Categories: Авто

Власники Tesla розповіли, на скільки вистачає заряду батареї

Share

З’явившись в 2012 році на ринку, американські електрокари Tesla Model S зробили переворот, і весь світ зрозумів, що електричне майбутнє автомобілів вже близько. Але і зараз, через сім років, ніхто ще не зміг зробити нічого хоч близько схожого. Більш того, ці автомобілі мають можливість перероджуватися, пише Autonews

Організатор гоночної серії «Eco Grand Prix» і власник Tesla Model S 2015 року випуску Рафаель де Местре розповів, скільки він проїхав кілометрів на своєму електрокарі, перш, ніж батарея почала знижувати ефективність.

«Я об’їхав навколо світу на своєму електрокарі два рази. І в 2018 році зрозумів, що батарея вже зношена: запас ходу став нижче відсотків на 20, а час заряду збільшилася. Це незначні зміни, але для мене вони важливі. Я багато їжджу по різних країнах і практично живу в своїй Tesla. Все ж я вирішив оновити ПЗ автомобіля і змінити батарею на нову і більш ефективну », – зазначає Рафаель.

Машина за три роки проїхала більше 350 тисяч кілометрів. На той момент це була версія 85D з одним запасом ходу на 400 км, батареєю 85 кВт / год і з максимальною швидкістю в 250 км / год. Час заряду на Supercharger до 80% займало пів години, а на звичайну зарядку від 2 до 4 годин. Виробник стверджує, що електромобіль може проїздити сім років на гарантійному обслуговуванні, але в реальності максимальний кілометраж був досягнутий раніше терміну.

«Машина для мене дуже важлива. Я з нею вже зріднився і міняти мені не хотілося, тому я просто звернувся на сервіс і замовив нову батарею і останнє оновлення програмного забезпечення. В результаті я отримав більш продуктивний автомобіль з великими функціональними можливостями, розширеним меню, картами і доданими мовами в навігацію. При цьому я зберіг собі пам’ять про свої подорожі разом з автомобілем », – зазначає Рафаель. 

Заміна батареї обійшлася власнику більш ніж в 50 тисяч євро, але нова версія дозволила заряджати електрокар за 15 хвилин до 80% і проїжджати на запасі ходу вже більше 450 км. Крім того, стало зручно використовувати навігацію на іспанською мовою, який раніше б не доступний, але є рідною мовою для автомобіліста.

Плюс машина стала більш приемистой і розгін з 5,4 секунд до перших 100 км / год зменшився до 5,2 секунд. 

Але власник каже, що розраховує після досягнення наступних 350 тисяч знову замінити батарею, щоб машина не втрачала своєї продуктивності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024