Цей ралійний болід був побудований в Естонії в 1986 році. За основу як не дивно була взята крихітка ЗАЗ-1102 «Таврія». Правда практично все піддалося переробці. Замість рідного мотора МеМЗ сюди перекочувало доопрацьоване серце від ВАЗ-2106 встановлене для кращого розподілення ваги за передніми сидіннями, 2 горизонтальних карбюратора Weber, доопрацьований випуск і ГБЦ дозволили вичавити з вазовского двигуна 140 к.с. що при масі автомобіля в 800 кг дуже навіть непогано, пише m2motors.com.ua.
Стічна підвіска поступилася місцем новій, незалежній для всіх коліс. До речі розмістивши двигун в задній частині автомобіля конструктори залишили радіатор попереду в результаті чого довелося робити ніздрі в капоті для випуску зайвого тиску й за дверима – для кращого охолодження двигуна.
Шкода що такий прекрасний гоночний автомобіль так і залишився концептом в єдиному екземплярі.
Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…
Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…
Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…
Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…
Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…
Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…
Leave a Comment