Сучасні автомобілі мають як мінімум двоступеневу систему захисту від перенапруги і неправильної полярності джерела живлення. Крім того, плюсова і мінусова клеми мають різний розмір.
Однак ризик отримання пошкоджень при неправильній “полюсовці” все ж існує.
Є висока ймовірність того, що неправильні дії можуть привести до подачі живлення таким чином, що почне грітися і плавитися проводка. Це може привести до короткого замикання аж до загоряння авто.
Також є ризик повного або часткового виходу з ладу генератора (частіше страждає випрямний міст).
Відомі випадки виходу з ладу до 25% запобіжників. Згодом доведеться перебрати весь блок, перевіряючи кожен запобіжник.
Залежно від ступеня захисту, можуть “вилітати” різні блоки управління системами автомобіля.
Тому ми настійно рекомендуємо бути гранично уважними при приєднанні акумулятора. Якщо ж проблема після самостійного підключення все-таки виникла, слід неодмінно звернутися до професійного автоелектрика.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment