Щоб кузов авто не постраждав узимку, потрібно заздалегідь подбати про захист. Суміш реагентів, бруду та вологи швидко спричиняє пошкодження та іржу.
Для захисту фарби часто використовують поліуретанову або антигравійну плівку. Найкраще обклеїти весь кузов, але можна зробити лише передні крила, бампер, капот, стійки та дах. Якісна плівка служить близько п’яти років і не відривається разом із фарбою.
Альтернативний варіант – воскове покриття. Воно створює тонкий захисний шар і покращує водовідштовхування. Спрей тримається недовго, емульсія – довше, а паста – найстійкіша. Віск потрібно регулярно оновлювати.
Ще один спосіб – керамічне покриття. Воно захищає від сонця, реагентів, піску та дрібних пошкоджень. Перед нанесенням кузов потрібно вимити й відполірувати. Тримається кераміка від пів року й довше – залежно від якості та частоти мийок.
Усі види захисту потребують оновлення. Чим більший пробіг, тим швидше вони зношуються. “Вічних” покриттів не існує – це просто маркетинг. У межах однієї ціни склади майже однакові, тому важлива майстерність фахівця.
Також взимку слід дотримуватися трьох правил: регулярно оглядати кузов і ремонтувати дрібні сколи, часто мити авто, щоб не накопичувався бруд, та очищати сніг пластиковим скребком або повітродувкою, щоб не подряпати поверхню.
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Leave a Comment