Досвідчені водії, які мають великий стаж керування транспортним засобом, готові поділитися порадою щодо захисту підвіски, що є особливо актуальним в весняний період часу, коли після зими на дорогах з’являються вибоїни і ями.
Отже, підказуючи водіям як бути в цей період часу, досвідчені автомобілісти радять проводити так зване “динамічне розвантаження осі”. Під цим поняттям розуміється максимальне зниження навантаження осі в момент проходження перешкоди.
Досягти цього можна шляхом різкого, одноразового натискання на педаль гальма до упору. Після цього машина, так скажемо, «клюне носом», а потім підстрибне перед перешкодою знизивши до мінімального рівня навантаження на вісь.
Таким чином бувалі автолюбителі радять проїжджати всі перешкоди, щоб зберегти підвіску свого автомобіля. Особливо уважно треба ставитися до передньої ходової частини, так як вона в більшості випадків є провідною. При цьому про задню підвіску також не забувайте, регулярно перевіряючи її і при необхідності здійснюючи ремонтні роботи.
Схожий принцип варто застосовувати при проїзді вибоїн одним колесом. Але, в даному випадку важливо звертати увагу і на роботу другого колеса, так як воно теж підніметься від землі, але зробить це на рівному місці.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment