Автомобілебудівна корпорація «Еталон» (до складу якої входять Чернігівський і Бориспільський автозаводи) днями представила в Києві перший міський автобус великого класу А122.10. За традицією корпорації, цей 12-метровий автобус отримав «квіткову» назву – «Айстра», пише Панораму.
Новий автобус – низькопідлоговий, має двигун потужністю 230 кінських сил, виготовлений фірмою «Ashok Leyland». Двигун автобуса відповідає екологічним нормам стандарту «Євро-5». У салоні 30 місць для сидіння, загальна пасажиромісткість – до 102 пасажирів. В автобусі передбачені пандус і місце для інвалідів-візочників.
Серійний випуск автобуса «Еталон» почне вже в середині 2019 року.
«Зараз ми проводимо внутрішні випробування автобуса. Після цього будемо займатися сертифікацією. Із нашого досвіду, ця процедура триватиме приблизно півроку. Тобто в середині 2019 року ми маємо отримати сертифікат і почати виробництво», – сказав президент корпорації Валерій Купцов.
Крім того, на підприємствах концерну нині працюють над упровадженням двигунів екологічного стандарту «Євро-6». Отримавши відповідний сертифікат, продукція «Еталону» почне реалізуватися і на європейському ринку. Закуповувати машини вже готові польська, чеська і словацька компанії, із якими укладені угоди.
Автобус «Еталон» стандарту «Євро-6» коштує близько 107,5 тис. євро, у той час як аналогічний автобус європейського виробництва коштує близько 150 тис. євро. «Айстра» А122.10 – це вже другий автобус великого класу, який розробили й виготовили в корпорації «Еталон». У 2010 році корпорація представила 10,7-метровий напівнизькопідлоговий міський автобус БАЗ-А111.10 «Ромашка». Однак за вісім років корпорації вдалося виробити і продати лише близько десятка автобусів цієї моделі.
2019 рік має ознаменуватися новими досягненнями автоконцерну: «Еталон» планує почати випуск тролейбусів з автономним ходом близько 30 кілометрів. Крім того, у планах корпорації – почати виробництво електробусів. Не виключено, що електробуси виготовлятимуть у співпраці з китайською компанією «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd», представники якої влітку минулого року відвідали Чернігівський автозавод корпорації «Еталон». На базі кузова 12-метрового низькопідлогового автобуса на заводі планують розробити 15-метровий тривісьний автобус і тролейбус, а також зчленовану 18-метрову модель. Також цього року корпорація планує дебютувати в будівництві трамваїв.
У 2025 році в Україні потрібно буде платити податок на авто, якщо його вартість перевищує…
Компанія Lamborghini продала єдиний існуючий суперкар Egoista. Унікальний концепт-кар коштував новому власнику 117 мільйонів доларів.…
За правилами дорожнього руху, автомобіль не можна використовувати, якщо номерні знаки не видно з відстані…
WD-40 — це незамінний засіб для багатьох водіїв, адже він чудово бореться з корозією, очищає…
Представлений у 2019 році семимісний компактвен Renault Triber здобув непогану популярність на головному та єдиному…
При виборі машини на вторинному ринку слід утриматися від покупки транспортного засобу з несправностями двигуна,…
Leave a Comment