Сучасні автомобілі мають як мінімум двоступеневу систему захисту від перенапруги і неправильної полярності джерела живлення. Крім того, плюсова і мінусова клеми мають різний розмір.
Однак ризик отримання пошкоджень при неправильній “полюсовці” все ж існує.
Є висока ймовірність того, що неправильні дії можуть привести до подачі живлення таким чином, що почне грітися і плавитися проводка. Це може привести до короткого замикання аж до загоряння авто.
Також є ризик повного або часткового виходу з ладу генератора (частіше страждає випрямний міст).
Відомі випадки виходу з ладу до 25% запобіжників. Згодом доведеться перебрати весь блок, перевіряючи кожен запобіжник.
Залежно від ступеня захисту, можуть “вилітати” різні блоки управління системами автомобіля.
Тому ми настійно рекомендуємо бути гранично уважними при приєднанні акумулятора. Якщо ж проблема після самостійного підключення все-таки виникла, слід неодмінно звернутися до професійного автоелектрика.
За інформацією Carscoops, наразі Model S і Model X складають менше ніж 5% від загальних…
Компанія Volvo оголосила про старт продажів оновленого кросовера XC40 2026 модельного року. Автомобіль представлений у…
В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…
Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…
General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…
В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…
Leave a Comment