Categories: Авто

Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс

Share

Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”
Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс.

Залишилось кілька днів до закінчення пільгового розмитнення автомобілів з єврономерами. На митницях ажіотаж, бажаючі отримати українські номери зі знижкою вишикувались у довжелезні черги. Однак скористатися останнім шансом встигнуть не всі. Що робити іншим власникам “євроблях”, які до 22 лютого не втигнуть зареєструвати авто?

По-перше, тим, хто не встигне розмитнити авто за пільговим тарифом, потрібно переоформляти ТЗ за повного акцизу. Черги повинні стати значно менше. Так, доведеться заплатити на 50% дорожче, але краще розмитнити хоча б так, їм з кінця травня платити величезні штрафи.

До слова, багато українців все ж чекають на рішення депутатів стосовно продовження пільгового терміну. Відповідний законопроект №9522 недавно зареєстрували в Верховній Раді. Однак парламентарі зволікають. А в профільному комітеті взагалі відмовились голосувати за постанову, мовляв, про нові поблажки мови бути не може.

Які штрафи передбачає закон
Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”. В протилежному випадку їм не уникнути санкцій і вони будуть надто жорсткі.

Так, згідно чинного митного законодавства, за користування автомобілем з іноземною реєстрацією, після того як дозволений термін сплив (30 діб), власник має сплатити штраф у розмірі 8,5 тисяч гривень. І Ви будете повинні не кататися з квитанцією про сплату 8,5 тис. грн., а вивезти авто.

До речі, цю цифру практично у всіх випадках розмитнення також включили в загальну суму.

Якщо протягом року поліція спіймає водія на євроблясі, другий штраф складе вдвічі більше – 17 тисяч гривень.

При повторному порушенні сума штрафу може скласти в 300% розмитнення авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електромобілі не так безпечні, як здається: розвінчано головний міф

Дослідження Австралазійської програми оцінки нових автомобілів (ANCAP), результати якого проаналізували журналісти видання 32CARS.RU, показують, що…

20.01.2025

Tesla Cybertruck знижений у ціні: нові пропозиції для покупців

Журналісти з США повідомили, що компанія Ілона Маска була змушена переробляти пікапи з лімітованої версії…

20.01.2025

У Києві помітили «Гелендваген» вартістю 280 000 євро

У Києві з'явився рідкісний і унікальний Mercedes G-Class, модифікований німецьким ательє Hofele Design. Ціна цього…

20.01.2025

Що нового під капотом у Mazda CX-5 третього покоління

Минулої весни Mazda показала концепт Arata, який багато хто вважає провісником нового, третього покоління кросовера…

20.01.2025

Tesla Model Y 2025 вже в Європі: оголошено ціни на нову модель

Tesla оголосила ціни на оновлений кросовер Model Y під кодовою назвою Juniper, який є в…

20.01.2025

Чому нові правила техогляду викликали хвилю обговорень в Україні

В Україні технічний огляд транспортних засобів є обов’язковим лише для певних категорій транспорту. До таких…

20.01.2025