Categories: Авто

Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс

Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”
Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс.

Залишилось кілька днів до закінчення пільгового розмитнення автомобілів з єврономерами. На митницях ажіотаж, бажаючі отримати українські номери зі знижкою вишикувались у довжелезні черги. Однак скористатися останнім шансом встигнуть не всі. Що робити іншим власникам “євроблях”, які до 22 лютого не втигнуть зареєструвати авто?

По-перше, тим, хто не встигне розмитнити авто за пільговим тарифом, потрібно переоформляти ТЗ за повного акцизу. Черги повинні стати значно менше. Так, доведеться заплатити на 50% дорожче, але краще розмитнити хоча б так, їм з кінця травня платити величезні штрафи.

До слова, багато українців все ж чекають на рішення депутатів стосовно продовження пільгового терміну. Відповідний законопроект №9522 недавно зареєстрували в Верховній Раді. Однак парламентарі зволікають. А в профільному комітеті взагалі відмовились голосувати за постанову, мовляв, про нові поблажки мови бути не може.

Які штрафи передбачає закон
Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”. В протилежному випадку їм не уникнути санкцій і вони будуть надто жорсткі.

Так, згідно чинного митного законодавства, за користування автомобілем з іноземною реєстрацією, після того як дозволений термін сплив (30 діб), власник має сплатити штраф у розмірі 8,5 тисяч гривень. І Ви будете повинні не кататися з квитанцією про сплату 8,5 тис. грн., а вивезти авто.

До речі, цю цифру практично у всіх випадках розмитнення також включили в загальну суму.

Якщо протягом року поліція спіймає водія на євроблясі, другий штраф складе вдвічі більше – 17 тисяч гривень.

При повторному порушенні сума штрафу може скласти в 300% розмитнення авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як продовжити термін служби акумулятора в авто і що скорочує його життя

Термін служби автомобільного акумулятора залежить від багатьох факторів і рідко буває однаковим навіть для ідентичних…

30.07.2025

Audi готує електричне купе на базі Porsche

Компанія Audi переживає складний період. Світовий продаж німецького автовиробника за підсумками 2024 року скоротився на…

30.07.2025

Новий Dacia C-Neo показали на фото задовго до офіційного дебюту

Румунський суббренд Renault, що продає свої машини під маркою Dacia, нещодавно розширив своє портфоліо новим…

30.07.2025

BMW презентувала нову 8-Series у трьох варіантах кузова

Модель BMW 8-Series 2025 офіційно прощається зі світовим ринком. Слабкі продажі змусили баварську компанію відмовитися…

30.07.2025

Вживане чи нове авто в Україні 2025: що обрати та на що звернути увагу

Попит на автомобілі в Україні продовжує зростати, і перед водіями знову постає складне питання: обрати…

30.07.2025

Kia EV4 GT уперше помітили під час тестового заїзду

Kia EV4 2026 – хетчбек з вельми незвичайною зовнішністю, який вже привернув увагу автолюбителів. Побудований…

30.07.2025