Обрушений на Київ 22-23 січня сильний снігопад зажадав залучення великої кількості спеціальної техніки. Для вивезення великої кількості снігу залучили все, що було можливо. І тому наочний приклад-КрАЗ-256Б1 кінця 70-х рр.
Машина непогано збереглася і, видно, що за нею стежать в АТП. Корпуси зовнішніх дзеркал і диски коліс – червоного кольору. Правда, фари головного світла вже інші, але зате в рідних коробах на крилах.
Сьогодні зустріти на ходу КрАЗ-256Б1 з фарами в залізних коробах на крилах – велика рідкість. В експлуатації перебувають в основному машини кінця 80-х, на яких фари за новими ГОСТами того часу повинні були розташовуватися на 80 мм нижче. В результаті фари розташували на бампері, а короба з крил прибрали.
Нагадаємо, що КрАЗ-256Б1 почав випускатися в 1978 році і відрізнявся від моделі 256Б роздільним приводом гальм і пусковим підігрівачем ПЖД-448, а також збільшеним моторесурсом – зі 150 до 160 тис. км.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment