Автомобілебудівна корпорація «Еталон» (до складу якої входять Чернігівський і Бориспільський автозаводи) днями представила в Києві перший міський автобус великого класу А122.10. За традицією корпорації, цей 12-метровий автобус отримав «квіткову» назву – «Айстра», пише Панораму.
Новий автобус – низькопідлоговий, має двигун потужністю 230 кінських сил, виготовлений фірмою «Ashok Leyland». Двигун автобуса відповідає екологічним нормам стандарту «Євро-5». У салоні 30 місць для сидіння, загальна пасажиромісткість – до 102 пасажирів. В автобусі передбачені пандус і місце для інвалідів-візочників.
Серійний випуск автобуса «Еталон» почне вже в середині 2019 року.
«Зараз ми проводимо внутрішні випробування автобуса. Після цього будемо займатися сертифікацією. Із нашого досвіду, ця процедура триватиме приблизно півроку. Тобто в середині 2019 року ми маємо отримати сертифікат і почати виробництво», – сказав президент корпорації Валерій Купцов.
Крім того, на підприємствах концерну нині працюють над упровадженням двигунів екологічного стандарту «Євро-6». Отримавши відповідний сертифікат, продукція «Еталону» почне реалізуватися і на європейському ринку. Закуповувати машини вже готові польська, чеська і словацька компанії, із якими укладені угоди.
Автобус «Еталон» стандарту «Євро-6» коштує близько 107,5 тис. євро, у той час як аналогічний автобус європейського виробництва коштує близько 150 тис. євро. «Айстра» А122.10 – це вже другий автобус великого класу, який розробили й виготовили в корпорації «Еталон». У 2010 році корпорація представила 10,7-метровий напівнизькопідлоговий міський автобус БАЗ-А111.10 «Ромашка». Однак за вісім років корпорації вдалося виробити і продати лише близько десятка автобусів цієї моделі.
2019 рік має ознаменуватися новими досягненнями автоконцерну: «Еталон» планує почати випуск тролейбусів з автономним ходом близько 30 кілометрів. Крім того, у планах корпорації – почати виробництво електробусів. Не виключено, що електробуси виготовлятимуть у співпраці з китайською компанією «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd», представники якої влітку минулого року відвідали Чернігівський автозавод корпорації «Еталон». На базі кузова 12-метрового низькопідлогового автобуса на заводі планують розробити 15-метровий тривісьний автобус і тролейбус, а також зчленовану 18-метрову модель. Також цього року корпорація планує дебютувати в будівництві трамваїв.
Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…
Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…
Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…
На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…
Засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив, що їм вдалося встановити світовий рекорд за швидкістю випуску автомобілів…
На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…
Leave a Comment