Сучасні автомобілі мають як мінімум двоступеневу систему захисту від перенапруги і неправильної полярності джерела живлення. Крім того, плюсова і мінусова клеми мають різний розмір.
Однак ризик отримання пошкоджень при неправильній “полюсовці” все ж існує.
Є висока ймовірність того, що неправильні дії можуть привести до подачі живлення таким чином, що почне грітися і плавитися проводка. Це може привести до короткого замикання аж до загоряння авто.
Також є ризик повного або часткового виходу з ладу генератора (частіше страждає випрямний міст).
Відомі випадки виходу з ладу до 25% запобіжників. Згодом доведеться перебрати весь блок, перевіряючи кожен запобіжник.
Залежно від ступеня захисту, можуть “вилітати” різні блоки управління системами автомобіля.
Тому ми настійно рекомендуємо бути гранично уважними при приєднанні акумулятора. Якщо ж проблема після самостійного підключення все-таки виникла, слід неодмінно звернутися до професійного автоелектрика.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment