З настанням холодів для багатьох водіїв стає актуальним питання правильного прогрівання двигуна. Експерт попередив, що ігнорувати цей процес при зниженні температури до +5 градусів небезпечно, тому що від нього безпосередньо залежить термін служби двигуна та трансмісії .
При зниженні температури до +5 прогрівання двигуна стає необхідною процедурою. Прогрівати двигун потрібно протягом 1-2 хвилин. При нижчих температурах – до 5 хвилин на холостому ході. Після цього слід плавно розпочати рух до повного прогріву. Як правило, це займає 10–20 хвилин або 5–10 км шлях.
Експерт зазначив, що як рух, так і гальмування необхідно проводити плавно, оскільки гальмівна система також має свою специфіку роботи, особливо за дуже низьких температур. Довгий прогрів двигуна малоефективний і навіть шкідливий. Працюючи холодного мотора на холостому ходу утворюється сильний нагар на свічках , клапанах і каталізаторі .
Крім того, при прогріві двигун більш токсичний і негативно впливає на навколишнє середовище. У русі прогрів систем автомобіля відбувається швидше і рівномірніше. Холодний старт небезпечний для двигуна та інших систем авто, наприклад АКПП: холодна олія має низьку плинність і не завжди потрапляє до всіх деталей ДВЗ. Деякі елементи змащуються і охолоджуються за рахунок розбризкування, що неможливо при занадто густій оливі.
Таким чином, оптимальний режим прогріву повинен поєднувати короткий холостий хід і плавний рух — це забезпечує захист двигуна і коробки передач від зносу в зимовий період.
Зима - справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж…
Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…
Купуючи нові шини, водії часто очікують, що вони відслужать увесь заявлений ресурс, але на практиці…
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
Leave a Comment