Авто

Названо автомобілі, які найчастіше ламаються після 150 тисяч км

Коли пробіг автомобіля перевищує позначку у 150 тисяч кілометрів, багато власників починають відчувати занепокоєння – особливо якщо їхня машина не славиться надійністю. І це небезпідставно: за статистикою, саме після цього рубежу у багатьох популярних моделей починаються серйозні поломки, що потребують дорогого ремонту.

Дослідження Consumer Reports допомогло визначити перелік автомобілів, які найчастіше створюють проблеми після 150 тисяч км пробігу. Цікаво, що серед них є навіть дуже відомі моделі.

Mini Cooper

Яскравий приклад того, що прагнення зробити авто кращим не завжди приносить користь. Маленький британський хетчбек часто страждає від розтягування ланцюга ГРМ на невеликих пробігах, а також проблем із турбіною та водяною помпою.

Chevrolet Equinox

Сімейний кросовер, створений для спокійних подорожей, після 150 тисяч км може “з’їдати” більше мастила, ніж зазвичай. Найчастіше причина криється у зношених поршневих кільцях, які потребують заміни. Також у цієї моделі нерідко виходить з ладу ланцюг ГРМ і трапляються збої в роботі автоматичної коробки передач.

Nissan Pathfinder

Проблеми з трансмісією властиві не лише преміальним брендам. У Pathfinder слабким місцем виявився варіатор CVT, а також двигун V6, що змушує багатьох власників продавати авто вже після ста тисяч кілометрів.

Ford Explorer

Ця модель – справжній “подарунок” для автомайстерень, що ремонтують коробки передач. Крім того, при пробігах близько 150 тисяч км у нього часто виходять з ладу ланцюг ГРМ, водяна помпа (заміна якої коштує чимало), інтеркулер і АКПП.

Audi A4

Дволітровий двигун TFSI славиться витоками мастила, а система ГРМ – своєю складністю та дорогою у ремонті конструкцією.

BMW 3-Series

Цей динамічний і керований седан має не менш динамічні проблеми з надійністю. Згідно з Consumer Reports, водяні насоси “трійки” виходять з ладу приблизно кожні 100 тисяч км, а до 120 тисяч часто потребують заміни радіатор, термостат і розширювальний бачок. Двигун N54 також вважається проблемним, особливо після пробігу у 150 тисяч км.

Volkswagen Passat

Німецький седан поєднує у собі точність інженерії та високу вартість ремонту. Його 2-літровий турбомотор TSI схильний до витоків через ущільнення та прокладки, швидко накопичує нагар, а натягувач ланцюга ГРМ і коробка DSG потребують регулярного обслуговування.

Хоча всі ці моделі можуть дарувати задоволення від кермування, статистика нагадує: після 150 тисяч кілометрів навіть найвідоміші бренди не завжди гарантують спокійну експлуатацію.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Європейці розкупили новий електричний BMW X3 на весь 2026 рік

Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…

21.12.2025

Популярні кросовери втратили 5-зірковий рейтинг у нових краш-тестах ANCAP

Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…

21.12.2025

Міфи про моторну оливу: що варто знати водіям

Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…

21.12.2025

Топ-10 потужних авто, які можна купити недорого прямо зараз

Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…

21.12.2025

Чи потрібно прогрівати автоматичну коробку передач узимку

У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…

21.12.2025

Новий Hyundai Tucson показали на свіжих рендерах

Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…

21.12.2025