Categories: Авто

Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс

Share

Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”
Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс.

Залишилось кілька днів до закінчення пільгового розмитнення автомобілів з єврономерами. На митницях ажіотаж, бажаючі отримати українські номери зі знижкою вишикувались у довжелезні черги. Однак скористатися останнім шансом встигнуть не всі. Що робити іншим власникам “євроблях”, які до 22 лютого не втигнуть зареєструвати авто?

По-перше, тим, хто не встигне розмитнити авто за пільговим тарифом, потрібно переоформляти ТЗ за повного акцизу. Черги повинні стати значно менше. Так, доведеться заплатити на 50% дорожче, але краще розмитнити хоча б так, їм з кінця травня платити величезні штрафи.

До слова, багато українців все ж чекають на рішення депутатів стосовно продовження пільгового терміну. Відповідний законопроект №9522 недавно зареєстрували в Верховній Раді. Однак парламентарі зволікають. А в профільному комітеті взагалі відмовились голосувати за постанову, мовляв, про нові поблажки мови бути не може.

Які штрафи передбачає закон
Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”. В протилежному випадку їм не уникнути санкцій і вони будуть надто жорсткі.

Так, згідно чинного митного законодавства, за користування автомобілем з іноземною реєстрацією, після того як дозволений термін сплив (30 діб), власник має сплатити штраф у розмірі 8,5 тисяч гривень. І Ви будете повинні не кататися з квитанцією про сплату 8,5 тис. грн., а вивезти авто.

До речі, цю цифру практично у всіх випадках розмитнення також включили в загальну суму.

Якщо протягом року поліція спіймає водія на євроблясі, другий штраф складе вдвічі більше – 17 тисяч гривень.

При повторному порушенні сума штрафу може скласти в 300% розмитнення авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У суперпікапа RAM TRX таки буде потужний наступник

У суперпікапа RAM TRX все-таки буде сильний наступник. Через тиждень після прем'єри варіанта з форсованим…

02.05.2024

Новий Hyundai Santa Fe отримає унікальну начинку в Китаї

Новий Hyundai Santa Fe отримає унікальну начинку у Китаї. На Пекінському автосалоні показали передсерійний позашляховик…

02.05.2024

Французькі журналісти похвалили новий гібридний Dacia Duster

Видання Automobile Magazine поділилося підсумками тест-драйву потенційного бестселера Dacia. До рук колег потрапив гібридний варіант…

02.05.2024

Ford розробляє недорогу модель замість Fiesta: що відомо про цю машину

Виробництво Ford Fiesta завершено. Fiesta - найдешевша модель американської компанії на світовому ринку. Однак її…

02.05.2024

Штрафи і навіть тюремний термін: Українців попередили про проблеми з водійськими правами

Міністерство внутрішніх справ України закликає громадян не купувати підроблені водійські посвідчення та нагадує про наслідки…

02.05.2024

Які авто купують українці: названо лідерів квітня

У квітні українці зареєстрували понад 5,7 тисячі нових легкових авто. У лідерах Toyota, Renault і Volkswagen.…

01.05.2024