Досвідчені водії, які мають великий стаж керування транспортним засобом, готові поділитися порадою щодо захисту підвіски, що є особливо актуальним в весняний період часу, коли після зими на дорогах з’являються вибоїни і ями.
Отже, підказуючи водіям як бути в цей період часу, досвідчені автомобілісти радять проводити так зване “динамічне розвантаження осі”. Під цим поняттям розуміється максимальне зниження навантаження осі в момент проходження перешкоди.
Досягти цього можна шляхом різкого, одноразового натискання на педаль гальма до упору. Після цього машина, так скажемо, «клюне носом», а потім підстрибне перед перешкодою знизивши до мінімального рівня навантаження на вісь.
Таким чином бувалі автолюбителі радять проїжджати всі перешкоди, щоб зберегти підвіску свого автомобіля. Особливо уважно треба ставитися до передньої ходової частини, так як вона в більшості випадків є провідною. При цьому про задню підвіску також не забувайте, регулярно перевіряючи її і при необхідності здійснюючи ремонтні роботи.
Схожий принцип варто застосовувати при проїзді вибоїн одним колесом. Але, в даному випадку важливо звертати увагу і на роботу другого колеса, так як воно теж підніметься від землі, але зробить це на рівному місці.
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Фахівці автомобільного видання Carbuzz склали рейтинг найдовговічніших німецьких автомобілів, здатних без серйозних поломок подолати 480…
Електричний хетчбек Nissan LEAF третього покоління, який дебютує у 2026 році, продемонстрував набагато більший запас…
Видання TopSpeed назвало шість найнадійніших і найбільш довговічних двигунів сучасності. Усі вони відзначилися високим ресурсом,…
Cadillac повністю розпродав запланований на 2025 рік тираж ультралюксових електромобілів Celestiq і вже відкрив прийом…
Leave a Comment