На території Європи ще порівняно недавно панували машини з дизельними двигунами, і вони користувалися великою популярністю у місцевої споживчої аудиторії. Якщо модель не мала дизельної модифікацією, у неї не було перспектив на ринку, і вона не змогла конкурувати з більш просунутими машинами. У добірці знаходяться 3 найбільш вигідні дизельні машини, передає Аvtodream .
3. Peugeot 408
Ще порівняно недавно Пежо був в якості єдиної машини, яка пропонувалася з дизелем. Потрібно підкреслити, що дизелі французького виробництва входять в число кращих моторів в світі. У даній ситуації йдеться про 1,6-літровому двигуні, потужність якого досягає 114 л.с. Маючи таку невелику потужність, мотор забезпечує видачу крутного моменту на рівні 270 Нм. Це набагато більше, ніж може забезпечити топова версія турбированного 150-сильного мотора. Витрата пального становить 5,7 літра на сотню в міських умовах, а також 4,5 літра – при русі по трасі. Характерною особливістю такого мотора вважається те, що випустили його порівняно давно, і в його комплектації відсутній ненадійна паливна апаратура. Крім того, конструкція його досить проста і надійна. На нього немає скарг,
Потрібно підкреслити, що цей же мотор встановлюють на новий варіант седана Citroen C4. Таку машину також можна купувати не тільки в новому, а й старому стані. Експлуатаційний ресурс моторів досить високий, і по функціональності вони перевершують багато аналогів.
2. Renault Duster
Це ще один варіант машини французького виробництва, на якій встановлений недооцінений мотор, що працює на дизпаливі. Цей мотор відноситься до серії K9K, і він відмінно справляється зі своїми завданнями. Наявність паливної апаратури дає можливість цьому автомобілю здійснювати заправку навіть на станціях ноунейм. Якщо здійснювати заміну масла хоча б раз на 10 тис. Км, то не буде особливих проблем з функціонуванням двигуна. А тому є велика ймовірність, що він зможе витримати до 300 тис. Км. шляху. Потужність мотора становить 109 к.с., а показник крутного моменту знаходиться на рівні 240 Нм. Ще одним аргументом на користь такого дизеля можна вважати те, що його встановлюють на деякі з моделей Мерседес. Правда, там використовується інша турбіна і «мізки».
1. Toyota Land Cruiser Prado
Ще одним відмінним дизелем можна вважати 2,8-літровий агрегат японського виробництва. Його, зокрема, встановлювали на модель Ленд Крузер Прадо. Маючи потужність в 177 к.с., він забезпечує видачу 450 Нм. Даний показник перевищує рівень, який досягається топовим 249-сильним мотором, що працює на бензині, і що характеризується обсягом в 4 літри. Мотор вважається досить надійним і сучасним. Якщо він буде обслуговуватися належним чином, і не заправлятися неякісним паливом, то зможе використовуватися протягом багатьох років. Мотор зможе радувати автовласника невисоким витратою пального і тихою роботою (якщо проводити порівняння з аналогічними агрегатами). Тут відсутні хитрі турбонаддувом, як, наприклад, у БМВ. Це сприяє тому, що ремонтні роботи будуть порівняно недорогими.
Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…
Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…
Leave a Comment