Audi представила в Європі оновлені двигуни для моделей Q5 та A6. Головна новинка – 3,0-літровий дизельний V6 на 299 к.с. і 580 Н·м. Він уже доступний у версіях із повним приводом quattro.
Уперше цей мотор отримав одразу дві сучасні технології: електричний компресор та 48-вольтову м’яку гібридну систему MHEV Plus. Завдяки цьому авто швидше реагує на газ, краще розганяється та витрачає менше пального.
Система MHEV Plus складається зі стартера-генератора та літій-залізо-фосфатної батареї. Вона дозволяє машині їхати на електротязі короткі відстані – наприклад, у пробках або при повільному русі. Також система може додавати до 24 к.с. і 230 Н·м для плавного старту та прискорення. Під час гальмування енергія повертається в батарею.
Електричний компресор працює разом із турбіною й усуває затримку реакції двигуна. Він одразу подає повітря під тиском, тому машина швидко набирає оберти. Тепер наддув ефективний у всьому діапазоні оборотів.
Новий двигун також підтримує екологічне паливо HVO, яке виробляють із відходів. Його використання зменшує викиди CO₂ на 70-95%.
Audi Q5 та A6 з цим мотором уже випускаються на заводах і навіть заправляються HVO з конвеєра. Комбінація дизеля й гібридних технологій робить автомобілі швидшими, економнішими та екологічнішими.
Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…
Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…
Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…
Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…
Leave a Comment