Сучасні автомобілі мають як мінімум двоступеневу систему захисту від перенапруги і неправильної полярності джерела живлення. Крім того, плюсова і мінусова клеми мають різний розмір.
Однак ризик отримання пошкоджень при неправильній “полюсовці” все ж існує.
Є висока ймовірність того, що неправильні дії можуть привести до подачі живлення таким чином, що почне грітися і плавитися проводка. Це може привести до короткого замикання аж до загоряння авто.
Також є ризик повного або часткового виходу з ладу генератора (частіше страждає випрямний міст).
Відомі випадки виходу з ладу до 25% запобіжників. Згодом доведеться перебрати весь блок, перевіряючи кожен запобіжник.
Залежно від ступеня захисту, можуть “вилітати” різні блоки управління системами автомобіля.
Тому ми настійно рекомендуємо бути гранично уважними при приєднанні акумулятора. Якщо ж проблема після самостійного підключення все-таки виникла, слід неодмінно звернутися до професійного автоелектрика.
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Leave a Comment