Крадіжка автомобілів стає все менш вигідним заняттям — особливо коли мова йде про електромобілі. Нові технології зробили їх майже недосяжними для викрадачів. На відміну від машин з ДВЗ, де достатньо було відкрити замок і замкнути дроти, електрокари керуються програмним кодом, а не механікою.
Сучасні моделі вимагають цифрового «рукостискання» між ключем, електронним блоком управління і сервером виробника. Без цієї синхронізації авто просто не активується. Навіть якщо зловмисник потрапить всередину, машина залишиться нерухомою.
Додатковий захист забезпечують функції PIN-to-drive, хмарні сервіси та вбудовані системи стеження. Власники Tesla, Hyundai або Rivian можуть у будь-який момент заблокувати автомобіль, обмежити його швидкість або відстежити місцезнаходження через смартфон.
Камери та датчики працюють як цілодобові свідки. Наприклад, система Sentry Mode від Tesla записує відео при найменшій підозрі на злом, допомагаючи поліції знаходити порушників буквально по гарячих слідах.
Навіть найдосвідченіші хакери стикаються з багатошаровим захистом і шифруванням, а спроби злому миттєво фіксуються системою. Тому викрадачі воліють шукати легшу здобич. Електромобілі — це не просто транспорт, а справжні цифрові фортеці на колесах.
Компанія Rivian не планує створювати автомобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV), заявив генеральний директор Р.Дж.…
Незважаючи на європейський курс на електромобілі, дизельні автомобілі продовжують залишатися символом надійності та витривалості. Вони…
Економічна ситуація в Україні стимулює зростаючий інтерес до компактних автомобілів. За невеликою зовнішністю таких машин…
Міф про те, що після пробігу в 150 000 кілометрів автомобіль стає ненадійним і вимагає…
Фінансові підсумки Audi за минулий квартал виявилися досить примітними і викликали інтерес у інвесторів. Німецький…
У Єдиному реєстрі боржників наразі обліковується понад 2 мільйони штрафів за порушення правил дорожнього руху,…
Leave a Comment