Categories: Авто

Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс

Share

Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”
Пільгове розмитнення закінчується: євробляхерам дали останній шанс.

Залишилось кілька днів до закінчення пільгового розмитнення автомобілів з єврономерами. На митницях ажіотаж, бажаючі отримати українські номери зі знижкою вишикувались у довжелезні черги. Однак скористатися останнім шансом встигнуть не всі. Що робити іншим власникам “євроблях”, які до 22 лютого не втигнуть зареєструвати авто?

По-перше, тим, хто не встигне розмитнити авто за пільговим тарифом, потрібно переоформляти ТЗ за повного акцизу. Черги повинні стати значно менше. Так, доведеться заплатити на 50% дорожче, але краще розмитнити хоча б так, їм з кінця травня платити величезні штрафи.

До слова, багато українців все ж чекають на рішення депутатів стосовно продовження пільгового терміну. Відповідний законопроект №9522 недавно зареєстрували в Верховній Раді. Однак парламентарі зволікають. А в профільному комітеті взагалі відмовились голосувати за постанову, мовляв, про нові поблажки мови бути не може.

Які штрафи передбачає закон
Українці, які до кінця травня не втигнуть отримати українські номери, не зможуть користуватися “євробляхами”. В протилежному випадку їм не уникнути санкцій і вони будуть надто жорсткі.

Так, згідно чинного митного законодавства, за користування автомобілем з іноземною реєстрацією, після того як дозволений термін сплив (30 діб), власник має сплатити штраф у розмірі 8,5 тисяч гривень. І Ви будете повинні не кататися з квитанцією про сплату 8,5 тис. грн., а вивезти авто.

До речі, цю цифру практично у всіх випадках розмитнення також включили в загальну суму.

Якщо протягом року поліція спіймає водія на євроблясі, другий штраф складе вдвічі більше – 17 тисяч гривень.

При повторному порушенні сума штрафу може скласти в 300% розмитнення авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz тестує нові твердотільні батареї із запасом 1000 км

Mercedes-Benz почав тестування нових твердотільних батарей, які обіцяють революцію в електромобільній індустрії. Ці батареї забезпечать…

20.02.2025

Чим погані автомобілі Kia на думку їхніх власників

Автомобілі Kia за десятиліття на світовому ринку здобули репутацію стильних і доступних машин, які користуються…

20.02.2025

Dacia розробляє новий міський електромобіль для Європи

Dacia розробляє новий міський автомобіль вартістю близько 15 000 фунтів стерлінгів (800 тисяч гривень) для…

20.02.2025

Експерти назвали ТОП-5 незвичних елементів кузова автомобілів

Автомобільний дизайн поєднує естетичні та функціональні аспекти. Багато елементів кузова, які можуть виглядати незвично або…

20.02.2025

Polestar 4 ставить новий стандарт серед електрокарів

Електричний купе-кросовер Polestar 4 став переможцем премії UK Car of the Year у категорії Executive…

20.02.2025

Новий маленький кросовер Mazda: перші зображення

Mazda представила перші тизери своєї нової компактної моделі, які майже пройшли непоміченими. Зображення були опубліковані…

20.02.2025