Через зменшення інтересу до електромобілів багато автовиробників переглядають плани повного переходу на електрику. Lotus теж змінив стратегію і тепер робить ставку на гібриди. Першим кроком став гібридний кросовер Lotus Eletre For-Me, який базується на електричному Eletre і майже не відрізняється зовні – відмінність лише у невеликому шильдику For-Me.
Під капотом у новинки 2-літровий бензиновий турбомотор на 279 к.с., який працює разом з електродвигуном. Загальна потужність може досягати 952 к.с., що навіть більше, ніж у топової електричної версії Eletre R. Електричний запас ходу становить приблизно 345-355 км за китайським циклом CLTC, а витрата пального у змішаному режимі – 0,06-0,07 л/100 км. Якщо батарея розряджена, витрата зростає до 6,0-6,1 л/100 км – це невисокий показник для великого кросовера вагою понад 2,5 тонни.
Розміри Eletre For-Me такі ж, як у електричної версії: довжина 5103 мм, ширина 2019 мм, висота 1636 мм, колісна база 3019 мм, вага 2575-2625 кг. Модель зберегла низький силует і широку колію, що підкреслює поєднання суперкарних пропорцій та SUV-функціональності.
Важливою особливістю гібриду є 900-вольтна електрична архітектура, яка дозволяє швидко заряджати батарею – від 10 до 80% лише за 10 хвилин, якщо є потужна зарядна станція. Це зменшує проблему тривалого заряджання, при цьому автомобіль можна використовувати як на батареї, так і на бензині.
Eletre For-Me спочатку надійде в продаж у Китаї, а потім і в Європі, де частина покупців хоче електрифікацію, але не готова повністю відмовлятися від ДВЗ. Lotus також планує випустити plug-in гібридний седан Emeya та компактний позашляховик до 2027 року. Усе це формує нову стратегію бренду: гнучкі гібриди замість суто електромобілів, з акцентом на високу продуктивність і технологічність.
У США оприлюднили рейтинг найнадійніших і найменш надійних автомобілів, в якому найкраще показали себе японські…
Автовласники по всьому світу все частіше обирають автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння через зміну політики,…
Сучасні автовиробники часто поєднують нові технології зі старими перевіреними рішеннями. У багатьох недорогих авто багато…
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
Leave a Comment