Коли пробіг автомобіля перевищує позначку у 150 тисяч кілометрів, багато власників починають відчувати занепокоєння – особливо якщо їхня машина не славиться надійністю. І це небезпідставно: за статистикою, саме після цього рубежу у багатьох популярних моделей починаються серйозні поломки, що потребують дорогого ремонту.
Дослідження Consumer Reports допомогло визначити перелік автомобілів, які найчастіше створюють проблеми після 150 тисяч км пробігу. Цікаво, що серед них є навіть дуже відомі моделі.
Яскравий приклад того, що прагнення зробити авто кращим не завжди приносить користь. Маленький британський хетчбек часто страждає від розтягування ланцюга ГРМ на невеликих пробігах, а також проблем із турбіною та водяною помпою.
Сімейний кросовер, створений для спокійних подорожей, після 150 тисяч км може “з’їдати” більше мастила, ніж зазвичай. Найчастіше причина криється у зношених поршневих кільцях, які потребують заміни. Також у цієї моделі нерідко виходить з ладу ланцюг ГРМ і трапляються збої в роботі автоматичної коробки передач.
Проблеми з трансмісією властиві не лише преміальним брендам. У Pathfinder слабким місцем виявився варіатор CVT, а також двигун V6, що змушує багатьох власників продавати авто вже після ста тисяч кілометрів.
Ця модель – справжній “подарунок” для автомайстерень, що ремонтують коробки передач. Крім того, при пробігах близько 150 тисяч км у нього часто виходять з ладу ланцюг ГРМ, водяна помпа (заміна якої коштує чимало), інтеркулер і АКПП.
Дволітровий двигун TFSI славиться витоками мастила, а система ГРМ – своєю складністю та дорогою у ремонті конструкцією.
Цей динамічний і керований седан має не менш динамічні проблеми з надійністю. Згідно з Consumer Reports, водяні насоси “трійки” виходять з ладу приблизно кожні 100 тисяч км, а до 120 тисяч часто потребують заміни радіатор, термостат і розширювальний бачок. Двигун N54 також вважається проблемним, особливо після пробігу у 150 тисяч км.
Німецький седан поєднує у собі точність інженерії та високу вартість ремонту. Його 2-літровий турбомотор TSI схильний до витоків через ущільнення та прокладки, швидко накопичує нагар, а натягувач ланцюга ГРМ і коробка DSG потребують регулярного обслуговування.
Хоча всі ці моделі можуть дарувати задоволення від кермування, статистика нагадує: після 150 тисяч кілометрів навіть найвідоміші бренди не завжди гарантують спокійну експлуатацію.
Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…
Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…
Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…
Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Leave a Comment