Взимку багато водіїв користуються ручним гальмом так само, як влітку, але це може спричинити проблеми. На морозі гальмо стоянки часто примерзає, і вранці автомобіль може не рушити з місця.
Причина в конструкції: у більшості авто ручник приводиться в дію тросами, які контактують із вологою, снігом і реагентами. Навіть якщо зовні машина суха, всередині тросів залишається конденсат, який замерзає. Також можуть примерзнути гальмівні колодки, і колеса залишаються заблокованими. Спроби різко рушити з місця можуть пошкодити троси та колодки, а ремонт гальма стоянки коштує недешево.
Особливо небезпечно після зимових мийок: теплою машині виводять на мороз, вода всередині механізмів замерзає, і гальмо може заклинити на ніч.
Щоб уникнути проблем, взимку краще паркуватися на передачі: перша передача для механіки, режим “P” для автомата. На схилах можна додатково підкрутити колеса до бордюру або використовувати упори.
Це не означає, що ручник взимку повністю заборонений. У теплому гаражі він безпечний. Але на морозі його використання – ризик для механізмів. Дотримання простих правил допомагає уникнути поломок і зайвих витрат.
У Франції пропонують нову категорію водійських посвідчень спеціально для електромобілів. Союз французьких енергетиків (UFE) запропонував…
Nissan оновила електричний кросовер Ariya, але для США це неактуально - модель у 2026 році…
Щоб довести свою невинуватість у ДТП, важливо одразу подбати про докази. Потрібно зафіксувати все, що…
В Україні водії несуть адміністративну відповідальність за будь-які порушення, пов'язані з номерними знаками. Порушенням вважається,…
Європа переглядає свій план повної відмови від продажу автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння до 2035…
Volkswagen представила новий електричний кросовер ID.UNYX 08, який позиціонується як флагман лінійки ID.UNYX і був…
Leave a Comment