Categories: Авто

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей (фото)

Share

Ні для кого не секрет, що в наші дні попит на ретроавтомобілі досить високий, а популярні раніше моделі автомобілів збереглися зараз в мізерних кількостях. Пропонуємо вам ознайомитися з самими рідкісними і дорогими в наші дні автомобілями з минулого, передає Хроніка.інфо

ГАЗ-61 – полнопрівордний варіант шестициліндрової “емки”. У 1941-1942 рр. таких машин зібрали всього 193. На сьогодні відомий один (!) зберігся, ретельно відреставрований екземпляр. Зате він точно оригінальний – відомий ще з радянських часів, коли брав участь у парадах ретротехніки. Тоді, до речі, говорили, що під час війни саме на цій машині возили маршала Конєва.

ГАЗ-11-73 – модернізований варіант “емки” з 6-циліндровим 76-сильним мотором, зміненою підвіскою і іншими деталями. Модель так і не стала масовою, в 1940-1946 рр. потроху зібрали всього 1177 примірників. Відомих збережених – не більше десятка. Причому більшість автомобілів настільки сильно перероблені, що їм потрібно навіть не реставрація, а скоріше відтворення.

ЗІС-101 – перший радянський серійний представницький лімузин. Зробили машин відносно багато – 8066 та ще 675 модернізованих ЗІС-101А. Це, до речі, рекорд для легкових автомобілів московського заводу. Одиниці ЗІС-101 потрапляли і до приватників. Скажімо, на такому автомобілі в кінці 1930-х возили письменника Олексія Толстого. Сьогодні лімузинів залишилося, ймовірно, від сили два десятки. Практично всі в приватних колекціях. Вартість реставрації … страшно сказати!

КІМ-10 – перша радянська модель, призначена, в першу чергу, приватникам. У 1941-му в серію пішли закриті КІМ-10-50 і кабріолети КІМ-10-51. Збереглося дев’ять-десять примірників. Кабріолет – один і являє собою небагатий набір деталей кузова. В хорошому стані відомі чотири-п’ять машин, в тому числі три – в музеях в Москві і на Уралі.

Москвич-400-420А – кабріолет на базі першого Москвича. У 1948-1952 рр. виготовили 17 744 машини, що, здається, зовсім немало. Але багато хто просто згнили, на інші ще в давні часи наварювали даху, деякі стали жертвою любителів тюнінга. Пристойно збережених машин сьогодні лічені десятки, навряд чи більше сотні. Добре відреставрованих – ще менше.

ГАЗ-М20 Победа кабріолет. У 1949-1953 рр. зібрали 14 222 автомобіля. Але багато потрапляли в державні установи, а деякі навіть у таксі. А такі екземпляри, як відомо, не берегли. Тому відкритих Перемог теж нині небагато. Періодично спливають переробки зі стандартних седанів, але це – окрема історія.

Москвич-423 / 423Н – перший радянський масовий універсал. Машин першого покоління з 35-сильним двигуном Москвич-402 зробили в 1957-1958 рр. всього-то 1 525 штук. Чи збереглися більш-менш оригінальні зразки – незрозуміло, оскільки власники слідом за заводом, постійно удосконалюють серійні моделі, покращували і свої екземпляри. Москвичів-423Н з двигуном в 45 к.с. та іншої обробкою (існувало кілька її варіантів) зробили куди більше – 29 562. Але дуже багато потрапляли в державні установи, що збереження не сприяло. Тому будь-який універсал серії 423 нині рідкість.

Москвич-410 / 410Н / 411. Не менша рідкість – повнопривідні Москвичі, які робили в 1957-1961 рр. Седанів 410 і 410Н з моторами в 35 і 45 к.с. зібрали 7580 екземплярів, 45-сильних універсалів і зовсім 1515. Седанов збереглися, ймовірно, кілька десятків, а оригінальних універсалів лише одиниці.

ГАЗ-М21 Волга. Колекціонери, як відомо, особливо цінують Волги першого покоління – із зірковою гратами радіатора. Але їх випустили близько 32 тисяч, і таких машин збереглося відносно багато. Справжня рідкість – версія з автоматом. Подібних седанів (до речі, в основному, з обробкою вже другий версії) зібрали лише близько 700 і більшість переробили на звичайні коробки ще в минулому і позаминулому житті. Збережених оригінальних машин навряд чи більше п’яти.

ГАЗ-22. Універсалів на базі «двадцять першою» зробили близько 25 тисяч, але переважна більшість йшли в держустанови, звідки, як правило, списувалися на металобрухт. Сьогодні один зберігся універсал припадає приблизно на сотню седанів. Добре відреставровані, зрозуміло, дуже дорогі. Решта, як правило, в жалюгідному стані, а деякі і зовсім перероблені з «санітарок».

ЗАЗ-965 Запорожець. Рідкість – перші машини 1960-1962 рр. з характерними покажчиками поворотів на крилах і раннім 23-сильним двигуном робочим об’ємом 0,75 л. Таких Запорожців сьогодні від сили десятки, а вже з рідним мотором і того менше.

Москвич-2141S0 / S5 Дует. Продукція заводу Москвич кордону 2000-х з самого початку багато в чому була приречена на раритетність. Подовжені седани і хетчбеки з різними моторами (частина навіть повнопривідні!) Робили в невеликих кількостях, до цього дня точно не встановлених, оскільки деякі враховані кузова так і не перетворили в автомобілі. Серед раритетів і двохдверні Дуети з моторами ВАЗ і Renault. Зібрали таких півтора десятка, зате все або майже все, швидше за все, збереглися.

ГАЗ-3111 Волга – ще один раритет новітньої історії. Деякі сприймали такими вже й нові машини і мали рацію. Всього в різних комплектаціях зробили 347 примірників. Більшість живі досі. Поява ГАЗ-3111 і зараз вітають навіть на деяких фестивалях ретротехніки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025