Categories: Авто

«Еталон» випустив великий міський автобус (Фото)

Автомобілебудівна корпорація «Еталон» (до складу якої входять Чернігівський і Бориспільський автозаводи) днями представила в Києві перший міський автобус великого класу А122.10. За традицією корпорації, цей 12-метровий автобус отримав «квіткову» назву – «Айстра», пише Панораму.

Новий автобус – низькопідлоговий, має двигун потужністю 230 кінських сил, виготовлений фірмою «Ashok Leyland». Двигун автобуса відповідає екологічним нормам стандарту «Євро-5». У салоні 30 місць для сидіння, загальна пасажиромісткість – до 102 пасажирів. В автобусі передбачені пандус і місце для інвалідів-візочників.

Серійний випуск автобуса «Еталон» почне вже в середині 2019 року.

«Зараз ми проводимо внутрішні випробування автобуса. Після цього будемо займатися сертифікацією. Із нашого досвіду, ця процедура триватиме приблизно півроку. Тобто в середині 2019 року ми маємо отримати сертифікат і почати виробництво», – сказав президент корпорації Валерій Купцов.

Крім того, на підприємствах концерну нині працюють над упровадженням двигунів екологічного стандарту «Євро-6». Отримавши відповідний сертифікат, продукція «Еталону» почне реалізуватися і на європейському ринку. Закуповувати машини вже готові польська, чеська і словацька компанії, із якими укладені угоди.

Автобус «Еталон» стандарту «Євро-6» коштує близько 107,5 тис. євро, у той час як аналогічний автобус європейського виробництва коштує близько 150 тис. євро. «Айстра» А122.10 – це вже другий автобус великого класу, який розробили й виготовили в корпорації «Еталон». У 2010 році корпорація представила 10,7-метровий напівнизькопідлоговий міський автобус БАЗ-А111.10 «Ромашка». Однак за вісім років корпорації вдалося виробити і продати лише близько десятка автобусів цієї моделі.

2019 рік має ознаменуватися новими досягненнями автоконцерну: «Еталон» планує почати випуск тролейбусів з автономним ходом близько 30 кілометрів. Крім того, у планах корпорації – почати виробництво електробусів. Не виключено, що електробуси виготовлятимуть у співпраці з китайською компанією «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd», представники якої влітку минулого року відвідали Чернігівський автозавод корпорації «Еталон». На базі кузова 12-метрового низькопідлогового автобуса на заводі планують розробити 15-метровий тривісьний автобус і тролейбус, а також зчленовану 18-метрову модель. Також цього року корпорація планує дебютувати в будівництві трамваїв.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Еталон

Останні записи

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025

Volkswagen закриває завод у Німеччині вперше за 88 років

Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…

19.12.2025

В Україні обговорюють придорожній техконтроль автомобілів

В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…

19.12.2025