Досвідчені водії, які мають великий стаж керування транспортним засобом, готові поділитися порадою щодо захисту підвіски, що є особливо актуальним в весняний період часу, коли після зими на дорогах з’являються вибоїни і ями.
Отже, підказуючи водіям як бути в цей період часу, досвідчені автомобілісти радять проводити так зване “динамічне розвантаження осі”. Під цим поняттям розуміється максимальне зниження навантаження осі в момент проходження перешкоди.
Досягти цього можна шляхом різкого, одноразового натискання на педаль гальма до упору. Після цього машина, так скажемо, «клюне носом», а потім підстрибне перед перешкодою знизивши до мінімального рівня навантаження на вісь.
Таким чином бувалі автолюбителі радять проїжджати всі перешкоди, щоб зберегти підвіску свого автомобіля. Особливо уважно треба ставитися до передньої ходової частини, так як вона в більшості випадків є провідною. При цьому про задню підвіску також не забувайте, регулярно перевіряючи її і при необхідності здійснюючи ремонтні роботи.
Схожий принцип варто застосовувати при проїзді вибоїн одним колесом. Але, в даному випадку важливо звертати увагу і на роботу другого колеса, так як воно теж підніметься від землі, але зробить це на рівному місці.
Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…
Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…
Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…
Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…
Leave a Comment