Досвідчені водії, які мають великий стаж керування транспортним засобом, готові поділитися порадою щодо захисту підвіски, що є особливо актуальним в весняний період часу, коли після зими на дорогах з’являються вибоїни і ями.
Отже, підказуючи водіям як бути в цей період часу, досвідчені автомобілісти радять проводити так зване “динамічне розвантаження осі”. Під цим поняттям розуміється максимальне зниження навантаження осі в момент проходження перешкоди.
Досягти цього можна шляхом різкого, одноразового натискання на педаль гальма до упору. Після цього машина, так скажемо, «клюне носом», а потім підстрибне перед перешкодою знизивши до мінімального рівня навантаження на вісь.
Таким чином бувалі автолюбителі радять проїжджати всі перешкоди, щоб зберегти підвіску свого автомобіля. Особливо уважно треба ставитися до передньої ходової частини, так як вона в більшості випадків є провідною. При цьому про задню підвіску також не забувайте, регулярно перевіряючи її і при необхідності здійснюючи ремонтні роботи.
Схожий принцип варто застосовувати при проїзді вибоїн одним колесом. Але, в даному випадку важливо звертати увагу і на роботу другого колеса, так як воно теж підніметься від землі, але зробить це на рівному місці.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment