. Дизельна гамма представлена ​​120 і 180-сильними агрегатами робочим об’ємом 1,5 і 2,0 л відповідно. Трансмісії – шестиступінчаста “механіка” або восьмидіапазонний «автомат».

Крім того, кросовер доступний з дволітровим 150-сильним дизелем, що працює за схемою «м’який гібрид» на основі 48-вольтової бортової системи. ДВЗ діє в парі зі стартер-генератором, здатним накопичувати електричну енергію при гальмуванні.

Плюс до всього Ford Kuga пропонується з повноцінною гібридною силовою установкою, що складається з 2,5-літрового бензинового мотора, невеликого електричного агрегату і маленькою літійіоною батареєю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024