Обрушений на Київ 22-23 січня сильний снігопад зажадав залучення великої кількості спеціальної техніки. Для вивезення великої кількості снігу залучили все, що було можливо. І тому наочний приклад-КрАЗ-256Б1 кінця 70-х рр.
Машина непогано збереглася і, видно, що за нею стежать в АТП. Корпуси зовнішніх дзеркал і диски коліс – червоного кольору. Правда, фари головного світла вже інші, але зате в рідних коробах на крилах.
Сьогодні зустріти на ходу КрАЗ-256Б1 з фарами в залізних коробах на крилах – велика рідкість. В експлуатації перебувають в основному машини кінця 80-х, на яких фари за новими ГОСТами того часу повинні були розташовуватися на 80 мм нижче. В результаті фари розташували на бампері, а короба з крил прибрали.
Нагадаємо, що КрАЗ-256Б1 почав випускатися в 1978 році і відрізнявся від моделі 256Б роздільним приводом гальм і пусковим підігрівачем ПЖД-448, а також збільшеним моторесурсом – зі 150 до 160 тис. км.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment