Categories: Авто

Чому прогрівати автомобіль взимку безглуздо: поради водіям

Share

Багато водіїв автомобілі взимку прогрівають, заводячи мотор задовго до того, як відправитися в дорогу. А якщо автомобіль обладнаний дистанційним стартером, то водій просто спокійно чекає вдома, поки його транспортний засіб нагріється, пише tyachivnews.in.ua.

Люди думають, що таким чином машина краще прогрівається до температури, яка найкраще підходить для водіння по холоду. Але фахівці заявляють, що сучасні автомобілі не потрібно заводити заздалегідь. Це одна з шкідливих зимових звичок, від яких потрібно позбутися.

За даними фахівців з автомобілебудування, розігрівати нові машини взимку потрібно не більше 30 секунд, оскільки вони швидше нагріються на ходу

Чому двигуни не треба прогрівати?

По-перше, в мороз в середньому на 12% збільшується витрата палива. По-друге, взимку машина дійсно нагрівається набагато довше.

Заздалегідь необхідно розігрівати тільки старі машини, які працюють на карбюраторі.Якщо цього не зробити, карбюратор не нагрівається до необхідної температури, що визначає потрібну суміш повітря і палива, і двигун глохне.

Однак в 1980-1990 роках карбюратори замінили на інжектори, в яких потрібна суміш палива і повітря визначається за допомогою спеціальних датчиків. Інжекторний двигун прогрівати не потрібно, тому що датчики контролюють суміш і підлаштовуються під потрібну температуру. Тому сучасні двигуни не вимагають холостого ходу.

Крім того, робота двигуна на холостому ходу завдає значної шкоди довкіллю, сприяючи, зокрема, зайвій витраті палива і викидам парникових газів. За підрахунками вчених, холоста робота двигуна приносить 1,6% всіх парникових викидів США. Для порівняння, це в два рази більше загальної кількості викидів металургійної промисловості.

А Міністерство природних ресурсів Канади провело експеримент, охолодивши три машини до -18 ° C, а потім проїхавши на кожній з них певну відстань. Деякі автомобілі автори експерименту прогрівали до 5 хвилин, а деякі – 10 хвилин.

Експеримент показав, що чим довше ми нагріваємо машину, тим більше бензину ми витрачаємо даремно, чим більший об’єм двигуна, тим сильніше збільшується витрата палива при нагріванні на холостому ходу.

Також фахівці підрахували, що скорочуючи марну роботу двигуна, власники автомобілів по всьому світу зможуть щороку економити $ 5900000000 на паливі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan Qashqai наступного покоління стане електромобілем

Nissan підтвердив розробку повністю електричного Qashqai , який стане четвертим поколінням популярного SUV. На відміну…

10.04.2025

Техобслуговування електрокарів: чому його не можна ігнорувати

Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в…

10.04.2025

За що українців можуть позбавити водійських прав без попередження

В Україні вже протягом кількох років діє норма, яка передбачає можливість тимчасового обмеження права керування…

10.04.2025

Renault випустив вдосконалену версію кросовера Scenic

Renault Scenic E-Tech 2026, продаж якого на європейському ринку стартує найближчим часом, став більш комфортним…

10.04.2025

Часті порушення паркування: поліція проводить рейди та накладає штрафи

Поліція посилила контроль за дотриманням правил паркування, зокрема в зонах, спеціально призначених для людей з…

10.04.2025

Toyota та Lexus готують нові моделі для збільшення продажів

Незважаючи на деякі складнощі, з якими зіткнулася японська компанія Toyota, не заважають планувати значне збільшення…

10.04.2025