Categories: Авто

Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс

Share

Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”
Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс.

Залишилось кілька днів до закінчення пільгового розмитнення автомобілів з єврономерами. На митницях ажіотаж, бажаючі отримати українські номери зі знижкою вишикувались у довжелезні черги. Однак скористатися останнім шансом встигнуть не всі. Що робити іншим власникам “євроблях”, які до 22 лютого не втигнуть зареєструвати авто?

По-перше, тим, хто не встигне розмитнити авто за пільговим тарифом, потрібно переоформляти ТЗ за повного акцизу. Черги повинні стати значно менше. Так, доведеться заплатити на 50% дорожче, але краще розмитнити хоча б так, їм з кінця травня платити величезні штрафи.

До слова, багато українців все ж чекають на рішення депутатів стосовно продовження пільгового терміну. Відповідний законопроект №9522 недавно зареєстрували в Верховній Раді. Однак парламентарі зволікають. А в профільному комітеті взагалі відмовились голосувати за постанову, мовляв, про нові поблажки мови бути не може.

Які штрафи передбачає закон
Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”. В протилежному випадку їм не уникнути санкцій і вони будуть надто жорсткі.

Так, згідно чинного митного законодавства, за користування автомобілем з іноземною реєстрацією, після того як дозволений термін сплив (30 діб), власник має сплатити штраф у розмірі 8,5 тисяч гривень. І Ви будете повинні не кататися з квитанцією про сплату 8,5 тис. грн., а вивезти авто.

До речі, цю цифру практично у всіх випадках розмитнення також включили в загальну суму.

Якщо протягом року поліція спіймає водія на євроблясі, другий штраф складе вдвічі більше – 17 тисяч гривень.

При повторному порушенні сума штрафу може скласти в 300% розмитнення авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розповіли, як вигідно заряджати електромобіль

Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…

23.11.2024

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024