Досвідчені водії, які мають великий стаж керування транспортним засобом, готові поділитися порадою щодо захисту підвіски, що є особливо актуальним в весняний період часу, коли після зими на дорогах з’являються вибоїни і ями.
Отже, підказуючи водіям як бути в цей період часу, досвідчені автомобілісти радять проводити так зване “динамічне розвантаження осі”. Під цим поняттям розуміється максимальне зниження навантаження осі в момент проходження перешкоди.
Досягти цього можна шляхом різкого, одноразового натискання на педаль гальма до упору. Після цього машина, так скажемо, «клюне носом», а потім підстрибне перед перешкодою знизивши до мінімального рівня навантаження на вісь.
Таким чином бувалі автолюбителі радять проїжджати всі перешкоди, щоб зберегти підвіску свого автомобіля. Особливо уважно треба ставитися до передньої ходової частини, так як вона в більшості випадків є провідною. При цьому про задню підвіску також не забувайте, регулярно перевіряючи її і при необхідності здійснюючи ремонтні роботи.
Схожий принцип варто застосовувати при проїзді вибоїн одним колесом. Але, в даному випадку важливо звертати увагу і на роботу другого колеса, так як воно теж підніметься від землі, але зробить це на рівному місці.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment