Categories: Авто

Власники Tesla розповіли, на скільки вистачає заряду батареї

Share

З’явившись в 2012 році на ринку, американські електрокари Tesla Model S зробили переворот, і весь світ зрозумів, що електричне майбутнє автомобілів вже близько. Але і зараз, через сім років, ніхто ще не зміг зробити нічого хоч близько схожого. Більш того, ці автомобілі мають можливість перероджуватися, пише Autonews

Організатор гоночної серії «Eco Grand Prix» і власник Tesla Model S 2015 року випуску Рафаель де Местре розповів, скільки він проїхав кілометрів на своєму електрокарі, перш, ніж батарея почала знижувати ефективність.

«Я об’їхав навколо світу на своєму електрокарі два рази. І в 2018 році зрозумів, що батарея вже зношена: запас ходу став нижче відсотків на 20, а час заряду збільшилася. Це незначні зміни, але для мене вони важливі. Я багато їжджу по різних країнах і практично живу в своїй Tesla. Все ж я вирішив оновити ПЗ автомобіля і змінити батарею на нову і більш ефективну », – зазначає Рафаель.

Машина за три роки проїхала більше 350 тисяч кілометрів. На той момент це була версія 85D з одним запасом ходу на 400 км, батареєю 85 кВт / год і з максимальною швидкістю в 250 км / год. Час заряду на Supercharger до 80% займало пів години, а на звичайну зарядку від 2 до 4 годин. Виробник стверджує, що електромобіль може проїздити сім років на гарантійному обслуговуванні, але в реальності максимальний кілометраж був досягнутий раніше терміну.

«Машина для мене дуже важлива. Я з нею вже зріднився і міняти мені не хотілося, тому я просто звернувся на сервіс і замовив нову батарею і останнє оновлення програмного забезпечення. В результаті я отримав більш продуктивний автомобіль з великими функціональними можливостями, розширеним меню, картами і доданими мовами в навігацію. При цьому я зберіг собі пам’ять про свої подорожі разом з автомобілем », – зазначає Рафаель. 

Заміна батареї обійшлася власнику більш ніж в 50 тисяч євро, але нова версія дозволила заряджати електрокар за 15 хвилин до 80% і проїжджати на запасі ходу вже більше 450 км. Крім того, стало зручно використовувати навігацію на іспанською мовою, який раніше б не доступний, але є рідною мовою для автомобіліста.

Плюс машина стала більш приемистой і розгін з 5,4 секунд до перших 100 км / год зменшився до 5,2 секунд. 

Але власник каже, що розраховує після досягнення наступних 350 тисяч знову замінити батарею, щоб машина не втрачала своєї продуктивності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Перекупник пояснив, коли вигідно позбутися авто, щоб не втратити на ціні

Деякі водії поспішають розлучитися з автомобілем, щойно закінчується гарантійний термін. Інші ж чекають на перші…

25.03.2025

Електромобіль Xiaomi SU7 Max отримав найвищу оцінку безпеки у краш-тестах C-NCAP

Китайська компанія Xiaomi свої електромобілі SU7 продає майже рік, і до цього не мала відповідного…

25.03.2025

Рестайлінговий кросовер Renault Austral отримає оновлений дизайн

Презентація одного з найсвіжіших кросоверів компанії Renault, який отримав ім'я Austral, відбулася в 2022 році.…

25.03.2025

Новий Porsche 911 Turbo S із гібридною установкою показали на фото

У Мережу злили фото оновленого Porsche 911 Turbo S 2026 - топової версії легендарної «дев'ятки».…

25.03.2025

Названо ключові опції, які підвищать вартість авто при продажу

При покупці автомобіля багато хто не замислюється про його майбутній продаж. Однак, якщо планується використовувати…

25.03.2025

Ferrari готує свій перший електричний автомобіль: перші фото

Компанія Ferrari, яка тривалий час обходила стороною тему повноцінної електрифікації своїх машин, здалася під тиском…

25.03.2025