Цей ралійний болід був побудований в Естонії в 1986 році. За основу як не дивно була взята крихітка ЗАЗ-1102 «Таврія». Правда практично все піддалося переробці. Замість рідного мотора МеМЗ сюди перекочувало доопрацьоване серце від ВАЗ-2106 встановлене для кращого розподілення ваги за передніми сидіннями, 2 горизонтальних карбюратора Weber, доопрацьований випуск і ГБЦ дозволили вичавити з вазовского двигуна 140 к.с. що при масі автомобіля в 800 кг дуже навіть непогано, пише m2motors.com.ua.
Стічна підвіска поступилася місцем новій, незалежній для всіх коліс. До речі розмістивши двигун в задній частині автомобіля конструктори залишили радіатор попереду в результаті чого довелося робити ніздрі в капоті для випуску зайвого тиску й за дверима – для кращого охолодження двигуна.
Шкода що такий прекрасний гоночний автомобіль так і залишився концептом в єдиному екземплярі.
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Європейські автовиробники активно працюють над тим, щоб збільшити запас ходу електромобілів. Причина проста: великі батареї…
Leave a Comment