Обрушений на Київ 22-23 січня сильний снігопад зажадав залучення великої кількості спеціальної техніки. Для вивезення великої кількості снігу залучили все, що було можливо. І тому наочний приклад-КрАЗ-256Б1 кінця 70-х рр.
Машина непогано збереглася і, видно, що за нею стежать в АТП. Корпуси зовнішніх дзеркал і диски коліс – червоного кольору. Правда, фари головного світла вже інші, але зате в рідних коробах на крилах.
Сьогодні зустріти на ходу КрАЗ-256Б1 з фарами в залізних коробах на крилах – велика рідкість. В експлуатації перебувають в основному машини кінця 80-х, на яких фари за новими ГОСТами того часу повинні були розташовуватися на 80 мм нижче. В результаті фари розташували на бампері, а короба з крил прибрали.
Нагадаємо, що КрАЗ-256Б1 почав випускатися в 1978 році і відрізнявся від моделі 256Б роздільним приводом гальм і пусковим підігрівачем ПЖД-448, а також збільшеним моторесурсом – зі 150 до 160 тис. км.
Оприлюднені зміни стосуються лише суб’єктів господарювання. Для приватних осіб поки що змін не передбачається. Підготовлено…
Фарбування автомобіля - трудомісткий процес, так що коштує воно зовсім недешево. Машин, що мають по-справжньому…
Через 4 роки після появи у продажу компанія Hyundai провела плановий рестайлінг свого компактного кросовера…
Mercedes-AMG представив нову модель E53, яка не тільки перевершує за потужністю попередню версію E63, але…
Tesla оголосила про створення для пікапа Cybertruck пакета оновлень, які повинні підвищити його функціональність за…
Техаська компанія Hennessey Performance Engineering представила новий пакет покращень для Toyota Tundra TRD Off - Road, пропонуючи власникам цього пікапа можливість значно…
Leave a Comment