Сучасні автомобілі мають як мінімум двоступеневу систему захисту від перенапруги і неправильної полярності джерела живлення. Крім того, плюсова і мінусова клеми мають різний розмір.
Однак ризик отримання пошкоджень при неправильній “полюсовці” все ж існує.
Є висока ймовірність того, що неправильні дії можуть привести до подачі живлення таким чином, що почне грітися і плавитися проводка. Це може привести до короткого замикання аж до загоряння авто.
Також є ризик повного або часткового виходу з ладу генератора (частіше страждає випрямний міст).
Відомі випадки виходу з ладу до 25% запобіжників. Згодом доведеться перебрати весь блок, перевіряючи кожен запобіжник.
Залежно від ступеня захисту, можуть “вилітати” різні блоки управління системами автомобіля.
Тому ми настійно рекомендуємо бути гранично уважними при приєднанні акумулятора. Якщо ж проблема після самостійного підключення все-таки виникла, слід неодмінно звернутися до професійного автоелектрика.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment