Тиск у шинах задає завод-виробник, водій лише дотримується рекомендацій. Взимку через перепади температур (від +5 до -35 °C) тиск у шині може змінюватися від 2,5 до 1,5 атм. Тому колеса здаються “спущеними”, хоча серйозно тиск не впав.
Щоб визначити оптимальний тиск, дивіться технічне керівництво автомобіля та інформацію на шині. Мінімальне рекомендоване значення важливе взимку – не допускайте падіння нижче цього рівня. Добре мати ручний манометр, бо комп’ютер автомобіля іноді неточно показує тиск.
Старе правило – підвищувати тиск на 0,1 атм на кожні 10 °C зниження температури – працює умовно, бо сучасні шини різні. До -7…-8 °C можна не підкачувати. Якщо мороз сильніший і тиск впав до 1,1-1,2 атм, підкачайте хоча б на 0,5 атм для міських поїздок.
На трасі краще тримати тиск 1,5-1,7 атм, бо шини нагріваються під час довгої їзди. Зимова гума пластична і добре переносить підвищений тиск, але дуже погано низький.
Не підкачуйте шини щодня – це псує клапани і батареї датчиків. Є сенс трохи спустити повітря лише при глибокому снігу та сильному морозі, але мінімум – 1-1,1 атм.
Низький тиск рідко зриває шину з диска, особливо на якісній зимовій гумі. Проблеми виникають здебільшого на дешевих китайських шинах або всесезонних моделях.
При виборі вживаного автомобіля важливо враховувати не лише витрату палива та надійність, а й майбутні…
Опитування серед 26 тисяч власників електромобілів виявило проблеми з зарядною інфраструктурою та вплив поширених міфів…
Consumer Reports опублікував новий рейтинг надійності кросоверів на основі опитування 300 000 власників, і результати…
Неправильно встановлені зимові шини зі спрямованим протектором можуть стати причиною аквапланування, розвороту автомобіля та занесення…
Більшість автосервісів заробляють не лише на реальних роботах із клієнтськими авто, а й завдяки хитрощам,…
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Leave a Comment