Коли пробіг автомобіля перевищує позначку у 150 тисяч кілометрів, багато власників починають відчувати занепокоєння – особливо якщо їхня машина не славиться надійністю. І це небезпідставно: за статистикою, саме після цього рубежу у багатьох популярних моделей починаються серйозні поломки, що потребують дорогого ремонту.
Дослідження Consumer Reports допомогло визначити перелік автомобілів, які найчастіше створюють проблеми після 150 тисяч км пробігу. Цікаво, що серед них є навіть дуже відомі моделі.
Яскравий приклад того, що прагнення зробити авто кращим не завжди приносить користь. Маленький британський хетчбек часто страждає від розтягування ланцюга ГРМ на невеликих пробігах, а також проблем із турбіною та водяною помпою.
Сімейний кросовер, створений для спокійних подорожей, після 150 тисяч км може “з’їдати” більше мастила, ніж зазвичай. Найчастіше причина криється у зношених поршневих кільцях, які потребують заміни. Також у цієї моделі нерідко виходить з ладу ланцюг ГРМ і трапляються збої в роботі автоматичної коробки передач.
Проблеми з трансмісією властиві не лише преміальним брендам. У Pathfinder слабким місцем виявився варіатор CVT, а також двигун V6, що змушує багатьох власників продавати авто вже після ста тисяч кілометрів.
Ця модель – справжній “подарунок” для автомайстерень, що ремонтують коробки передач. Крім того, при пробігах близько 150 тисяч км у нього часто виходять з ладу ланцюг ГРМ, водяна помпа (заміна якої коштує чимало), інтеркулер і АКПП.
Дволітровий двигун TFSI славиться витоками мастила, а система ГРМ – своєю складністю та дорогою у ремонті конструкцією.
Цей динамічний і керований седан має не менш динамічні проблеми з надійністю. Згідно з Consumer Reports, водяні насоси “трійки” виходять з ладу приблизно кожні 100 тисяч км, а до 120 тисяч часто потребують заміни радіатор, термостат і розширювальний бачок. Двигун N54 також вважається проблемним, особливо після пробігу у 150 тисяч км.
Німецький седан поєднує у собі точність інженерії та високу вартість ремонту. Його 2-літровий турбомотор TSI схильний до витоків через ущільнення та прокладки, швидко накопичує нагар, а натягувач ланцюга ГРМ і коробка DSG потребують регулярного обслуговування.
Хоча всі ці моделі можуть дарувати задоволення від кермування, статистика нагадує: після 150 тисяч кілометрів навіть найвідоміші бренди не завжди гарантують спокійну експлуатацію.
Hyundai готується представити оновлену версію свого популярного сімейного кросовера Santa Fe. Цю інформацію підтверджують як…
Довгі роки дизельні автомобілі були символом раціональності та практичності. Їх висока надійність, видатна економічність і…
Багато водіїв вважають, що керування транспортом без посвідчення обов'язково тягне за собою штраф, однак закон…
Крадіжка автомобілів стає все менш вигідним заняттям — особливо коли мова йде про електромобілі. Нові…
Компанія Rivian не планує створювати автомобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV), заявив генеральний директор Р.Дж.…
Незважаючи на європейський курс на електромобілі, дизельні автомобілі продовжують залишатися символом надійності та витривалості. Вони…
Leave a Comment