Цей ралійний болід був побудований в Естонії в 1986 році. За основу як не дивно була взята крихітка ЗАЗ-1102 «Таврія». Правда практично все піддалося переробці. Замість рідного мотора МеМЗ сюди перекочувало доопрацьоване серце від ВАЗ-2106 встановлене для кращого розподілення ваги за передніми сидіннями, 2 горизонтальних карбюратора Weber, доопрацьований випуск і ГБЦ дозволили вичавити з вазовского двигуна 140 к.с. що при масі автомобіля в 800 кг дуже навіть непогано, пише m2motors.com.ua.
Стічна підвіска поступилася місцем новій, незалежній для всіх коліс. До речі розмістивши двигун в задній частині автомобіля конструктори залишили радіатор попереду в результаті чого довелося робити ніздрі в капоті для випуску зайвого тиску й за дверима – для кращого охолодження двигуна.
Шкода що такий прекрасний гоночний автомобіль так і залишився концептом в єдиному екземплярі.
Візит на АЗС здається буденною справою, але саме там водії часто нехтують базовими правилами безпеки.…
Серпневі підсумки європейського авторинку показали несподівану зміну лідера: на першому місці опинився Volkswagen T-Roc із…
Зупинка патрульним часто викликає стрес у водіїв, через що вони роблять помилки, що погіршують ситуацію.…
Днями в мережі з'явилися нові шпигунські фотографії майбутнього BMW X5, що дозволяють оцінити особливості його…
У модельному ряду Renault та його суббренду Dacia вже є пікапи, серед яких латиноамериканська модель…
Турбовані двигуни, попри свої численні переваги, мають низку слабких місць, про які варто знати майбутньому…
Leave a Comment